بازدید 2716

برخی مسئولان مراقب اظهارات خود نیستند

عضو هیئت رییسه مجلس، گفت: عده ای تلاش می کنند جو نارضایتی و ناامیدی را به مردم تزریق کرده و این موضوع را تحمیل کنند که مشکلات پر حجم بوده، انباشته شده و لاینحل است.
کد خبر: ۷۵۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 30 December 2017

 

اکبر رنجبرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حوادث مشهد، گفت:زمینه های ایجاد نارضایتی در برخی زمینه ها در کشور ایجاد شده است تا مردم به دنبال جرقه هایی دانسته و یا ندانسته حرکت کنند که این نارضایتی ها در نهایت منجر به مشکلاتی برای جامعه می شود.
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط فعلی جو نارضایتی عمومی در سطح کشور شکل گرفته که بخشی از آن کاذب است، افزود:در حال حاضر نارضایتی و نگرانی تا این حد در کشور وجود ندارد اما عده ای تلاش می کنند جو نارضایتی و ناامیدی را به مردم تزریق کرده و این موضوع را تحمیل کنند که مشکلات پر حجم بوده انباشته شده و لاینحل است.

افرادی که در راس مسئولیت ها قرار دارند مراقب اظهارات خود نیستند
وی با تاکید بر اینکه افرادی که در مسئولیت ها قرار دارند و کلام، گفتار و رفتار آنها می تواند در رفتار اجتماعی مردم تاثیر گذار باشد باید خیلی مراقب باشند، ادامه داد: در شرایطی قرار داریم که رفتارها، نگاه ها و مجموعه مسائل مسئولان توسط مردم کاملا رصد می شود و کشور ما در شرایطی نیست که بذر ناامیدی و یاس روی مشکلات پاشیده شود، لذا بخشی از این مشکلات به این بر می گردد که افرادی که در راس مسئولیت ها قرار دارند مراقب اظهارات خود نیستند و نگرانی ها را در جامعه تشدید می کنند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آنچه که در واقعیت وجود دارد، در حالت تصاعدی تر شکل و قوام یافته و به مردم منتقل می شود، یادآور شد: یکی از ایرادات اینجا است که در این شرایط عده ای همواره برای آسیب رساندن به اتحاد مردم و انسجام داخلی کمین کرده اند و میدان دار این حرکت ها می شوند که بتوانند به نوعی التهاباتی را جرقه بزنند و انتشار دهند.

مجلس شورای اسلامی حقوق و مزایای مدیران را کاهش می دهد
وی با اشاره به اینکه کشور از لحاظ اشتغال و بیکاری مشکلاتی دارد، افزود: این مشکلات به دلیل عدم برنامه ریزی دولت ها در گذشته و در حال حاضر بوده است که کمبود امکانات و مسائل پولی و مالی چندان در آن تاثیرگذار نبوده است و سوءمدیریت ها سبب شده که به مشکلات افزوده شود، لذا به جای اینکه به مردم امید و نوید داده شود که با این امکانات موجود می توان رضایت آنها را حاصل کرد و در هر شرایطی با هم زندگی کنیم و سطوح زندگی مان همسان می شود، بذر نا امیدی در جامعه پخش می شود.
رنجبرزاده ادامه داد:مجلس شورای اسلامی این اقدام را شروع کرده که حقوق و مزایای مدیران را کاهش دهد و به حقوق و مزایای دهک های هفتم به بالا به ویژه مدیران و مقامات نباید یک ریال افزوده شود.

مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز باید سطوح زندگی خود را شفاف و عیان به مردم معرفی کنند
وی با بیان اینکه این یک حرکت که افرادی به انحای مختلف زمینه نارضایتی را برای مردم ایجاد می کنند مذبوحانه و همسو و هم راستا با دشمن ارزیابی می شود، اظهار داشت: این نارضایتی ها خیلی حقیقی و واقعی نبوده و کاذب است و مشکلات به اندازه ای نیست که منجربه تهدیدهای اجتماعی شود و شرایط را از حالت عادی خارج کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه آنچه که در مشهد شکل گرفته پایه و اساس آن روی همین صحبت ها، گفته ها و مسائل مردمی است، افزود: دشمن قطعا روی این مسائل رخنه کرده و نفوذ دارد و عوامل دشمن ساکت نیستند و همیشه در کمین هستند تا ضربه خود را به نظام و انقلاب وارد کنند لذا سرمداران حکومت به ویژه مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز باید با تاسی از شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس سطوح زندگی خود را شفاف و عیان به مردم معرفی کنند تا مردم دلگرم شوند و مشکلات و مسائل را بپذیرند.

مسئولانی که کوتاهی می کنند، باید از سمت خود کنار بروند
وی ادامه داد:اگر مسئولان در شرایط مناسب زندگی کنند و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند نتیجه آن فریادها و مشکلات می شود و در این بخش بوده که دشمن میدان دار و هدایت گر ناآرامی ها می شود.
رنجبرزاده با بیان اینکه ما باید مراقب باشیم که پشت سر دشمن حرکت نکنیم و مسئولانی که در قالب خدمت در پشت میزهای مسئولیت قرار می گیرند کلام گفتار و عملکرد آنها در شان و شایسته جمهوری اسلامی باشد، بیان کرد: گاها رفتار مسئولان شایسته نیست، لذا باید بر علیه آنها شعار داد و آنها باید کنار بروند، چراکه اکنون میدان جهاد و مبارزه برای رفع مشکلات و موانع زندگی مردم است و کسانی که کوتاهی می کنند در هر سطح، مقام و موقعیتی هستند باید از سمت خود کنار بروند.

مجلس مانع افزایش قیمت ها می شود
وی با تامید بر اینکه باید در مجموع مراقب دشمن باشیم و از مردم نمی توانیم گله مند باشیم، افزود: افرادی که کار ندارند، فرزندانشان بیکار هستند و معیشتشان دچار مشکل است، آزاد هستند که مشکلات خود را بیان کنند اما در این میدان ها بوده که دشمن نفوذ می کند، لذا باید مراقب بود که انسجام و اتحاد داخلی که سرمایه گرانبها و بی نظیر برای ادامه حیات این کشور است را از دست ندهیم.
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس تصمیم گیر است و هر آنچه که ممکن بوده منجر به افزایش قیمت ها و تحمیل فشار به خانوارها شود رد می کند، تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین ممکن است همراستای اداره بهتر حکومت تلقی شود و کسی از لحاظ علمی نمی تواند آن را رد کند، اما فرصت طلبان بسیاری در بازار بیرونی وجود دارند که منتظر هستند که جرقه افزایش قیمت ها رقم بخورد تا آنها فشار 100 برابری به مردم تحمیل کنند لذا ما نگران این فشارهای تحمیلی به مردم هستیم و مانع افزایش قیمت ها می شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار