بازدید 3765
۱

راه‌آهن زاگرس بازگشایی شد

کد خبر: ۷۱۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 23 July 2017
مدیرکل راه‌آهن زاگرس با اشاره به بازگشایی مسیر خط آهن اهواز – مشهد، گفت: پس از حادثه خروج دو واگن قطار مسافری اهواز – مشهد، این مسیر در ساعت 17 بازگشایی شد و تاکنون سه قطار دیگر نیز از این مسیر بدون هیچ مشکلی عبور کرده‌اند . 

مهرداد انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع کمیسیونی تشکیل شده و در حال بررسی این حادثه است و به محض مشخص شدن علت حادثه اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

وی افزود: گروه‌های عملیاتی راه‌آهن زاگرس پس از اطلاع از این حادثه در محل حضور پیدا کردند و نسبت به رفع مشکل و بازگشایی مسیر اقدام کردند. در ساعت 17 مسیر خط آهن برای عبور قطارها باز شد و تاکنون نیز سه قطار دیگر از این محور عبور کرده است. 

مدیرکل راه‌آهن زاگرس تصریح کرد: با توجه به این‌که در این حادثه تعدادی از سالن‌های قطار دچار مشکل شدند، برخی از سالن‌های قطار را جابه‌جا کردیم و پس از آن قطار مسافری اهواز عازم مشهد شد. 

به گزارش خبرنگار ایسنا، حدود ساعت 14 امروز دو واگن از قطار مسافری اهواز- مشهد در ایستگاه گل مهک از ریل خارج و دچار حادثه شد بنا بر اعلام راه‌آهن زاگرس این حادثه مصدومی نداشت اما به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان در پی خروج قطار ار ریل  10 نفر از مسافران مصدوم شدند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در ماههاي اخير خروج قطار از ريل خيلي زياد و عادي شده است علت چيست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی