سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل :
سلام
شارژ فوق العاده همراه اول- در تاریخ 17 اسفند 92 در ساعت 20:58 دقیقه اقدام به شارژ خط همراه اول با کد 142 که با تبلیغات همراه اول 30 درصد شارژ بیشتر میدهد اقدام به شارژخط خود کردم. حدود ساعت 11شب متوجه شدم بعد از طی 2ساعت امکان ارسال پیامک ندارم. که با چک کردن شارژ متوجه شدم شارژم 13ریال مانده است که من طی این 2ساعت حتی یک تماس هم نداشتم فقط چند پیامک ارسال کرده بودم با این وجود شارژ بنده به طور کامل تمام شده بود، که این قابل اثبات نمی باشد. ولی با چک کردن مجدد موجودی و از آنجا که می دانستم اشتباهی رخ داده است ، متوجه شدم نزدیک به 400 تومان شارژ فوق العاده دارم به خاطر زدن بت کد142 ، 30درصد شارژ اضافی می بایست داشته باشم ولی با این وجود امکان ارسال پیامک و برقراری تماس نمی باشد. در حالی که طبق استعلام تا 24ساعت بعد از زمان شارژ و تا ساعت 20:58 دقیقه روز 18 اسفند مهلت استفاده داشته ام. با شماره 09622 تلفن گویای بانک ملی تماس گرفته می شود و به 200090 برنامه 90 پیامک ارسال می کنم که هیچکدام ممکن نمی شود البته به چندین خط دیگر هم تماس و پیامک ارسال کردم که ممکن نشد .باتشکر
پاسخ : با سلام و احترام
در پاسخ به نامه شماره 931/ت مورخ 92/11/10 (در خصوص ادعای کسر بدون دلیل شارژ یکی از خوانندگان آن رسانه وزین با شماره موبایل 09***091361)، به آگاهی می رساند:
براساس بررسی ها ی به عمل آمده ، کسر شارژ ، بابت عضویت مشترک در سرویس های ارزش افزوده (2026-2027-2034)، اعمال شده که روزانه مبلغ 3350 ریال بوده است .
همچنین قابل ذکر است اعتراض مشترک در سامانه 9990 ثبت نشده است.
سعید عسگری
مدیر کل ارتباطات