بازدید 2323

تظاهرات صدها آلمانی در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در عفرین

صدها آلمانی در 2 شهر این کشور در اعتراض به اقدام نظامی ترکیه در سوریه و استفاده از تسلیحات آلمانی در این عملیات تظاهرات کردند.
کد خبر: ۷۶۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 26 January 2018

صدها آلمانی در 2 شهر این کشور در اعتراض به اقدام نظامی ترکیه در سوریه و استفاده از تسلیحات آلمانی در این عملیات تظاهرات کردند.

به گزارش فارس، صدها نفر در آلمان علیه عملیات ترکیه در سوریه موسوم به «شاخه زیتون» تظاهرات کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، حدود 800 نفر در شهرهای «ماینتس» و «تریر» علیه این عملیات نظامی به خیابانها آمدند و به استفاده از تسلیحات آلمانی در این اقدام اعتراض کردند.

پلیس و مقامات محلی شهر ماینتس اعلام کردند که حدود 400 نفر در این شهر در تظاهرات شرکت داشتند و تقریبا همین تعداد هم در تظاهرات مشابهی در تریر به خیابان آمدند.

دولت آلمان روز گذشته اعلام کرده که به دلیل عملیات نظامی ترکیه در منطقه عفرین سوریه، تحویل تسلیحات به آنکارا را به حالت تعلیق درآورده است.

تعلیق تحویل سلاح به ترکیه با هدف کاهش تنش‌ها در جامعه آلمان انجام می‌گیرد چرا که تصاویر تانک‌های لئوپارد آلمانی که ارتش ترکیه از آن در عملیات نظامی علیه عفرین سوریه استفاده می‌کند احساسات مردم آلمان را برانگیخته است.

ترکیه از شنبه گذشته به همراه گروههای تروریستی وابسته به ارتش آزاد، عملیاتی را در عفرین سوریه آغاز کردند؛ مسئله ای که دولت سوریه از آن تحت عنوان تجاوز یاد میکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
آخرین اخبار
وب گردی