کی روش درجلسه تاج اخراج بامداد میرزایی را وتو کرد؟

کد خبر: ۷۸۷۹۰۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 07 April 2018
|
4155 بازدید

برگزاری بازی پر حاشه ایران و سیرالئون که مصائب زیادی را برای تیم ملی به دنبال داشت، از کانال بامداد میرزایی و یک شرکت فرانسوی که میرزایی هم جزو کارمندان این شرکت است، هماهنگ شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از این بازی، مهدی تاج که موج پرتعداد انتقادات رسانه‌ها و هواداران تیم ملی را دید و از دلخوری کی‌روش از بامداد میرزایی مطلع شده بود اعلام کرد که از این پس بامداد میرزایی هیچ سمتی در تیم ملی ایران ندارد و بنوعی دو طرف با یکدیگر قطع رابطه کرده‌اند اما ظاهرا این پایان ماجرای بامداد میرزایی و تیم ملی ایران نبوده است.

اعلام این خبر در حالی عجیب و جالب توجه بود که چند روز قبل از این ماجرا، کی روش در واکنش به انتقادات از بامداد میرزایی، او را به همراه خود به نشست خبری پیش از بازی ایران و تونس برد تا حمایت و رضایت خود را از او نشان دهد. با این حال وقتی مهدی تاج خبر برکناری میرزایی را اعلام کرد، گفته شد که خود کی‌روش هم بی‌میل به این قطع همکاری نبوده اما با گذشت چند روز از این ماجرا، ظاهرا کی‌روش از اخراج کامل و قطع کامل همکاری دایم بامداد میرزایی با تیم ملی ناخرسند شده، و اکنون تلاش دارد که او را به تیم ملی بازگرداند.

در همین راستا در جلسه‌ی 5 ساعته‌ای که روز جمعه بین کی‌روش و مهدی تاج برگزار شده، ظاهرا یکی از محورهای این جلسه وضعیت بامداد میرزایی در تیم ملی بوده و کی‌روش به فدراسیون فوتبال فشار آورده که او باید به تیم ملی برگردد. این درخواست در حالی مطرح شده که تاج در برنامه نود و روی آنتن زنده صدا و سیما رسما اعلام کرد که میرزایی برکنار شده است.

با توجه به وضعیت فعلی و تجربیات مشابه گذشته به نظر می‌رسد که اگر کی‌روش هم‌چنان بر بازگشت بامداد میرزایی به تیم ملی اصرار داشته باشد احتمال پذیرش خواسته کی‌روش توسط مهدی تاج دور از ذهن نیست، اتفاقی که اگر رخ دهد یکی دیگر از مصادیق ضعف فدراسیون فوتبال در قبال اعمال مدیریت در تیم ملی خواهد بود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟