بازدید 28350

پیشنهاد مطهری به دولت درباره قالیباف

کد خبر: ۶۹۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 23 May 2017
نائب رئیس مجلس با بیان اینکه باید در دولت دوازدهم از نیروهای جناح مخالف استفاده شود گفت: قالیباف مدیر اجرای قوی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی مطهری نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی  در حاشیه نشست علنی امروز (سه‌شنبه 2 خرداد)  با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به  سفر ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان سعودی، گفت: به نظر می‌رسد سفر آقای ترامپ به عربستان یک سفر تجاری بود. به هر حال ترامپ نگاهی اقتصادی به مسائل جهان دارد، به نظر می‌رسد بیشتر به دنبال این است که از پول عربستان استفاده کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها ایران را برای عربستان سعودی تبدیل به  یک دشمن خیالی و موهوم کرده‌اند، ادامه داد: از این بهانه استفاده می‌شود تا  تسلیحات آمریکایی‌ها فروخته شود و  پول‌های عربستان به سوی واشنگتن روانه شود وگرنه آمریکا به‌خوبی می‌داند مرکز تروریسم خود عربستان است و این پدیده با امکانات و نیروی انسانی این کشور در دنیا رشد کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه  آمریکایی‌ها با این اقدامات سر عربستانی‌ها کلاه می‌گذارند و آنها باید مراقب باشند فریب نخورد، اظهار داشت: ایران هم باید رابطه خود با عربستان را بهبود ببخشد تا آنها از ترس ایران به دامن رژیم صهیونیستی و آمریکا نیفتند. متاسفانه عربستانی‌ها یک ترسی از ایران دارند و ما باید این مسئله را اصلاح کنیم.

نائب رئیس دوم مجلس در پاسخ به سئوالی درباره پیشنهاد اخیرش درباره به‌کارگیری از قالیباف در کابینه دولت دوازدهم، گفت: به نظر می‌رسد در صورت تحقق این مسئله، بسیار مساعد خواهد بود که در دولت دوازدهم از افراد کارآمد در طرف مقابل هم استفاده شود. آقای قالیباف به هر حال یک مدیر اجرایی قوی است و بهتر است از ایشان و هم از دیگر نیروهای کارآمد نیز استفاده شود.

مطهری افزود: اساساً این روشی که در کشور رایج شده و هر دولتی روی کار می‌آید، نیروهای کارآمد طرف مقابل را کنار می‌زند، باید اصلاح شود. بسیاری از دشمنی‌ها و مخالفت‌ها ناشی از همین مسئله است که آنها در قدرت شریک نبوده و شروع به مخالفت کردن می‌کنند. اگر از نیروهای خوب طرف مقابل هم استفاده کنیم، همدلی در کشور ایجاد شده و بسیاری از مشکلات مرتفع شده و اصلاح امور بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود.

وی  در پاسخ به این سوال که آیا دولت از این دعوت استقبال می‌کند یا خیر؟ گفت: خیلی امیدوار نیستم به این پیشنهاد عمل کنند، اما به نظرم باید بر این مسئله تاکید کنیم تا به آن توجه شود، چرا که در صورت تحقق به نفع کشور خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۵۶
راستگویی و صداقت هم شرط است .
اگر روحانى صادق هست در گفتارش،
دست يارى دراز مى كند به كمك مخالفينش،
بأيد إز قالىباف استفاده كند
پیشنهاد بسیار خوبی هست و دولت هم مطمئنا قبول خواهد کرد ولی متاسفانه آقای قالیباف با اعتماد به نفس کاذبی که داشت تمام پلهای پشت سرش را خراب کرد وخودش از عملکردش در دوران تبلیغات خجالت میکشد.
فقط خیلی بی پول هست
من نگرانش هستم
حتی یک در صد هم احتمال ندارد که دولت از قالیباف استفاده کند .چون تندروی در دولت موج می زند
کاملا پیشنهاد خوبی است اما نه در شهرداری!
خوب باید پرسید آقای قالیباف حاضر هستند که همکاری بدون غرض انجام بدن؟؟ قطعا ایشون هم بدون دریافت هزینه حاضر به همکاری نیستن. منظورم از هزینه این هست که بالاخره ایشون هم مطالبات خاص جناحی شون رو دارن... ولی اگر واقعا بدون جشم داشت و با هدف کمک به مردم وارد بشن، قطعا دولت باید حمایت کنه....
بسیار پیشنهاد خوبی هست
آقا بیایید این دکتر قالیباف رو به عنوان وزیر کار و رفاه اجتماعی معرفی کنید ببینیم وقتی قول 5 میلیون شغل رو تو دولتش میداد چطوری میتونه اجراییش کنه
وزیر کار و رفاه اجتماعی بشه آقای قالی باف چه اشکالی داره.
پیشنهاد شما خیلی عالیه ولی متاسفانه اصولگراها برای زمین زدن رقیب از شیوه هایی استفاده میکنن که باعث دشمنی میشه !! و در نتیجه بعدا خیلی سخت میشه ازشون استفاده کرد .
یا احترام به ایشون باید بگم اتفاقا ایشون بسیار ضعیف هستن
بره شهردار مشهد بشه تا جمع مخالفان در مشهد جمع بشن.
قالیباف بهترین فرد برای وزارت جهاد و کشاورزی است
آقای قالیباف شهردار ما تهرانی ها بود ، اگر بهش اعتماد داشتیم به لیست امید رای نمی دادیم .
با شهر فروشی و کارهای غیر قانونی هر کسی میتواند ادعای قوی بودن مدیریتش را بکند
آفرین بر نظر آقای مطهری
شما برو به کنسرتت برس عزیزم
کاملا درست است.
حیف است نیروهای توانمند انقلاب به دلایل سیاسی گوشه گیر شوند.
به نظر من دیدگاه مطهری و روحانی در مورد عربستان اشتباه است. در واقع همان دیدگاهی است که اوایل انقلاب بعضی از مسولان در مورد عراق داشتند
بنده خدا قاليباف در به در دنبال شغله اخه گناهي مي تونه بره مدرسه مهر هشتم مديريت جهادي درس بده
باشه به کار بگیرند. ولی اول باید قول بده گازانبری عمل نکنه!
آقای قالیباف در حمله به دولت زیاده روی کرد
شما هم خوب اهل بخیه هستی، این است معنی احترام به رای مردم؟ در این مملکت آدم توانمند زیاد است اسم هیچکدامشان هم قالیباف نیست که با این همه برج سازی تهران را تبدیل به یک چاه بزرگ کرده است.
جناب مطهری 'گروه اصلاح طلبان دندان تیز کردن برای صدارت شهرداری تهران اگر بزارن تو شهراری بمونه خیلی هنر کردن و به قول معروف مارا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.
پیشنهادمیگردد باتوجه به سابقه کاری آقای قالیباف ایشان دریک کارخانه لوله سازی بکارگرفته شود.
اينكه قاليباف مدير إجرائي خوبيه شكي در اون نيست ولي مخالفم چون ٤ سال بعد ميشه يكي مثل احمدي نژاد كه اون كار ها رو با رافسنجاني كرد
خدا پدرت را بیامرزد
وقتی در مناظرات به رییس جمهور مستقر تهمت دروغ گویی می زنه دیگه انتظار این که پستی هم بهش بدن معرکه است. آقای مطهری مثل این که این موضوع رو فراموش کرده.
خخخخخخخخخخخخخخخخ
قالیباف قبول نمی کنه .
قالیباف خودش قبول نمی کنه با دولت چهار درصدی (دولت بیست و چهار میلیونی ) همکاری کنه .
قالی باف را امکانات لازم بدهند تا همان 5 میلیون شغل را ایجاد کند تا مشکل بیکاری حل شود
أقاي قاليباف بهتره اول درباره تراكم و زمين فروشي توضيح بده بعد همكاري دوما" زماني ميشه همكاري كرد كه كانديداي رياست جمهوري نقدها شخصي و از روي كينه نداشته باشن نه اين أقايون
این که از نیروهای کارآمد طرف مقابل استفاده شود کار بسیار درستی است . مثلا خود آقای قالیباف با این که من خودم اصلا ازش خوشم نمیاد و لی به هر حال دارای توانایی های اجرایی قوی است و باید حتما از ایشون استفاده بشه.
باید حضرات ثابت کنند چقدر مرد عمل و هم دلی و چه میزان به شعارهای خود معتقد هستند اگر به فکر اسلام و مردم و نظام اسلامی هستند
خدا رو شکر بالاخره آقای مطهری یک نظر منطقی هم ارائه داد
قبول دارم دست بزنش خیلی خوبه!
البته آقای روحانی نشون داده تا الان وزراشو فقط از جناح خاصی انتخاب نکرده.البته در مورد اشخاص مشخص برای مثلا وزارت به نظر خود آقای روحانی بستگی داره.
بسيار پيشنهاد بدي داده‌اند آقاي مطهري. ملت كه بازيچه نيستند.
تو لوله کردن و گاز انبر مدير اجرايي قوی هستند؟
مردم ما نيز با رفتن به حج پول اين اسلحه هارو تامين ميكنند.
واقعا آقای مطهری تو این چند سال ثابت کرده انسانی فریخته یست حالا در شیراز اون کارو کردن دلیل ضعف مدیریت شهری اونجاست.
قالیباف کجاش مدیر کارآمده؟ منم تو شهرداری بودم همین نتیجه حاصل میشد
بله . مي شود از آقاي قاليباف استفاده كرد تا عملا ثابت كند كه چند ميليون شغلي كه وعده اش را داده بود مي تواند به ثمر بنشاند . مثلا وزير كار و رفاه اجتماعي . اگر هم نتوانست ديگر از اين حرفها درتبليغات بعدي رياست جمهوري شنيده نخواهد شد.
ایشان مردی فداکار، جهادگر، ایثارگر، عملگرا و دارای توانمندیهای مدیریتی بسیار بالاست. امیدواریم بدور از جناح بازی ها از وجود پر افتخارشون در مدیریت کلان کشور استفاده شود.
برادر عزیز آقای مطهری ببخشید اصلاً آقای قالیباف برنامه و روش آقای دکتر روحانی را قبول ندارد
من این پیشنهاد در پایان هر انتخاباتی گفتم اما متاسفانه روسای جمهور پیروز بدجور وامدار جناح یا گروه خودشون میشوند
جناب قالیباف مدت بسیار طولانی است که شهردار تهرن هستند..وحتی این دوره با اماواگرهائی شهردار شدند. تغییر ایشان نه بعلت عدم کارائی بلکه علت ازدیاد دوران مدیریت ضروری است.
سلام
اگر مردم به عملکرد آقای قالیباف و جناح وی اعتقاد داشتند که به ایشان رای می دادند!!!!
پاسخ ها
ناشناس 2
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
راستشو بگو از کجا می سوزی؟!؟
آقای مطهری
با سلام
با تمام احترامی که به کلام و تفکر شما دارم و داریم فکر نمیکنم اعتماد به کسی که برای رسیدن به اهدافش... و افترا را دستاویزش میکند کار صحیحی باشد..
به نام عزیزحکیم ....در ادیان دیگر شاید این موضوع جا افتاده باشد ولی بهتر است یک مدیر دور از رقبا و در آرامش تصمیم گیری کند ....آدمهای پر انرژی بهتر است کارهای سخت انجام دهند و نفس خود را رام و مطیع کنند ...کارهای مدیریتی به آدمهای آرام نیاز دارد
آره . حکومت کردن رو ما از آمریکائی ها یاد گرفتیم . وزیر امورخارجه اوباما رقیب انتخاباتیش بود
جناب چه ربط دارد به رای ریاست جمهوری
با مسائلی که در مناظره ها پیش آمد اولا آقای روحانی بعید است از ایشان دعوت به کار کند.ثانیا اگر از ایشان دعوت به همکاری شود قبول آن از طرف آقای قالیباف دوحالت دارد یا ایشان نسبتهای دروغی متوجه دولت و رئیس آن نموده است و یا اینکه در صورت صحت ایشان ادم ابن الوقتی ای است
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی