بازدید 3427

بازدید حاجی بابایی به همراه تیمی از نمایندگان مجلس از مناطق زلزله‌زده

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، امروز به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازدید کرد.
کد خبر: ۷۵۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 14 December 2017

حمیدرضا حاجی بابایی در تشریح جزییات سفر خود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: براساس برنامه پیش‌بینی شده با تعدادی از نمایندگان برای رسیدگی به امور زلزله‌زدگان در استان کرمانشاه حضور یافته و در استانداری کرمانشاه در جریان گزارش وضعیت مناطق زلزله‌زده قرار گرفتیم.

وی افزود: نمایندگان مجلس بعد از استماع این گزارش به منظور پیگیری مشکلات ومطالبات مردم به بازدید از مناطق زلزله زده پرداختند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت اسکان، تسهیلات و امکانات اولیه زندگی در فصل سرما و بررسی مسائل و مشکلات مردم آسیب‌دیده و ارائه راهکارهای عملی در مجلس شورای اسلامی و بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه مسائل زلزله‌زدگان محور این بازدید است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سفر به همراه آقایان تجری نماینده سرپل ذهاب و نادری نماینده پاوه و روانسر، ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده، برای بررسی وضعیت بودجه و امکانات منطقه با فرماندهان ارتش و سپاه و استاندار کرمانشاه تشکیل جلسه دادیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی