بازدید 3042
آیت الله وحید خراسانی:

مسئولان به فکر ازدواج و اشتغال جوانان باشند

یکی از مراجع تقلید شیعیان از مسئولان خواست تا در راستای فراهم آوردن زمینه ازدواج و اشتغال جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۷۹۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰ 27 April 2018

یکی از مراجع تقلید شیعیان از مسئولان خواست تا در راستای فراهم آوردن زمینه ازدواج و اشتغال جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی وحید خراسانی بعد از ظهر پنج‌شنبه در دیدار وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی با این مرجع تقلید اظهار داشت: مسئولان باید به مسائل نیازمندان جامعه و نیز اشتغال و ازدواج جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه کسانی که در وزارت کار فعالیت دارند کارشان ارزشمند است، افزود: کفالت ایتام کار بزرگی است که امیدواریم تمامی ایتام کشور تحت پوشش قرار گیرند و به آنان رسیدگی شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از رسول الله(ص) گفت: ایشان فرمودند من و کسی که کفالت یک یتیم را بر عهده بگیرد در بهشت مانند دو انگشت دست هستیم و این اقدام بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه باید به فکر بیکاری جوانان بود، افزود: برخی از جوانان می‌خواهند ازدواج کنند اما شغلی ندارند و در این زمینه هر چقدر کار شود کم است و مردم این دردها را به ما انتقال می‌دهند.

آیت الله وحید خراسانی تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند زمینه ازدواج و کار جوانان را فراهم کنند که در این صورت اجرشان حساب ندارد و بسیار زیاد خواهد بود.

این مرجع تقلید شیعیان در پایان با بیان اینکه همه باید نسبت به تلاوت قرآن و هدیه آن به حضرت صاحب الامر(عج) اهتمام داشته باشند، گفت: همه مردم در شب نیمه شعبان با توسل به حضرت صاحب الزمان(عج) برای رفع همه مشکلات مسلمانان دعا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار