بازدید 2043

دو گروه شکارچی متخلف در دامغان دستگیر شدند

کد خبر: ۷۷۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 23 February 2018

 رئیس اداره محیط‌زیست دامغان از دستگیری دو گروه شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: از این متخلفان لاشه چهار قطعه کبک، تعدادی اسلحه و مهمات کشف و ضبط شد.

به گزارش مهر، فرامرز اسفندیاری ضمن بیان اینکه با تلاش محیط بانان یگان حفاظت محیط‌زیست، عوامل پلیس امنیت و اطلاعات دامغان دو گروه شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند، ابراز داشت: در اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز ماموران یگان محیط‌زیست هنگام گشت و پایش مناطق شکارگاهی طالو، شیر بند و طزره دو گروه شکارچی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: از این افراد لاشه چهار قطعه کبک وحشی، دوقبضه سلاح بادی معمولی و پی. سی. پی، یک قبضه سلاح گلوله‌زنی برنو دوربین‌دار و یک قبضه سلاح شکاری تک لول و مقادیر زیادی مهمات و دیگر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

رئیس اداره محیط‌زیست دامغان در ادامه بیان کرد: متخلفان به جرم شکار غیر مجاز چهار قطعه کبک وحشی در فصل ممنوعه و بدون مجوز، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

اسفندیاری اضافه کرد: از گروه های طبیعت دوست و مردم تقاضا داریم در ورود به مناطق حیات وحش چنانچه به موارد مشکوک برخورد کردند بلافاصله یگان محیط‌زیست را در جریان قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار