بازدید 9362

قیمت لبنیات افزایش یافت

کد خبر: ۹۰۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ 01 July 2019
دبیر ستاد تنظیم بازار از افزایش قیمت محصولات لبنی در راستای بالا رفتن قیمت شیر خام خبر داد و گفت: از طی هفته‌های گذشته و پس از ابلاغ این مصوبه، قیمت سه محصول پرلبنی مانند شیر، ماست و پنیر نیز افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، نیمه خرداد ماه امسال رضا باکری - دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی - اعلام کرد که با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، قیمت‌های جدید پیشنهادی خود برای افزایش ۱۴ درصدی قیمت لبنیات را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ارائه دادیم که بعد از بررسی و تأیید از سوی این سازمان به ستاد تنظیم بازار برای تصویب و ابلاغ ارسال خواهد شد.

در این راستا عباس قبادی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر ستاد تنظیم بازار - به ایسنا گفت: در چهلمین جلسه کارگروه تنظیم بازار مورخ ۲۲ خرداد ماه مصوب شد که قیمت محصولات لبنی پرمصرف شامل شیر، ماست و پنیر افزایش یابد که البته هر کدام از این محصولات در اندازه‌ها و حجم‌های تعیین شده قیمت متفاوتی دارد و براساس همین مصوبه قرار شد قیمت محصولات لبنی مذکور در دیگر اندازه‌ها به تناسب وزن و درصد چربی توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین و ابلاغ شود.

وی با بیان این‌که قیمت محصولات لبنی در سایر استان‌ها نیز براساس میانگین نرخ خرید شیر خام توسط صنایع لبنی و براساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان در سقف قیمت‌های ابلاغی تعیین خواهد شد، گفت: هم‌اکنون وضعیت بازار لبنیات نسبتاً مساعد بوده و همه تولید کنندگان برهمین اساس محصولات خود را عرضه می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۲۴
سلام
آفرین بازم افزایش بدهید هنوز جا داره
محمدیاش صلوات،،،
احساس نمیکنید ی کوچولو رحم ب مردم کنید جای دوری نمیره ب دلار هزینه کن بعد تو شعب ابوطالب زندگی کن شیر خام مگه چند درصد گرون شده ک ۱۴ درصد گرون کردید همین ماه گذشته بود ک همه چی بخاطر هزینه تولید گرون شد سر مردمو شیره نمالید
باید هم گرون بشه! مثل همون مارک معروف تبلیغی که توش مگس و گریس پیدا شد!!!
کمپین نه به دوغ برند معروف!!
از اون دوغ گریس دار چه خبر؟؟
وقتی با این هزینه زیاد تبلیغ میکنن و مگس پیدا میشه و گریس باید هم گرون بشه!
چون گریس گرون شده :)))
یعنی خدا وکیلی یه بار پیش اومد ما صفحه خبری باز کنیم نگن چیزی گرون شده ؟؟؟؟؟؟؟
مبارك است انشالله
ما فقط تو خبرها افزایش قیمت رو میبینیم دیگه هیچی.
مسئولین محترم پس چکار می کنند فقط وعده و وعید. چرا یک بوتیک گران می فرود زود جریمه اش می کنید ولی کارخانجات لبنی و غیره را هیچ؟ چرا...؟ و هزاران چرا دیگر
خجالت بكشيد فقط ببينيد از اول سال چقدر لبنيات را گران كرده ايد؟ با اين ملت نجيب چيكار مي كنيد؟
تبریک بنده به دولتمردان مسلمان به دلیل این افتخارآفرینی !!!!!!!!!!!!!!!!!
وای.
قربونت افزایش ها هفتگی شده .باید از مسئولین برای افزایش پلکانی به ترتیبی که مردم آزار نبینند تشکر و قدر دانی کرد
ذوق مرگ نشو! چیز تازه ای نیست هر روز شاهد افزایش قیمتش بودیم. یه خبر جدید رو کن
دلار داره مياد پايين قيمتها داره ميره بالا
خدایی چندمین بار است از اسفند ماه 97 تا به امروز قیمت محصولات لبنی افزایش یافته؟؟؟؟ دولت هنوز سر افزایش 400 هزار تومانی حقوق با مجلس داستان داره!!!!!!! اخه مگه میشه حقوق ثابت بمونه ولی بقیه اقلام هر ثانیه افزایش قیمت داشته باشند؟؟؟؟؟؟
بازار مساعده بحال کی ؟ مردم که دیگه توان خرید ماست ولبنیات ندارن ؟ !
ما که شیر کاکائو 2500 تومانی را خریدیم 3000 تومان یعنی 20% افزایش در تهران .پس کو کجا 14% ؟؟؟؟؟
کم کم به سوی خوردن نان خالی میرویم
میشه گفت دیگه زندگی در ایران سخت نیست
خسته نباشید شیر بیش از یکهفته است که گران شده شیر یک لیتری مانیزان در فروردین 98 2400 تومن بود حالا شده 5400 تومن دیگه مردم شیر هم نمیتونن بخورن این هم به تحریم ربط داره یا بی لیاقتی مسئولین یا فساد و اختلاس و رانت بازی و غیره به کانادا یک سفر برید خصوصا شهر ونکوور تمام خانواده مسئولین انجا هستند با ثروتهای نجومی
دلار گرون میشه، لبنیات افزایش قیمت داره. ارزون میشه لبنیات افزایش قیمت داره. اعلام می کنن که قیمت های روی بسته ها درست نیست و بالاتر از نرخ مصوبه بازم لبنیات افزایش قیمت داره. با این حساب اگه نفت رو بزاریم کنار کشور رو لبنیات متمرکز می شد با این نوع افزایش قیمت فکر کنم بانکای سوئیس هم جا برای پولای ما کم می آوردن.
حقوق کارمندان و یارانه ها چطور؟
این شرکت های لبنی و لبنیاتی ها سالی 4 الی 5 مرتبه اساسی به ملت شوک میدن و ماست و شیرشون رو گرون میکنن و ملت بینوا هم چاره ای پیدا نمیکنن و تا الان هم شلاق گرونی رو به ناچار خوردن یه روز شیر رو گرون میکنن یه روز وزن پنیر رو کم میزارن یه روز کیفیت دوغ رو پائین میارن من نمیدونم کارشون مشروع هست یا نه و معلوم نیست این درآمد هایی که کسب میکنن مشکل نداشته باشه ولی بدونن آه ملتی پشت درآمدشون هست کجا اثر کنه الله اعلم داستان مثنوی و اون چوپونه که به شیر، آب می بست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی