بازدید 6158
فوتبال اروپا

سیتی درلندن پرچم فتح جزیره را محکم کوبید

نمایش ضعیف و بی روح آرسنال تا پایان دیدار ادامه داشت و این تیم اصلا انگیزه‌ای برای جبران سه گل نشان نمی‌داد. نهایتا بازی با همان 3 گل به سود سیتی خاتمه یافت تا پپ به اولین جامش در انگلیس دست پیدا کند.
کد خبر: ۷۷۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ 25 February 2018

سیتی زن ها موفق شدند با 3 گل آرسنال را مغلوب کنند تا با انتقام گرفتن شکست سال قبل، اولین جام فصل را فتح کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی کاملا هجومی آغاز شد و گرچه مالکیت با سیتی بود اما جدی ترین موقعیت بازی را ابتدا آرسنال خلق کرد که اوبامیانگ در میان ناباوری آن را از دست داد. پس از گذشت چند دقیقه که بازی آرام دنبال می‌شد، سیتی توسط آگوئرو با پاس گل براوو به گل رسید. آرسنال در اولین واکنشش به این گل، یک ضربه آزاد روانه دروازه براوو کرد که البته کلودیو مهارش کرد. ادامه نیمه اول هیچ موقعیت خطرناکی نداشت. به جز صحنه‌ای که اوبامیانگ در حالی که می‌رفت با براوو تک به تک شود، در کورس با کمپانی کم آورد. سیتی نیمه اول را برد.

منچسترسیتی - آرسنال - فینال لیگ کاپ

نیمه دوم متعادل تر دنبال شد. دو تیم تا حدودی عقب کشیده بودند. در اولین اتفاق مهم، فرناندینیو مصدوم شد و به بیرون رفت. پس از چند خطا و ارسال، این کمپانی بود که روی یک کرنر جالب، گل دوم را هم به ثمر رساند. آرسنال از هم پاشیده نشان می‌داد و سیتی با استفاده از پرس سنگین از جلو، به گل سوم هم رسید. این بار داوید سیلوا بود که گلزنی کرد. آرسنال به دنبال کاهش اختلاف برآمد و در اولین موقعیت شوتی سنگین توسط ژاکا روانه دروازه کرد که به بیرون رفت. نمایش ضعیف و بی روح آرسنال ادامه داشت و این تیم اصلا انگیزه‌ای برای جبران نشان نمی‌داد. نهایتا بازی با همان سه گل به سود سیتی خاتمه یافت تا پپ به اولین جامش در انگلیس دست پیدا کند.

شرح گل‌ها
آرسنال 0-1 منچسترسیتی | سرخیو آگوئرو (19) | شروع بازی از براوو با حرکت خوب آگوئرو همراه شد تا او در فرصتی تک به تک با یک ضربه نرم از بالای دست اوسپینا توپ را وارد دروازه کند.

آرسنال 0-2 منچسترسیتی | وینسنت کمپانی (58) | کرنر متفاوت. دی بروین پاس رو به عقبی برای گوندوعان ارسال کرد. شوت او در بین راه به پای کمپانی برخورد کرد و آرام آرام وارد دروازه شد.

آرسنال 0-3 منچسترسیتی | داوید سیلوا (65) | حرکت خوب دنیلو پشت محوطه جریمه با پاس عمقی او برای سیلوا همراه شد تا شوت دقیق او به کنج دروازه اوسپینا برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی