بازدید 3953
۱

کاهش 15درصدی افراد تحت پوشش کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بر اساس مصوبه دولت در بودجه سال آینده، 50 هزار واحد مسکن مهر برای تکمیل و یا واگذاری به جامعه هدف، به کمیته امداد واگذار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱ 01 February 2018

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بر اساس مصوبه دولت در بودجه سال آینده، 50 هزار واحد مسکن مهر برای تکمیل و یا واگذاری به جامعه هدف، به کمیته امداد واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پرویز فتاح عصر امروز در حاشیه نشست شورای مدیران کمیته امداد کردستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مهم‌ترین ماموریت و مسوولیت ما، ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه با آموزش، مدیریت، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و نظارت زمینه خودکفایی خانواده‌ها فراهم می‌شود، افزود: این مساله مهم که به عزت خانواده‌ها ارتباط دارد در دین اسلام هم مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تعامل بانکها با کمیته امداد برای جذب اعتبار را بسیار مناسب اعلام و اظهار داشت: سال گذشته از مجموع هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب دولت، بانک‌ها هزار و 50 میلیارد تومان به متقاضیان واگذار کردند که کاری بی‌نظیر بود.

فتاح در ادامه با اشاره به برنامه امداد برای جذب و خروج مددجو از چرخه حمایت اظهار داشت: در دو سال گذشته با تایید دولت، 15 درصد جامعه هدف خودکفا شده و از چرخه حمایت خارج شدند.

وی گفت: این در حالی است که روند جذب مددجوی جدید هم تعطیل نشده و افراد واجد شرایط، تحت حمایت قرار می‌گیرند.

وی به افزایش سهم امداد در بودجه 96 نسبت به سال قبل آن اشاره کرد و گفت: از 2 هزار و 100 میلیارد تومان مصوبه تسهیلات اشتغال تاکنون 65 درصد آن جذب شده و تا پایان فروردین برای جذب کامل فرصت داریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با برخی بانکها رایزنی شده تا برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات برخلاف رویه معمول بانکی، تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات به ضمانت یک ضامن اکتفا شود.

وی تصریح کرد: با جذب کامل این اعتبار ظرف 2.5 تا 3 سال آینده 140 هزار شغل ایجاد می‌شود.

فتاح به مشارکت‌های مردم و خیرین در پیشبرد برنامه‌های کمیته امداد هم اشاره کرد و افزود: در زمینه کمک‌های مردمی، افزایش 20 درصدی را شاهد هستیم.

رئیس کمیته امداد از تحقق 100درصدی برنامه‌های امداد در این زمینه تا پایان دی‌ماه خبر داد و گفت: مردم در این مدت یک‌هزار و 500 میلیارد تومان کمک کرده‌اند که قطعا تا پایان سال بیشتر می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح سرپناه اشاره کرد و آن را لزوما به معنای احداث و یا خرید مسکن برای مددجویان ندانست بلکه اسکان آنان اعلام کرد.

فتاح گفت: بر اساس مصوبه دولت در بودجه سال آینده 50 هزار واحد مسکن مهر برای تکمیل و یا واگذاری به جامعه هدف، به کمیته امداد واگذار میشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
اين به خاطر اين نيست كه توانمند شدن به خاطر اينه بودجه ديگه نيست و الا با اين قيمتها و خرج و مخارج همه بايد تحت پوشش باشيم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی