بازدید 30272
۸

ادامه ریزش قیمت طلا و ارز

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۳۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۹۹۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 21 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۹۳۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون تومان و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.


قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۳۲ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۸۲۴ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه نیز در بازار با کاهش چشم گیری همراه شده است؛ بازاری‌ها پیش بینی می‌کنند قیمت طلا و سکه همزمان با ریزش قیمت ارز کاهش بیشتری داشته باشد.

 بعد از تشدید نوسانات ارزی در بازار و پیشروی قیمت دلار تا کانال ۲۶ هزار تومانی، از ظهر یکشنبه مدار قیمتی در بازار ارز تغییر جهت داده و با ورد به سیر نزولی شاهد ریزش قیمت ارز هستیم.

همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت دلار از ۲۶ هزار تومان صبح یکشنبه به ۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان در ظهر امروز سه‌شنبه رسیده است؛ البته فعالان بازار پیش بینی می‌کنند که قیمت ارز در ساعات پایانی معاملات امروز کاهش بیشتری را تجربه کند.

بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان، یورو ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۸۰ تومان اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۸
نگران نباشید دلار در آذر ماه روی مبارک ۳۰هزارتومن رو خواهد دید شاید هم زودتر
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
آشن سعیدا و جاشن شدیدا ! چی گیر تو میاد ، ببم عسلم؟
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
مرگ بر آمریکا مرگ بر منافقین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
الان بشینیم عزا بگیریم؟ هدفت از این حرف چیه !!!؟؟؟
دلار خریده بودی ؟ قشنگ معلومه .بازی بامعیشت مردم جوابش همینه
پس چرا قیمت خودرو، خانه، مواد غذایی و بقیه موارد در حال اوج گیریه اونم به صورت ساعتی؟!
کدام ریزش سکه ده ونیم میلیون تومنه الآن.
من تعجب میکنم از اینایی که هنرشون فقط و فقط منفی بافی و وارد کردن شوک و استرس به جون مردم هست. یکی نیس به این دوستان بگه شما نمیدونی فردا هستی یا نیستی اونوقت چطور نوسترآداموس وار پیشگویی میکنی.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی