بازدید 5037
خبر

مالک جدیدسپیدرودباسرمربی برزیلی آمد ونظرمحمدی رابرکنارکرد

با اعلام کیومرث بیات، مالک باشگاه سپید رود رشت، علی نظر محمدی سرمربی این تیم از سمت خود برکنار شد و سیمائو سیلمار برزیلی هدایت این باشگاه را برعهده گرفت.
کد خبر: ۷۵۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳ 11 December 2017

مالک جدید باشگاه سپیدرود اعلام کرد علی نظرمحمدی از سرمربیگری این تیم برکنار شده است و سرمربی جدید برزیلی جای او می نشیند.

به گزارش تابناک ورزشی،با اعلام کیومرث بیات، مالک باشگاه سپید رود رشت، علی نظر محمدی سرمربی این تیم از سمت خود برکنار شد و سیمائو سیلمار برزیلی هدایت این باشگاه را برعهده گرفت.

کیومرث بیات مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت، امشب (دوشنبه) در اقدامی عجیب به یک‌باره علی نظرمحمدی سرمربی، علی بهارمست سرپرست و رادنی دیدار مدیر رسانه‌ای سپیدرود را برکنار و اعلام کرد از این پس سیمائو سیلمار برزیلی به عنوان سرمربی جدید تیم سپیدرود منصوب شده است. مالک جدید باشگاه سپیدرود همچنین امید روانخواه را به عنوان دستیار سیلمار برزیلی و احمد آهنگی را به عنوان سرپرست جدید معرفی کرد. بیات در حالی اقدام به این تغییر و تحول در باشگاه سپیدرود کرده است که روز پنجشنبه در جلسه‌ای با نظرمحمدی از او حمایت کرده و حتی روز گذشته (یکشنبه) این سرمربی تیم در تمرینات تیم سپیدرود شرکت کرد.

مالک جدیدسپیدرودباسرمربی برزیلی آمد ونظرمحمدی رابرکنارکرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی