بازدید 5615
۲

تغییر نام بزرگراه نیایش به آیت‌الله هاشمی

رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران از برگزاری مراسم نامگذاری اتوبانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز جمعه خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ 15 August 2017
رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران از برگزاری مراسم نامگذاری اتوبانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز جمعه خبر داد.

شهرام گیل‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شورای شهر تهران تغییر نام بزرگراه نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی را پس از بررسی‌های کامل تصویب کرد گفت: بر همین اساس به مناطقی که بزرگراه نیایش از آنها عبور می‌کند همچون منطقه دو، ابلاغ کردیم تا نسبت به تعویض نام بزرگراه اقدام کنند که این مهم در حال تحقق است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده روز جمعه نیز مراسم تغییر نام با حضور شهردار تهران و خانواده مرحوم هاشمی برگزار خواهد شد و رسما بزرگراه نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
با احترام کامل به آیت ا.. رفسنجانی، به نظرم تغییر نام مکانهایی که در اذهان جا افتاده، حرکت خوبی نیست و بهتر است نامگذاری یک پروژه جدید را مد نظر قرار دهید!
اگر نظر مردم براتون مهم نیست و عقل خودتون رو کامل تر از همه می دونید و هر کاری دلتون بخواد می کنین لااقل زیر نام جدید بنویسین "نیایش سابق" که مردم بخت برگشته کمتر سردرگم بشن.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی