بازدید 4464

آمریکا به دنبال پاره کردن توافق تجارت آزاد با کره جنوبی است

آمریکا قصد دارد تا تجارت آزاد خود با کره جنوبی را که ۵ سال پیش توسط دولت اوباما با کره‌ای‌ها امضا شد مورد تجدیدنظر قرار دهد.
کد خبر: ۷۱۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ 14 July 2017
آمریکا قصد دارد تا تجارت آزاد خود با کره جنوبی را که ۵ سال پیش توسط دولت اوباما با کره‌ای‌ها امضا شد مورد تجدیدنظر قرار دهد.

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، پس از آنکه آمریکا قرارداد آزاد تجارت خود با مکزیک و کانادا را به طور کامل از بین برد به نظر می‌رسد نوبت به کره جنوبی رسیده است.

کاخ سفید در حال برنامه‌ریزی برگزاری مذاکرات مجدد درباره قرارداد تجارت آزادی است که 5 سال پیش بین دولت اوباما و دولت کره جنوبی امضا شد.

ترامپ طی سخنانی این قرارداد تجارت آزاد موسوم به کروس‌ FTA را یک قرارداد وحشتناک عنوان کرد که یا باید تغییر کند و یا به طور کامل لغو شود.

بنابه گفته روبروت لایتیزر نماینده تجاری آمریکا قرار است مذاکرات در این زمینه ماه آینده میلادی بین کره جنوبی و آمریکا برگزار شود.

دونالد ترامپ با هدف افزایش نرخ اشتغال در این کشور در حال به هم زدن تمام توافقات تجاری است که طی دور ریاست جمهوری اوباما شکل گرفته‌اند.

ترامپ همچنین عضویت آمریکا را که در پیمان شراکت ترنس پسفیک را لغو کرد و عملاً از این پیمان خارج شد.

دونالد ترامپ بلافاصله پس از ورود به کاخ سفید در ماه ژانویه قرارداد تجارت آزاد این کشور با مکزیک و کانادا را نیز لغو کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی