بازدید 8551

مانتوهای جلوباز جمع‌آوری می‌شوند

کد خبر: ۸۱۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 11 July 2018

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از ممنوعیت فروش مانتوی جلوباز خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم شیرازی در گفت‌وگو با «جام‌جم آنلاین» با اشاره به شرایط مطلوب در تولید پوشاک مناسب در کشور، اظهار کرد: این وظیفه با محوریت ارشاد، مد لباس و اتحادیه در حال انجام است، ضمن اینکه مکان‌هایی توسط کارگروه مد لباس برای عرضه پوشش‌های کاملا اسلامی در نظر گرفته شده است؛ در سایت اتحادیه نیز نشانی مکان‌های متعدد، برای عرضه انواع چادر ملی در مدل‌های مختلف سبک روز در سطح شهر تهران قرار گرفته است.

وی با اشاره به فروشگاه‌های عرضه مانتوهای مناسب با رویکرد اسلامی، افزود: آدرس ۲۰۰ فروشگاه مانتو با پوشش کاملا اسلامی در سطح شهر تهران، برای دسترس عموم مردم در سایت اتحادیه پوشاک قرار گرفته است. این مانتوها کاملا جلوبسته، آزاد و طراحی‌شده‌ توسط کارگروه مد لباس است.

شیرازی تصریح کرد: این طرح در بهمن سال گذشته انجام شد و مدل‌های طراحی‌شده به تولیدی‌ها انتقال پیدا کرد. در حال حاضر این مدل‌ها در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و مورد استقبال عموم نیز قرار گرفته است ضمن اینکه در مکان‌های خود کارگروه نیز این مانتوها به ثبت رسیده است و عرضه می‌شوند.

وی با اشاره به مانتوهای اداری تأکید کرد: در سایر فروشگاه‌ها، برای تمام سازمان‌های اداری، کت بلند و شلوار طراحی شده که با نام مانتو شلوار اداری عرضه می‌شود و خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته است.

شیرازی با بیان اینکه ممکن است مانتوهای جلو باز نیز در فروشگاه‌ها دیده شود، اظهار کرد: در فروشگاه‌ها این مانتوهای جلوباز جمع‌آوری می‌شود که متاسفانه مورد استقبال مصرف‌کننده‌ها نیز قرار گرفته است. در حال حاضر مانتوهای جلوباز به‌گونه‌ای عرضه‌ می‌شوند که جلوی آن از زیر کاملا پوشیده است، در واقع از یک زیرپوش بلند و تا زانو در این مدل مانتوها استفاده می‌شود. در گذشته مانتوهای جلوباز به تنهایی با شلوار استفاده می‌شد اما امروز جزو محدودیت‌های کار اتحادیه است.

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک با انتقاد از عرضه برخی تولیدات داخلی با برند و مارک خارجی در کشور خاطرنشان کرد: در ارتباط با مانتو وارداتی از خارج کشور صورت نمی‌گیرد و در طی دو سال گذشته ۹۹ درصد از محصولات مانتو در داخل کشور تولید شده است چراکه در زمینه طراحی پیشرفت‌های خوبی داشتیم بخصوص از زمانیکه جشنواره فجر فعال شده است. در جشنواره‌های مختلف، طرح‌های ما طرح‌های به‌روز و اسلامی است همچنین نمایشگاه دائم در بنیاد ملی لباس نیز بر پا است.

شیرازی تصریح کرد: استفاده از نام برند خارجی در واقع اشتباه تولیدکننده است و هدف از نصب برند خارجی، ایجاد جاذبه برای مشتری است. امروزه رویکرد مردم این نیست که به دنبال مارک و حرف‌های لاتین روی لباس باشند چراکه امروز کیفیت، تنوع و جذابیت دارای اهمیت است.

به گفته وی هر روز ۳۰ گشت سه‌نفره در سطح شهر تهران بر واحدهای تولید و عرضه کننده پوشاک بازرسی و نظارت دارند و بازدیدهای انجام‌شده، صورتجلسه می‌شود.

شیرازی گفت: در این گشت‌زنی‌ها، فروشگاه‌ها در هر سه ماه یک مرتبه مورد بازرسی دوره‌ای قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک با اشاره به واحدهای فعال در زمینه پوشاک تصریح کرد: در سطح شهر تهران، ۱۷ هزار واحد تولیدی و فروشگاه موجود است که از این تعداد نزدیک به ۶ هزار واحد آن تولیدی و ۱۱ هزار واحد دیگر نیز فروشگاه است و ۳ هزار واحد از این فروشگاه‌ها نیز مانتوفروش هستند.

وی با بیان اینکه فروشگاه‌های غیرمجاز بصورت زیرزمینی فعالیت دارند، افزود: فروشگاه‌های غیرمجاز زیرزمینی‌ از دید ما پنهان هستند. برخی از این فروشگاها در خانه‌ و بصورت مزون‌های خانگی فعالیت دارند که دسترسی به آن‌ها سخت و از دید بازرسان پنهان است اما به‌محض این‌که مردم اطلاع دهند یا شناخته شوند، این‌ فروشگاه‌های غیر مجاز به را به اداره اماکن معرفی خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴۵
خدارو شكر . كل مشكلات جامعه حل خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
شک نکنید که این طرح موفقیت آمیز خواهد بود!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
خدارو شکر. اینجوری دیگه همه چی ارزون میشه. اختلاس هم کم میشه.
الان مشکل مملکت ما مانتوهای جلو بازه نه؟
پاسخ ها
شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
دقیقا،یکی از مشکلات مملکت ما پوشش نامناسب خانمهاست.گاه میشه گفت که داریم به سمت بدی میریم
خداروشکر که بالاخره مسیولان به فکر مشکلات ناشی از گرانی و خشکسالی و معیشت مردم افتادن .
کشورهای دیگه یاد بگیرن از ما
آمریکا در چه فکریه؟؟؟؟!!
تقريبا ٢٥ سالي است كه حوالي تيرماه اين خبر را منتشر ميكنند و ....
خودتون خسته نشديد!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
نون چرب داره داداش شما متوجه نیستی
واقعا از این حرکت تشکر می کنم و مطمئن هستم با این حرکت بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می شود. از این درایت و اولویت سنجی دقیق کمال تشکر را دارم.
هنوز اندر خم یک کوچه اید بعد از 40 سال ، متوجه نشدین این کارها خیلی وقته که جواب نمیده یا خودتونو زدین به اون راه؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
همين كه من و شما نشستيم واين خبرو ميخونيم و كامنت ميديم يعني اين پروژه موفق بوده و سر ما گرم شده حتي براي چند لحضه ضريب تمام كاربرا رو بگير چه مقدار ساعت صرف يك خبر بي ارزش ميشه.
خیلی اوضاع اقتصاد و بازار خوبه!!!!! هر روزم قوانین برای تولید محدودیت گذاشته میشه که خلاف سلیقه عمومی تولید کنند و بازار بره دست قاچاچیان
چه نتیجه ای از این محدویت ها حاصل میشه که حاضر به اصلاح آن نیستید و میخواهید مردم را به جنون و نامیدی بکشانید
اختلاسگرها رو جمع كنيد اينها تاثيري نداره
تا کی آخه؟؟؟؟؟
آفرین به رئیس اتحادیه پوشاک ،بلاخره یه مرد تو این مملکت پیدا شد که می‌خواهد ابر مشکل مملکت را حل کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
طنز خوبی بود.
همه شب نالم چو نی که غمی دارم که غمی دارم فرداصبح.
تکرار مکررات
اميدوارم روزي برسد كه بانوان ما پوششي داشته باشند كه شرمنده خون شهداء نباشيم.
درست یا غلط بودن استفاده از چنین لباسهایی به کنار، اما بد نیست مسئولین عزیزمان با نگاهی منصفانه به کارنامه خود و مسئولین پیش از خود بنگرند و از خود بپرسند که در ازای سالها تحمل درد و مرارت و سختی از سوی همین مردم که به استحکام موقعیت آنها انجامیده است،‌ آیا چیز خاصی به مردم بخشیده اند، آیا زحمات آنها را جبران کرده اند، و اصولا آیا میتوانند در چشم آنها نگاه کنند که حال توقع دارند همه مردم از انتخاب لباس گرفته تا دیگر مسائل زندگی مطابق با میل و سلیقه و دیدگاه ایشان عمل کنند؟!!!
خوب شد دیگه این مشکلم حل شد الحمدالله دیگه مشکلی نداریم
دیگه واقعا ایمان آوردم که اختلاس ، دزدی و رانت مشکل اصلی و دغدغه نیست...بلکه پوشش و حرکات موزون و کردار و گفتار مردم دغدغه اول و آخر مسئولانه!!
الحمدلله
الحمدلله
ایکاش زودتر این کار را کرده بودند. الآن خشکسالی و زلزله نداشتیم.
خیلی حرکت هوشمندانه او به موقعی است احسنت. شاید هم یکی از علتهای افزایش هزینه زندگی همین مانتوها بوده باشه
اختلاسگرها رو جمع كنيد
چرا اینقدر با همه چیزی که مورد پسند مردم است مخالفت میکنید. اگر دلیلتون این هست که پوشیدن مانتو جلو باز مخالف قانون است ، قانون را اصلاح کنید .
ممکنه خیلی ها بگویند حجاب حکم اسلامی است و باید قانونی شود و اجرا شود؟ سوال من این است که چرا برای حجاب که اجباری نیست ، این همه قانون وجود دارد ولی برای دروغ گویی و ربا که در اسلام بارها به حرام بودن آن تاکید شده|، هیچ قانون وضع نمیکنید؟ اسلام و قوانینش را کامل پیاده کنید تعداد احادیث در مورد دروغ گویی چندیدن برابر احادیث در مورد حجاب است . پس اگر قراره کاری انجام شود اول از دروغ گویی شروع کنید و نه از حجاب
سپاس-واقعاًمستاصل شده بودیم.لطفاًمشکل بی آبی،اختلاس وبی فرهنگی وآقازاده ها روهم به همین راحتی حل کنید.
با اینکار احتمالا قراره تولید مانتو متوقف بشه!کاش کاری نمیکردیم که مملکت اینطوری بشه.الان شما اگه تونستی یه مانتو جلو بسته (البته منظورم مانتو فرم و اداری نیست) با قیمت زیر 400 هزار تومن پیدا کنید ادرس بدید برم برای همسرم تهیه کنم.یه دلبل اب رفتن و نازک شدن مانتو ها کم شدن قیمت نهایی اون هست.در ضمن چادری که هی تبلیغ میکنید الان دیگه زیز 150 هزار تومن نمیتونید پیدا کنید.فکرش رو بکنید چادر مشکی از 150 تا 2ملیون پیدا میشه!!!
اولا اینا خود نماییه دوما تو چند مانتو را میخای جمع کنی سوما جایگزینش از کجا بیاری
حرکت بسیار عالی . دست مریزاد
من مطمنم با این حرکت قیمت دلار و تورم و بیکاری و اختلاس و ..... همه و همه مشکلات کاهش پیدا میکنه. ممنون که بفکر هستید
اونوقت يعني هيچ كي ديگه نميپوشه؟
احيانا شخصي به اسم خياط هم نيست؟
به رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک آفرین گفت که تنها مشکل مملکت رو یافت و برایش راه حل ارائه نمود!

یکی نیست بگه: «خوابی یا بیدار عمو یادگار» !؟
آقا انقدر مردم حساس نکنید مردم اصلا هیچ واکنشی نشون نمیدن مردم براشون عادی شده بود کسی اصلا توجه نمی کرد.... درسته الان یک سری میان میگن ما اینطوری شدیم اونطوری شدیم ولی هیچکسی دیگه اهمیت نمیده.....

اگر قرار باشه مردم و حساس کنیم مردم هم حساس میشم چرا نمیزارین عادی بشه به خدا به اون قرآن مردم رشد کردن
خواهشا بیکاری را هم جمع اوری کنید
جلوی پیشرفت رو نگیرید بااین سرعت دوسال بعد مانتویی درکارنخواهد بود
کاش با این سرعت اختلاسگر ها و آقازاده ها از این مملکت جمع می شدند.. دست از این اجبار به زنان بردارید.
خوب که فروش رفت بعد جمعش کنید که یک مد تازه و بدتر بیاد جاش. آفرین به این حسن مدیریت
کدوم مانتو بعضی ها شکمشون هم مشخصه
امیدوارم لباس های با جیب های چون بانک رو هم که باعث اختلاس میشه جمع آوری بکنند
یکمی زود نیست؟؟؟؟
خوب اولش دکمه ای هست دکمه هاش رو که نبندند میشه جلو باز
مانتوی جلو باز
یک حجابی درست کنین برای بیت المال که چشم رانت خورا و دزدان اموال عمومی و مختلسین نتونه بهش نیافته.
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی