بازدید 6712

بازار «نوساز»ها در منطقه هشت تهران

کد خبر: ۶۹۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 30 May 2017
حداقل قیمت آپارتمان نوساز از میان فایل‌های بررسی شده در منطقه هشت تهران از حدود 3 میلیون تومان آغاز می‌شود و با پافشاری فروشندگان، قیمت‌های پیشنهادی این گروه از آپارتمان‌ها در برخی از محله‌های پرمتقاضی این منطقه به هشت میلیون تومان هم می‌رسد. با این حال به گفته مشاوران املاک معامله قطعی آپارتمان‌های نوساز در قیمت‌های بالاتر از میانگین منطقه، تاکنون مشاهده نشده است.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، بعد از مناطق مصرفی اصلی نظیر 4، 5، 2 و 14 تهران، بازار معامله آپارتمان در منطقه 8 تهران نیز پرحرارت است. این منطقه تقریبا همیشه در زمره 10 منطقه پرمعامله تهران قرار دارد و عموما رتبه 5 یا 6 را به خود اختصاص می‌دهد. ماهانه حدود 6 درصد از کل معاملات آپارتمان مسکونی در تهران در منطقه 8 ثبت می‌شود که آمار نسبتا قابل توجهی است. این منطقه پرمعامله اما در سال جدید و به دنبال افزایش حجم آپارتمان‌های نوساز آماده فروش، با شرایط متفاوتی روبه‌رو شده است.
 
با وجود اینکه در مجموع وضعیت بازار مسکن دستخوش تغییرات قیمتی جدی نشده و نوسان افزایشی بسیار محدود بوده است، اما به گفته مشاوران املاک، آپارتمان‌های نوساز که اخیرا فایل شده‌اند با قیمت‌هایی بعضا تا 5/ 1 برابر میانگین قیمت معاملات نوساز در فصل زمستان، قیمت‌گذاری شده‌اند. با این حال به گفته آنها استقبال از خرید واحدهای نوساز گران‌قیمت به دلیل قیمت پیشنهادی نامتعارف فروشنده‌ها بسیار اندک است و نوسازها به جز گروه محدودی از متقاضیان مسکن، چندان خواهان ندارد. در طول دو ماه اخیر اغلب خریداران مسکن در منطقه 8 ترجیح داده‌اند آپارتمان‌های چندساله اما اصطلاحا «تمیز» و قابل بازسازی با هزینه اندک را جست‌وجو و معامله کنند؛ ضمن اینکه بین قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها و قیمت قطعی معامله نوسازها نیز فاصله معناداری وجود دارد و کسانی که قصد فروش دارند، تخفیف نهایی قابل قبولی در هنگام عقد قرارداد منظور می‌کنند تا قیمت ملک به واقعیت منطقه نزدیک شود و معامله سر بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی