بازدید 6049
گزارش

هیات فوتبال تبریز هم مالکیت شفق بر تراکتورسازی را تایید کرد

آجورلو قصد واگذاری سهام باشگاه به مردم را دارد و آقای شفق می گوید نمی‌توانند باشگاه را واگذار کنند . در صورت واگذاری باید باشگاه به خود شفق برگردانده شود.
کد خبر: ۷۰۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 03 June 2017
جواد ششگلانی در نشست خبری که در محل هیات فوتبال آذربایجان شرقی برگزار شد، پاسخگوی سوالات مطروحه بود. به نوشته خبرورزشی ، ششگلانی در این نشست درد و دل هایش را مطرح کرد و همچنین در خصوص تراکتورسازی و گره مالکیتی باشگاه حرف زد. 

ناکامی ها برای هیات است و موفقیت ها برای باشگاه!
 مسئولیت فدراسیون و هیات فوتبال در قبال باشگاه‌ها آن‌طور که بایدوشاید مشخص نشده است. بعداز اینکه تراکتورسازی در جام حذفی نتیجه نگرفت هواداران این تیم به هیات فوتبال حمله کردند. رسانه‌هایی که از هیئت فوتبال انتقاد دارند چرا ما را مقصر می‌دانند؟ 
تراکتورسازی و ماشین‌سازی نتیجه نگرفتند که مقصر هیات فوتبال معرفی شد ولی صعود شهرداری به لیگ یک به نام باشگاه تمام شد. وقتی یک باشگاه ساختار و تشکیلاتی ندارد و قائم به شخص است من حرفم را به چه کسی بگویم؟ چرا ما منطقی با اتفاقات برخورد نمی‌کنیم.
هوادار باید حرفش را به باشگاه مربوطه بگوید نه اینکه اعتراضش را به افراد نامربوط برساند. سیاست حاکم بر فوتبال کشور یک بام و دو هواست. باشگاه‌ها نه خصوصی هستند و نه وابسته به دولت هستند. از یک طرف دولت مدعی عدم تیمداری است و از طرفی دیگر به نوعی دیگر خود دولت تیمداری می‌کند. در لیگ برتر به جز گسترش فولاد کدام تیم خصوصی محسوب می‌شود؟ ما یک مشکل اساسی در فوتبال کشور داریم که واقعیت‌ها را نمی‌بینیم و سیاست‌های در نظر گرفته‌شده درست نیست.

تعامل باشگاه تراکتورسازی با هیات استان صفر است!
ما تلاش می‌کنیم تعامل خوبی با باشگاه داشته باشیم ولی تعامل باشگاه با هیات فوتبال در حد صفر است. عدم حضور مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در تبریز دلیل این عدم ارتباط است و از تهران در حال مدیریت باشگاه هستند. مدیران باشگاه هیچ نظری از هیئت فوتبال در تصمیمات خود نمی‌گیرند و ارتباطی وجود ندارد.
من صحبتی با آقای آجورلو نداشتم تا ببینم چه برنامه‌ای دارند و زمان حضورشان در باشگاه ایشان گفتند که قصد دارند باشگاه را در طی 2 سال به بخش خصوصی واگذار کنند. پس از پایان فصل آقای شفق با من تماس گرفتند و مدارکشان را در اختیارم قراردادند ولی اینکه این مدارک تا چه میزان محکمه‌پسند است را کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال آقای شفق را مالک باشگاه دانسته و از باشگاه تراکتورسازی خواسته است درصورتی‌که مدارکی در این زمینه‌دارند ارسال کنند.

هیات فوتبال تبریز هم مالکیت شفق بر تراکتورسازی را تایید کرد

تراکتور در صورت تمایل به فروشٍ، به شفق تعلق دارد
شفق مدعی این است که تا زمانی که سپاه تیمداری کند قصد ورود به این موضوع را ندارد ولی در صورتی که قصد فروش باشگاه را داشته باشند وی مالک باشگاه است. حال که آقای آجورلو قصد واگذاری سهام باشگاه به مردم را دارد آقای شفق مدعی این است که نمی‌توانند باشگاه را واگذار کنند و در صورت واگذاری باید باشگاه به خود شفق برگردانده شود.
تا به امروز در این زمینه باشگاه دبیری به‌صورت مکتوب انصراف خود را از تیمداری اعلام نکرده است. بنده نیز رایزنی‌هایی با دکتر دبیری داشتم تا در صورت امکان این تصمیم را نگیرند. تاکنون نیز به صورت مکتوب چیزی به‌دست ما نرسیده است.


کاهش تماشاگران به خاطر عدم نتیجه گیری است 
5 روز بعد از بازی برگشت تراکتورسازی و استقلال تهران، باشگاه تراکتورسازی را به دلیل لیزر انداختن هوادارش جریمه کردند درحالی‌که همگی نگران برگزاری این مسابقه بودند ولی هواداران تراکتور به نحو احسن در این دیدار حاضر شدند و پس‌ازاین بازی نیز همگان از هواداران تراکتور تقدیر کردند. ما در این زمینه به احقاق حق تیم تراکتورسازی پرداختیم و اعتراضمان را درباره این محرومیت اعلام کرده و از تیم تراکتورسازی حمایت کردیم.
در بحث کاهش تماشاگران نیز نتیجه‌گیری تیم‌ها مهم است. برخی هواداران تراکتور معتقد بودند که ما از مربی ضربه خوردیم و او نباید به بنگر میدان می‌داد. من به آن هوادار که چنین اظهار نظری داشت گفتم که من در این زمینه مقصر نیستم و شما باید اعتراضتان را به سرمربی برسانید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی