بازدید 4084
۱

۹۸ درصد بودجه آموزش‌وپرورش صرف حقوق فرهنگیان

کد خبر: ۷۳۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 14 October 2017
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از 98 درصد بودجه‌ای که دولت به حوزه آموزش و پرورش اختصاص می‌دهد، صرف حقوق فرهنگیان می‌شود.

به گزارش فارس از استان سمنان، گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش و اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان‌ها و مناطق استان سمنان ظهر امروز با حضور استاندار سمنان و مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش در استانداری سمنان برگزار شد.

مهناز احمدی‌دستجردی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش در این نشست اظهار داشت: زمانی در آموزش و پرورش پویایی داریم که فرزندان امروز را با شیوه‌های نوین برای آینده مملکت تربیت کنیم.

وی تصریح کرد: سمنان، استانی توانمند در نیروی انسانی بوده و خصوصاً در حوزه زنان از نظر تحصیلات عالی و فرهیختگی نمونه است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: با رویکرد جدید دولت تدبیر و امید، از استاندار سمنان خواستاریم تا در همه دستگاه‌ها از ظرفیت و توانمندی بانوان در عرصه‌های سیاست‌گذاری استفاده شود.

احمدی‌دستجردی بیان داشت: حفظ تبادل و توازن در تربیت فرزندان در خانواده‌ها تنها با حضور و مشارکت پدران و مادران در انجمن‌های اولیا و مربیان امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: مهارت نه گفتن به فضای مسموم مجازی و بله گفتن به فضای پاک اینترنت را به دانش آموزان خود بیاموزیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش افزود: بیش از 98 درصد بودجه‌ای که دولت به حوزه آموزش و پرورش اختصاص می‌دهد، صرف حقوق فرهنگیان می‌شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
چه حقوقى هم مىدهيد يك دهم شركت نفتى ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی