بازدید 6145

توصیه یک مقام قضایی به نامزدهای انتخابات

کد خبر: ۶۹۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 04 May 2017
رئیس اداره امور قضایی دادستانی کل کشور از نامزدهای انتخابات خواست در مناظره ها و برنامه های تبلیغاتی، صرفا برنامه های خود را بیان کنند و کاری با برنامه های دیگران و گذشته و حال نداشته باشند.

«محمدمهدی خامسی» در گفت وگو با ایرنا با توصیه نامزدهای انتخاباتی به عمل به قانون و رعایت تقوا افزود: پیشنهاد من این است هرکدام صرفا برنامه های خود را بیان کنند و کاری به برنامه های دیگران و گذشته و فعلی نداشته باشند. 

وی تاکید کرد: حرف هایم جنبه سیاسی و ارتباطی با خط سیاسی ندارد. 

خامسی ادامه داد: نامزدها برنامه های خود را مطرح کنند و ایکاش ها را کنار بگذارند. 

رئیس اداره امور قضایی دادستانی کل کشور با بیان اینکه توصیه ما عمل به قانون و در راس آن رهنمودهای مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: اگر به قانون عمل کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد و با رعایت قانون و تقوا، بسیاری از مشکلات رفع می شود. 

خامسی درباره اینکه آیا پرونده انتخاباتی در دادستانی کل کشور تشکیل شده است؟ گفت: اطلاعی از وضعیت موجود پرونده های انتخاباتی ندارم، اگر پرونده ای باشد در دادسراهای عمومی و انقلاب تشکیل می شود و دادستانی کل نقش نظارتی دارد. 

وی اضافه کرد: اما در این مرحله بیشتر بحث پیشگیری و بحث نظارت بر نحوه تبلیغات مطرح است. 

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه های انتخابیه 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی