بازدید 11976
۵

مترو شیراز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

به منظورجلوگیری از ابتلا به شیوع ویروس کرونا، از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند تا اطلاع ثانوی فعالیت مترو شیراز تعطیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ 11 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، شامگاه سه شنبه ۲۰ اسفند در جلسه مشترک شهردار شیراز و مدیران شهرداری با اعضای شورای شهر شیراز، بر تعطیلی متروی شیراز در جهت کنترل شیوع ویروس کرونا از روز پنجشنبه تا اطلاع ثانوی تصمیم گرفته شد.

محدودسازی استفاده از اتوبوس‌های شهری، بررسی تعطیلی پایانه‌های مسافربری و تعطیلی تمام مکان های عمومی اعم از فضاهای ورزشی، فرهنگی و اجتماعی از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

شهردار شیراز در این جلسه تاکید داشت: اعضا شورای اسلامی شهر شیراز و مجموعه شهرداری برای کاهش خدمات حضوری و فراهم کردن زمینه ارائه خدمات غیرحضوری شهروندان اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
ما که مدیریت بلد نیستیم حداقل از کشورهای دیگر یاد بگیریم .تعطیلی باید موزون هماهنگ و همه شمول باشد.همه مسئولین شهر دراینگونه جلسات باید تصمیم متناسب بگیرند.مدیریت حمل ونقل به تنهایی کافی نیست همه ارکانهای یک شهر باید مدیریت شوند.در یک جلسه که همه مدیران شهرحضوردارندممکن است تصمیم کاملا خلاف اینگونه تصمیم احساسی ویک جانبه باشد.
مترو امکان ضذ عفونی کردن دارد، اما اتوبوس ها را بسیار کمتر می توان ض
مترو را می توان هر روز ضد عفونی کرد، اما حالا مردم با اتوبوس ها و تاکسی ها جابجا می شوند و ضد عفونی کردن همه اتوبوس ها بسیار سخت و تاکسی ها ناممکن است. این تصمیم احتمالا اشتباهی بزرگ خواهد شد.
صورت مسئله را پاک کردند!کارمندان-کارگران و افرادی که مجبورند بیرون بیایند حالا با چه تردد کنند؟ دلشان خوش بود که حداقل واگنها مرتب ضدعفونی میشوند.تعطیلی مترو موجب سرریز شدن بار آن به اتوبوسها و فشرده شدن آنها و یا استفاده اجباری مردم از تاکسی و مسافرکشهایی که هیچ کنترلی بر ضدعفونی آنها نیست میشودو این یعنی آلودگی بیشتر.اتفاقا اگر این روزها مترو خلوت شده مسئولین باید استقبال کنند و کنترل پاکیزگی آن از هزاران خودروی مسافرکش آسانتراست. متاسفانه تصمیمات سلیقه ای و نسنجیده بیداد میکند.
وقتی ادارات باز هستند ، محدود کردن وسایل نقلیه عمومی یعنی ایجاد مشکلات برای کارمندانی که از این وسایل برای رفت و آمد استفاده می کنند . بیایید دو هفته کل کشور را تعطیل و رفت و آمد را ممنوع کنید تا این بیماری ریشه کن شود .
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی