بازدید 10803
با همكاري بخش خصوصي و شركت ملي پست

سامانه الكترونيكي اشتراك تمبر راه اندازي شد

اين سامانه به مدد متخصصان شناخته شده تمبرشناسي علاوه بر آموزش گام به گام روش ها و ظرايف مجموعه داري، علاقمندان تمبر ايراني را با استاندارهاي جهاني آشنا ساخته و باعث حضور درخشان آنها در مجامع و باشگاه هاي جهاني تمبر خواهند شد.
کد خبر: ۷۰۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹ 03 June 2017
اولين و تنها سامانه الكترونيكي اشتراك تمبر در ايران با حضور دكتر حميدي معاون وزير آموزش و پرورش ، مهندس مهري معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و محمد رضا عرب صاحب امتياز و مدير مسئول ماهنامه دنياي تمبر و مجري طرح ساماندهي مشتركان تمبر شركت ملي پست به نشاني www.irantamr.com رونمايي شد.

عرب در اين مراسم  با اشاره به تلاش دست اندر كاران ماهنامه تخصصي و بين المللي دنياي تمبر براي طراحي و راه اندازي اين سامانه،  از لزوم همراهي با تكنولوژي روز و سهولت دسترسي علاقمندان به تمبر و ديگر اقلام فيلاتلي سخن گفت.

وي افزود: سالانه بيش از ٥ هزار عنوان تمبر در دنيا منتشر مي شود و جمع آوري تمبر علاوه بر جنبه سرگرمي براي أقشار مختلف، جنبه سرمايه گذاري و سود آوري مالي نيز براي علاقمندان دارد  و ما سعي كرده ايم تا كاربران اين سامانه را گام به گام در اين راه ياري كنيم.
در اين سامانه كه شامل منوها، ابزارمختلف و قسمت هاي اخبار،مطالب آموزشي و پژوهشي، پيشخوان مشتركان تمبر، فروشگاه تمبر، اشتراك تمبر و در خواست تمبر شخصي است، كاربران به سهولت مي توانند مراحل بررسي، انتخاب و خريد آنلاين تمبرهاي روز را انجام دهند.
با امكانات ويژه اين سامانه، مشتركين تمبر علاوه بر تضمين اصالت محصولات فيلاتلي و سرعت در ارسال بسته ها، از پشتيباني آنلاين ٢٤ ساعته در تمامي روزهاي هفته برخوردار خواهند بود.

درضمن كليه كاربران سامانه قادر خواهند بود تا در هر لحظه از تاريخ انتشار و عناوين تمبرهاي جديد اطلاع پيدا كرده و نسبت به سفارش تمبرهاي دلخواه با انتخاب بسته هاي پيشنهاد مختلف و همچنين تمبر اختصاصي اقدام نمايند.

علاوه بر اين كليه مشتركين با دريافت رمز ورود اختصاصي مي توانند بدون نياز به حضور و تماس تلفني از زمان ارسال بسته ها، صورتحساب تمبرهاي إرسالي و مانده حساب خود مطلع شده و بسته هاي خود را رهگيري  نموده و در آينده نزديك به خريد و فروش آنلاين تمبر و ساير اقلام فيلاتلي بپردازند.

طراحان اين سامانه با ايده حضور جهاني و تخصصي مجموعه داران تمبر ايراني علاوه بر انتشار تازه ترين اخبار درباره تمبرهاي چاپ شده در ايران و ساير كشورهاي جهان، فضايي را براي دريافت مقالات آموزشي و امكان گفتگو با كارشناسان زبده فيلاتلي براي آشنايي هرچه بيشتر تمبر دوستان با اين سفير فرهنگي كوچك  در سايت قرار داده اند.همچنين كارگاه هاي آموزش تمبرشناسي با همكاري سه جانبه شركت ملي پست ، دانشكده علمي كاربردي پست و مخابرات و ماهنامه دنياي تمبر برگزار مي شود و شركت كنندگان گواهينامه معتبر و دو زبانه فارسي و انگليسي دريافت خواهند كرد. اين سامانه به مدد متخصصان شناخته شده  تمبرشناسي علاوه بر آموزش گام به گام روش ها و ظرايف مجموعه داري، علاقمندان تمبر ايراني را با استاندارهاي جهاني آشنا ساخته و باعث حضور درخشان آنها در مجامع و باشگاه هاي جهاني تمبر خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار