بازدید 5278
۱

دستگیری اعضای باند موبایل قاپان مولوی

کد خبر: ۹۷۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 22 April 2020

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی از دستگیری ۳ تن از اعضای باند ۴ نفره موبایل قاپ‌های محله مولوی با ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مهدی اسدی گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت کلانتری برای پیشگیری از وقوع جرم در حال گشت زنی در محله "مولوی" بودند که تعدادی از شهروندان به گشت انتظامی کلانتری مراجعه و اظهار داشتند، ۴ جوان سوار بر ۲ دستگاه موتورسیلکت از رهگذری، موبایل قاپی کرده و پا به فرار گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهروندان موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان و موتورسیکلت‌ها را به خاطر بسپارند، گفت: طرح مهار متهمان در محله مولوی به اجرا در آمد و با توجه به خاص بودن یکی از موتورسیکلت‌ها خیلی زود ماموران موفق شدند، متهمان را در حوالی محل سرقت مشاهده کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران مدتی هر ۲ موتورسوار را تحت نظر قرار دادند تا اینکه موتورسواران به شهروندی نزدیک و قصد موبایل قاپی دارند که بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با دیدن ماموران از صحنه متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز گشت انتظامی کلانتری موفق شدند، ۲ تن از موتورسواران را در محدوده خیابان شوش شرقی دستگیر کند.

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی با اشاره به اینکه ماموران درخواست نیروی کمکی برای تعقیب ۲ سارق متواری تقاضا کردند، عنوان کرد: ماموران کلانتری با تعقیب ۲ سارق دیگر، موفق شدند راکب موتورسیکلت را دستگیر، ولی ترک نشین آن از محل گریخت.

سرهنگ اسدی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان ۲ دستگاه گوشی سرقت کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی اولیه اظهار کردند، هر ۳ بچه محل بوده و فرد متواری سر کرده باند بوده و ۴ ماه پیش از زندان پس از گذشت ۱۵ سال حبس آزاد شده است و با تشکیل باند ۴ نفره تاکنون ۳۰ فقره موبایل قاپی مرتکب شده اند.

وی در توصیه به شهروندان گفت: مردم در اماکن خلوت و تاریک به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند و هنگام استفاده از تلفن همراه، گوشی را به سمت دیوار گرفته و حرکت کنند تا سارقان امکان سرقت آن را نداشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اعدام کنید .فقط اعدام . اگر قاطعیت باشه مثل عربستان که گردن میزنند امنیت کامل یکروزه برقرار میشه
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی