خشونت پنهان در کلاس های درس؛ بخش دوم

آیا شنیده‌اید معلمی به صورت شاگردش لگد بزند؟!

ممکن است برخی اولیا چنین اشکالی را وارد ندانسته و بر اطلاع یافتن از تمامی جزئیات کلاس درس از دریچه دید فرزندانشان، اصرار داشته باشند ولی باید بپذیریم همانگونه که گاه دانش آموزان برخی جزئیات رقم خورده در مدرسه مانند نمره های نامطلوبی که در امتحانات می‌گیرند را برای دور ماندن از سرزنش و تنبیه از اولیا مخفی می‌کنند، ممکن است تحقیرها و تنبیه های بدنی ای که در متنشان حضور دارند را به اولیا خود اطلاع ندهند.
کد خبر: ۴۷۸۹۲۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 27 February 2015
|
310589 بازدید
|
پیشتر در گزارشی به یک بعد از خشونت پنهان در کلاس های درس پرداختیم که بیشتر از نوع تمسخر دانش آموزان است و حتی گاه در قالب فیلم های خنده دار(!) منتشر شده و دست به دست می‌شوند و البته کمتر کسی به اثرات آنها زندگی دانش آموزانی که در متن فیلم حضور دارند، می‌اندیشد. این بار می‌خواهیم به خشونت پنهان دیگری بپردازیم که بیشتر درباره‌اش شنیده‌ایم.

به گزارش «تابناک»، هرچه ریشخند کردن دانش آموزان توسط اولیای مدارس و حتی توسط برخی دانش آموزان سلطه جو، کمتر دیده شده، مورد کنکاش و علت یابی قرار گرفته و به راهکاری منسجم برای زدودن این خشونت پنهان در مدارس منجر شده، نوع دیگری از خشونت پنهان هم در مدارس به چشم می‌خورد که به رغم دیده شدن نشانه‌های آشکار آن در طولانی مدت، متاسفانه هنوز رواج دارد و معلوم نیست چه زمانی از چهره مدارس کشورمان زدوده خواهد شد.

صحبت از تحقیرها، توهین ها و تنبیه های بدنی‌‌ای است که کمتر کسی منکر وجودشان در مدارس می‌شود و پنهان خواندشان، به معنای رقم خوردنشان در لفافه نیست، بلکه به غیر قانونی بودنشان و رخ دادنشان به رغم این ممنوعیت اشاره دارد. همان ویژگی زشت خیلی هایمان که تا چشم ناظران قانون را دور می‌بینیم، از شکستن هیچ قانونی ابا نکرده و از این بابت هیچ دلهره و نگرانی ای به خود راه نمی‌دهیم.

کافی است از این منظر به ماجرا نگاه کنیم که هیچ فردی به خود این اجازه را نمی‌دهد که در حضور اولیای دانش آموز، با لحن بد او را مخاطب قرار دهد، چه برسد که قرار باشد دانش آموز را تنبیه بدنی کرده و به شدید ترین وجه ممکن، وی را مورد ضرب و شتم قرار دهد تا دریابیم چرا این خشونت ها و تنبیه های بدنی را باید پنهانی خواند؛ تحقیرها، توهین ها و تنبیه های بدنی دانش آموزان به دور از چشم اغلب ناظران، در کلاس های درس که برای علم آموزی و پرورش تدارک دیده شده و زمان زیادی از زندگی دانش آموزان در آنجا سپری می‌شود.

به عبارت بهتر، جایی که انتظار داریم در آن، عالی ترین آموزش ها و پرورش ها رخ دهد، گاه متاسفانه بستر رقم خوردن خشونت هایی می‌شود که اثرات آنها را در زندگی دانش آموزان تا سالها بعد می‌توان دید. خشونت های پنهانی که گاه اینقدر وقوعشان را باور نمی‌کنیم که مدت ها تداوم می‌یابند، در ذهن دانش آموزان جا افتاده و پذیرفته می‌شوند و اولیای ایشان ممکن است از وقوعش مطلع نشده یا باورش نکنند.

تعداد بازدید : 25159
دانلود

اینجاست که انتشاری فیلمی از این دست ممکن است برایمان شوک آور شده و با این پرسش مواجهمان کند که مگر ممکن است معلمی با لگد به صورت دانش آموزی بکوبد و تنبیهی تا این اندازه خشونت آمیز در مدارس دخ دهد؟ پاسخی که می‌بایست «نه؛ هرگز!» باشد اما امثال این فیلم نشان می‌دهند که گاه «با هزاران تاسف، بله!» است!

با این تفاسیر به نظر راحت تر متوجه می‌شویم که چگونه تنبیه بدنی در مدارس، به رغم ممنوعیت های اعمال این تنبیه، به دور از چشم اولیا دانش آموزان و متولیان آموزش و پرورش، رشد و بالندگی خود را به صورت پنهانی در برخی مدارس و کلاس های درس ادامه داده است. به این دلیل که شرایط بروز و تداومش را فراهم آورده‌ایم؛ هم اولیای دانش آموزان که گاه اینقدر از فرزندانشان  دور هستند که نمی‌توانند چنین حقایق تلخی را از زبان آنها شنیده و باور کنند و هم متولیان آموزش و پرورش در کشور که راهکار موثری برای مقابله با این خشونت ها تدارک ندیده‌اند.
 
البته ممکن است برخی اولیا چنین اشکالی را وارد ندانسته و بر اطلاع یافتن از تمامی جزئیاتی که در کلاس درس رخ می‌دهد، از دریچه دید فرزندانشان، اصرار داشته باشند ولی باید بپذیریم همانگونه که گاه دانش آموزان برخی جزئیات رقم خورده در مدرسه مانند نمره های نامطلوبی که در امتحانات می‌گیرند را برای دور ماندن از سرزنش و تنبیه از اولیا مخفی می‌کنند، ممکن است ریشخند شدن ها، تحقیرها، توهین ها و حتی تنبیه های بدنی ای که در متنشان حضور دارند را به اولیا خود اطلاع نداده و به ظلمی که در حقشان روا داشته می‌شود، تن دهند.

این اشکال زمانی تشدید می‌شود که می‌بینیم در پروسه آموزشی دانش آموزان، هیچ توجهی به آگاه سازی ایشان از حقوقشان نشده و پشتوانه حمایتی خاصی برایشان در مقابله با تنبیه هایی از این دست تدارک دیده نشده است که در غیر اینصورت، لازم نبود دوربین به سر کلاس برده و برای به تصویر کشیدن تنبیه های بسیار خشن معلمشان، ریسک بزرگی را به جان بخرند؛ ریسکی که می‌تواند به تنبیه های شدید برایشان منجر شود.

بدین ترتیب می‌توان دریافت که اگر خشونت در مدارس به رغم ممنوعیت های قانونی و تاکیدات قانون گذار، برچیده نشده و به صورت پنهانی به حیات خود ادامه داده، ریشه‌اش را باید در کوتاهی های اولیای دانش آموزان و صد البته، بی توجهی مسئولان و متولیان آموزش و پرورش یافت که اگر نبود بی توجهی های ایشان، به محض بروز خطایی از یک معلم (معلمی که متاسفانه موجبات بدنامی همکاران شریف خود را فراهم می‌آورد)،  به آن رسیدگی شده و راه تکرارش برای همیشه مسدود می‌شد.

کافی است به سرنوشت نامعلوم فیلم هایی که خشونت های شدید در کلاس درس را به تصویر کشیده ‌اند، دقیق شویم تا دریابیم که نه تنها برای پیگیری از بروز این خشونت ها کاری صورت نداده‌ایم،  بلکه در درمان دردی که بروز کرده هم کوتاهی کرده‌ایم وگرنه سخت نیست امثال معلمی که در فیلم به صورت دانش آموز لگد می‌زند را شناسایی کرد، تنبیهاتی برایش در نظر گرفته که مایه عبرت امثال وی شود و در نهایت از دانش آموزان این معلم دلجویی به عمل آورد تا هم کسی جرات آلوده کردن جایگاه معلمی و ضرب و شتم دل بندان مردم را در خود نیابد و هم دانش آموزان بدانند که اگر تنبیه بدنی شوند، اتفاقی طبیعی رخ نداده که برای جلوگیری از تکرارش، حامیان زیادی دارند؛ از پدر و مادرشان گرفته تا اولیای مدرسه و مسئولان وزرات آموزش و پرورش!
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۹۲
انتشار یافته: ۱۷۱۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
قطعا ریشه همه مسایل به اقتصاد برمیگرده فرضا معلمی که زیر بار قرض و اجاره خونه و غیره مونده باشه سر کلاس میتونه از این قبیل کارها هم انجام بده گرچه که این کار توجیه پذیر نیست ولی باید ریشه ای به این مسایل نگاه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چه رررررررربطی داره آخه
یعنی معلمی که خونه از خودش داشته باشه و ماشین زیر پاش باشه و درآمدش هم مازاد بر خرجش باشه، با پر قو شاگرداشو تنبیه میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ملت درک نکردن معلم با این درآمد کم با این اوضاع با این همه مشغله چطور 30 تا دانش آموز کوچیک و بزرگ رو باید کنترل کنه.(در این دوره خانواده ها تحمل یک فرزند هم ندارند و دلشون میخواد فرزندشون توی خونه نباشه و جایی برای نگه داری اون رو تقاضا دارن تا چند ساعتی رو اونجا بگذرونه در واقع خوشخال هستن که فرزندشون توی خونه نیست)خود معلم هزاران مشکل داره و در آخر شما بهتر از هرکسی میدونید بچه های این زمونه چطوری هستن با خودمون که 20 سال قبل مقایسه کنیم مفهمیم چه عجوبه هایی هستن.واقعا از نظر فرهنگی و انسانی بسیاری افتصاح اند.
شما بهتره در مورد خشونت دانش آموزان در قبال معلم هم مطلب بذارید.همین امسال چند حمله خودم شاهد بودم.متاسفانه دیدیم که چند ماه قبل معلم بیچاره سر کلاس به قتل رسید.بهتره اینقدر روشنفکر بازی از خودتون در نیارید.عمق غاجعه در وضعیت اقتصادی و اجتماعی نهفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کار این معلم را تایید نمی کنم به هر دلیل نباید تنبیه بدنی در کار باشه ولی مگر موبایل در مدارس ممنوع نیست ؟
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دیگه خوب چیزی گیر آوردیم که همه چیو توی اقتصادی ببینیم.
اگه بگیم فرهنگ سازی نشده باز میگیم مشکل اقتصادی باعث شده!!
بابا یعنی فقرا و آدمهای کم بضاعت بی فرهنگ ترینند؟؟
یقین بدونید خداوند برای پاسخ به این بهانه های دنیایی اسناد محکمی نشونمون میده که کسانی که یه کمبود داشتند ولی گناه و اشتباه نکردند. البته خدا عالم هست و خودش میدونه میزان جزای هر کاری در دنیا و آخرت چیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
امیری پسر به مکتب داد از استاد خواست مر او را تربیتی می کن بعد از مدتی استاد پیغام فرستاد این ادب نیاموزد مرا نیز دیوانه کرد .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برو با با حرف مفت میزنی . اینهمه آدم گرفتار اگر قرار باشه هر کس بابت گرفتاریش این کارها رو بکنه که باید همه همدیگرو بکشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما .... من هم مشکلاتی دارم میخوای با مشت و لگد بزنمت؟ اونوقت میای اینجا افاضات کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این چه توجیهیه ؟؟؟؟!!!!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سلام من و دوستانم بارها قربانی خشونت معلمامون شدیم1-اول ابتدایی معلمون با کمربند مارو میزد2-دوم ابتدایی پامو رو اجاق بخاری میزاشتن3-سوم ابتدایی با شیلنگ میزدن4-توچهارم ابتدایی گوش یکی از بچه ها کنده شد5-تو راهنمایی دبیر ورزشمون چای داغ رو ریخت رو من تا میتونست منو زد به جرم اینکه با برادر زنش دعوام شده بود6-تو دبیرستان دبیر ریاضی با آجر بچه هارو میزد7-بماند که تا دانشگاه توهین وتحقیر در کلام آموزگاران و اساتید بود
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من یک مرد پنجاه ساله هستم. چندی پیش سر هیچ مسئله مهمی در محل کارم، برادر بزرگترم آنچنان با مشت و لگد به جان من افتاد که که یکی از انگشتان دستش شکسته شد. او صاحب دو کارخانه و چند خانه و ماشین است. مردم اعصابشان بسیار ضعیف شده و آستانه تحملشان پائین آمده.منکر مسائل اقتصادی نیستم. اما میتواند مسائل دیکری نیز تاثیر بگذارد. همین برادرم که حق پدری به گردن من دارد به تازگی زنش فلج شده و هیچ درمانی ندارد.
a
| Germany |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ها ها ، قراره ... معلم ها اعتصاب کنند تابناکی های عقده ای این جو رو راه انداختند که معلم ها را بکوبند هر کی خنگ و درس نخون دوره ما بود الان شدن خبرنگار، دیگه انتظار بیشتر از این هم نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خشونت پنهان در کلاس های درس؛ بخش دوم
آیا شنیده‌اید معلمی به صورت شاگردش لگد بزند؟!
-----فیلمی تکان دهنده در سایت تابناک مورخه 93/12/8 از برخورد نامعلم کلاس با دانش اموزان
----ایا وقت ان نرسیده که در استخدام معلم دقت بیشتری اعمال کنیم و از جمله شرایط برای استخدام در این شغل مهم که با سلامت کودکان ما ارتباط دارد سلامت روانی شخص داوطلب بررسی شود
----در خاتمه برخورد و انفصال خدمت با این روان پریش نامعلم را خواستارم|||
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خوب کرد زد...دلم خنک شد...حقوق که نمیدن...پس ما هم دهن بچه هاتونو سرویس میکنیم...یا حق مارو مثل قبلنا درست و حسابی بهمون بدین...والسلام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر واقعاً این جناب معلم به خاطر مشکل اقتصادی اعصاب نداره و بچه مردم را به باد کتک می‌گیرد، منطقاً باید هر روز با راننده تاکسی، قصاب، و بقال محل هم دعوا کند.

حقیقت این هست که در ایران بسیاری از افراد بدون توجه به توانایی‌ها و شخصیتشان برای شغل‌های حساس انتخاب می‌شوند. اگر یک فرد توانایی خویشتنداری در مقابل مشکلات روزمره را ندارد و رفتار (معمولاً بی‌ادبانه) دانش‌‌آموزان را نمی‌تواند تحمل کند، او اصلاً نباید معلم شود. در همه جای دنیا، حتی کشورهای پیشرفته، این مشکلات اقتصادی و فرهنگی دانش‌آموزان برای معلمان وجود دارد، ولی این مشکلات مجوز تخلیه روانی از طریق ضرب و شتم فیزیکی یا تحقیر روانی نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
غلط کرده این معلم که به خاطر مسائل اقتصادی این کار ار میکنه....
این معلما هم خودشون رو زدن به اون راه. بشینن یه کم حساب کنن تا متوجه شن که کل کاری که تو یه سال انجام میدن اندازه ی یک سوم کارمند عادیه که از 8 صبح تا 4 بعد ازظهر هر روز کار میکنه. اولا که 5شنبه و جمعه کامل تعطیلن. بقیه روزا هم که تا 12:30 کار میکنن. از وسط خرداد تا اول مهر (ینی حدودا 3.5 ماه) تعطیلن. عیدا هم که کار نمیکنن. همه ی تعطیلای رسمی مثل میلاد و شهادت و .. هم تعطیلن. بینالتعطیلا را هم نمیرن سر کار.
روی هم رفته اندازه 3 ماه یه کارمند که تا 4.5 سر کار میره، کار میکنن.
حقوقشونم که نسبت به ساعت کاری در روزشون خیلی هم زیاده.
تازه همه تعطیلیها که دارن با حقوقه.
تازه امکاناتی نظیر بن ها و امکانات اسکان برای مسافرت ها و ... را هم باید در نظر گرفت که بقیه ندارن
فقط بلد بگن حقوقشون کمه.
اصلنم خوب درس نمیدن. من خودم یه مدرسه غیر انتفایی مطرح در سطح شهر میرفتم. معلماش به جرات میتونم بگم که بدتر از مدرسه عادی بودن. فقط ادعا داشتن
.....
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
100% به مسائل اقتصادی هم مرتبط میشه . . .
در تمام دنیا همزمان با افت شاخصهای اقتصادی و افزایش تورم ، آمار اختلالات روانی ، خشونت و ازدواج و طلاق هم تغییر میکنن .
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من اینو میشناسم از نوسندگان تابناک ورزشی
ای ....
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سجاد و بقیه که ربطش میدید به مسائل اقتصادی و غیره.....هیچ مسئله ای دلیل و برهان قاطعی و توجیهی برای این رفتار خطرناک نیست...خشم خود رو فرو خورید و با عطوفت با مردم رفتار کنید این پیام خداست....حالا اگر این مردم بچه های کم سن و سال مدرسه ای باشند دیگه بدتر و مسئولیت سنگین تر...و اگر ضارب از قشر معلمین باشه دیگه بدتر....اشکال اصلی در اینه که در ابتدای استخدام معلمین علاوه بر سنجشهای علمی ( مثلا" ) سنجشهای روانی و کنترل رفتاری صورت نمیگیره ....و این موضوع که آیا این آقا و خانم مربی خوبی هم خواهد بود...برنامه های افزایش جمعیت بدون در نظر گرفتن این جزییات در گستره روانشناسی و جامعه شناسی این اشکالات روز افزون هم خواهد داشت ....پس شاهد تکرارش باشید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حالا این بنده خدا یه چیزی گفت. چرا میزنید؟ کتک خوردن که چیز بدی نیست.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همتون چسبیدین به مسائل حاشیه ای. چیزی که اینجا خیلی اسفناکه، اینه که یک دانش آموز با خودش مخفیانه گوشی برده تو کلاس و فیلمبرداری هم کرده.
مطمئنا چنین بچه ای که بدون ترس فیلمبرداری کرده، اهل بلوتوث کردن فیلمهای غیراخلاقی برای همکلاسیها و همچنین فیلمبرداری مخفیانه از نوامیس مردم هم هست.
اگر من جای مدیر اون مدرسه بودم، در اولین فرصت این دانش آموز را پیدا کرده و تحویل دستگاه های ذیربط میدادم تا چنان دماری از روزگارش در بیارن تا دیگه مرتکب چنین خطاهایی در بزرگسالی نشه.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 13:18 تو که میگی دلم خنک شد.....من متاسفم که در کشوری زندگی میکنم که امثال تو اسم معلم روی خودشون گذاشتن!!!! شما ها آدم های خطرناک و عقده ای هستین.
اوستا
| Uzbekistan |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
با اين فرض كه اظهارات شما صحيح باشد اما دليلي نيست كه تاوانش فرزندان معصوم بدهند
بايد با اين فرد در ويدئو كه اسمش معلم برخورد جد كرد
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اون حضرات آموزش و پرورشی که از حقوقشون ناراضی هستن و کتک زدن بچه را اینطوری توجیح می کنن یک پیشنهادی براشون دارم !!! اگه خیلی از حقوقتون ناراضی هستین ما الان کلی دکترا و فوق لیسانس های بیکار رشته های مختلف را داریم که حاضرن با نصف حقوق شما کار کنن!!! اگه خیلی ناراحتین استعفا بدهین!!!!!!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چوب معلم گله.
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 14:37 !!!!

توجیح چیه نوشتی .....؟؟؟ توجیه ... از ریشه وجه ....یعنی موجه نشان دادن...دیگه ننویسی توجیح وگرنه میفرستمت سر کلاس این معلمه....
منتظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر فقط یکبار یک معلم نما رو به خاطر این دست فجایع و جرح دانش آموزان به زندان بیاندازند و ازشون دیه بگیرند دیگه کسی از این کارها نمی کنه.
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک چه گرد و خاکی ظهر جمعه ای راه انداختی !!!


برو پایین ببین چه بزن بزنیه.....حالا خوبه مجازیه و فقط کامنت درج میشه اگر روبروی هم بودند میشد صد تا فیلم گرفت مثل همین فیلمی که گذاشتی....یعنی میشد چند صد سوژه که میکنه به عبارت چندین مطلب و باز صدها کامنت .....هی من میگم تو بخش اجتماعی بیا درس کنترل خشم و رفتار بذار گوش نمیدی چسبیدی به این که کی کشت کی زد که مرد .....






وا مصیبتا
یک معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بنده به عنوان معلم اطمینان دارم که از هر هزار معلم به زحمت بتونی یکی رو پیدا کنی که متوسل به تنبیه بدنی بشه!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کار این معلم (با فرض صحت فیلم) به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، ولی موضوعی که وجود دارد اینست که چرا؟ و چگونه این معضل بوجود آمده مشکل را شناسایی نمود و آنرا حل کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک تو که خودت میدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همین پارسال بچه ها ترقه انداختن تو خانه یک معلم بچه اش کوچکش کور شد!
تابناک خدا لعنت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این چیزا تو رابطه ی استاد-شاگردی خیلی عادیه
چرا الکی بزرگش می کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فقط میخندم به این ریشه ای نگاه کردنت بابا تو دیگه خیلی ریشه ای نگاه کردی
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
وا مه صفاااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
| Iraq |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نه برادر من . بنده دانش اموزي داشتم كه با بچه هاي ديگر اعما ل خلاف عفت انجام ميداد تمام مراحل قانوني مثل اخطار جلب والدين تعهد گرفتن واخراج 3روزه در نهايت انجام شد
جهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به a-یعنی خاک بر ... این به اون چه مربوط
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بهتر آموزش و پرورش فکری به حال بعضی معلم های روانی خودش بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برادر ، بنده اصلا نظر شما رو قبول ندارم ، آدم باید یه مسئولیتی رو اگر قبول کرد باید به نحو احسن انجامش بدهد
سیدجمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
متوسط مدرک فرهنگیان فوق لیسانسه با فوق لیسانس و یک و چهارصدحقوق سی تا بچه ی شما رو که یک ساعت تحمل یک بچه خودتونو ندارید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر بخاطر مشکل مالی این طور رفتار میکنه با دانش آموزا باور کنید خدا همیشه محتاچ نگهش میداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بعضیا چقد بی سوادن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
انسان فقیر دین ندارددید..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خیلی حرف بی ربطی بود
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ایا شنیده اید دانش اموزی با جاقو معلم را سر کلاس بکشد؟


ایا شنیده اید که دانش اموزی شیشه خونه معلم را بشکندو یا با تیزی به صورت معلم خط بیاندازد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
از معلمها نفرت دارم اینا اکثرشون حتا تو خانواده خودشو ادم موفق نیستن خودخواه و پر ادعا هستن حتا تو باز نشستگی هم درست نمیشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
چقذر بده که هر گندی را اسمشو میذارن استاد بعدم بهش حق میدن عقده هاشو سر بچه های مردم که الان توان پاسخگویی ندارن خالی کنه آره بعد از این بچه شد نابغه .
مانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
هموطن عزیز زوال انسانیت چه ربطی به مشکلات اقتصادی داره؟؟؟؟؟!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
جمع کنید این مسخره بازیا رو. حقوقی که یه معلم میگیره ....هفته ای 4 روز میرن سر کار اونم از ساعت 8 صبح تا یک ظهر !!!!
کارمند کم در امد
| Netherlands |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ای کاش مسئولین مربوطه این فیلم را ببینند و فکر اساسی برای این مشکل بنمایند مگر مملکت قانون دارد که اینها هر کار میخواهند انجام میدهند
وکیل دادگستری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
با سلام و تشکر از زحمات سایت تابناک برای اصلاح برخی از عادت و فرهنگ غلط .
علی هذا ابنجانب آمادگی کامل جهت قبول وکالت مجانی این دانش آموز و سایر دانش آموزان که توسط این افراد ( نام مقدس معلم نمی توان بر آنان نهاد ) که دارای مشکل روحی هستند قبول نموده و انشالله به اشد کیفر مقرر توسط دستگاه قضا محکوم تا منبعد شاهد اینگونه اعمال غیر قابل نباشیم.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
این چه توجیهی است؟ این جانی سادیستی باید برود خود را به سیم خاردار دار بزند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
چرا حرف مفت می زنی آخه
یک معلم
| Netherlands |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
علی بی انصاف 09:27 - 1393/12/09 امیدوارم خیر نبینی
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
200 روز در سال کار نمیکنن ولی حقوق مساوی با ما دارن :-)
كسائيان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اصلاً هم به اقتصاد ربطي نداره
اسي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
در هر صورت غلط ميکنه رو بچه هاي مردم ک تو ين زمانه تمام دارايي والدين هستن دست بلند کنه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 13:30 غلط تو کردی و تمام اجدادت با این بچه تربیت کردنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
معلم هايي كه نصف كاركنان ديگر دولت كار مي كنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
کسیکه این گزارش را تهیه نموده حق معلمش را ادا کرده....
احمدیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اگر مملکت قانون داشت یک کارمند سه میلیون و کارمند دیگه 800 هزار تومان نمیگرفت برادر
کمپین مبارزه با افزایش حقوق معلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
نکنه انتظار دارید مردمم پشتتون باشن
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
30 سال پيش كه من كلاس اول بودم و اون موقع مشكلات اقتصادي نبود يه خانوم معلم داشتيم كه بار ها من كلاس اول ابتدايي را شديدا تنبيه ميكرد كه باعث شد از مدرسه فرار كنم . الان سي ساله بهش لعنت ميفرستم مطمعنا با اين نفرينهاي من اگه ماهي 100 ميليون هم بگيره اب خوش از گلوش پايين نخواهد رفت . معلما حقوقشون كم نيست چون مال بعضيا حرامه به خاطر همين دود هوا ميشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
بامطالعه نظرات در قسمت اول، متوجه میشویم که خروجی نظام آموزش و تربیت متاسفانه انسان سازی و معرفت سازی نیست.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چه ربطی داره؟؟؟؟واقعا که عقلت کم
هرکی پول نداره باید بچه های مردم اینطوری بزن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چرا میزنی؟
ناظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
متاسفانه همه تنبیه معلمو میبینن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
نظر ناشناس
11:49 - 1393/12/08
واقعا جالب گفته..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ای بی صفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
من هم معلم هستم وهرگز تنبیه نمیکنم
علیرضاپوررضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
من خودم یه دانش اموز هستم و شاهد رفتار بد معلمان و به خصوص معاون مدرسه (( )) در دبیرستان مدرسه ی علوم پزشکی که در خیابان چمران واقع است بوده ام و از این بابت احراز گله مندی و شکایت از این وضعیت می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
چه ربطی داره.بیخود کرده
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
این ناشناسی که میگه دلم خنک شد تف به انسانیتت .حیوون از تو بالاتره.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
هرکی گرفتاره بزنه بچه مردم رو داغون کنه؟اینم از اون حرفا بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چقدر این سیاست کثیفه .وای این قدر بهمون گفتند و باورمون نشد.
حالا که موقع اعتراضای معلما شده این خبر ها رو می گذاری.چقدر دلمون رو به این دولت خوش کرده بوذیم.
اینا فقط برای تو تابناک.
سیاست کثیفت اجازه نمیده پخش کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کلا نصف یک کارمند و یک/سوم یک کارگر م سر کار نمی ریدچی می خواهید؟ مگه خونتون از بقیه رنگین تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یک سرباز 2 سال رایگان کار می کنه یک کارگر با 600 هزار تومان 10 ساعت کار می کنه پس با این حساب باید بیان وسط خیابان با شمشیر بیفتن به جونه مردم
ایرانی ضدهیتلر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس12:39با براند المان..کار تدریس در اموزشگاه و دانشگاه کیلویی و متری نیست چه خواسته روزی و ساعتی...مگر پزشک عملش چقدر طول میکشه...تا افکار متحجر اینگونه داریم..اموزش و پرورش باغازچراندن یکیه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 12:39 اونایی که ساعت کاری مشخص کردن میدونستن کار معلم اونقدر سخت هست که هفته ای 24 ساعت کافیه و باید بدونید یه معلم نصف کارهاش توی خونه انجام میده، فقط اون 24 ساعت که نیست.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ایرانی ضد هیتلر شماها خودتون یک پا هیتلرین !!!!آب نمی بینین وگرنه شناگر های قابلی هستین!!!کسی که اینطور وحشیانه عقده های خودش را سر بچه مردم خالی میکنه را چطوری توجیح میکنی؟!!!!!!
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
.

...اول میگفتن سیاست پدر مادر نداره حالا میگن کثیفه....تابناک این سیاست رو بفرست حمام سر جدت بگو خوب کیسه بکشه....این چه وضعیه....اگر خوب خودشو بشوره همه چی حل میشه جون خودش.....
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 13:34 شما ها یک دقیقه هم توی خونتون فقط برای مدرسه نمی ذارین!!!! شرم کنین !!! یک عمر معلم های قدیمی با شرافت و قناعت زندگی میکردن ولی این ادا و اطفارای شماها را نداشتن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم ها یک چهارم ما کارگرا کار نمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اون معلم پدر سوخته رو باید بیارن وسط حیاط مدرسه بدن دست بچه ها همچین بزننش تا صدای....
امید
| - |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
در پاسخ دوستانی که به ساعت کاری معلمها اعتراض میکنندساعات مطالعه وتحقیق وبه روز شدن علمی اونها وهمین طور تصحیح اوراق امتحانی وطراحی سوال و..... رو حساب نمیکنند؟
مانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
با 24 ساعت در هفته کار کردن و پنج ماه سال هم که تعطیلین به سلامتی همون حقوقی که میگیرین به سرتون زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
با سلام.عزیزانی که میگید معلم ها اینطور و اونطور ... برید راجع به آموزش و پرورش کشورهای دیگه تحقیق کنید بعد بیایید فحشای رکیک بدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ولی خدا وکیلی خوب توجیهی گیر آوردن این معلما واسه لت و پار کردن بچه های مردم. حقوقمون کمه. خوب کمه که کمه . برو یه کار دیگه پیدا کن. والله.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 23:52 - 1393/12/08 اون لقبی که به معلم دادی برازنده ی خودت هست
معلم11
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بردن موبایل سر کلاس وجاسوسی ممنوع وغیر قانونی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
شبکه های ماهواره ای توی خبر یکشون دارن اعتراض معلمها رو نشون میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
دوستان گرامی قضیه این تنبیه به کنار، ولی شمایی که توان نگهداری بچه هاتونو تو خونه خوتون ندارید(چندتا کنار هم باشن که هیچی) ، بهتره بدونین کار مفید معلما تقریبا دو برابر بقیه کارمنداس اگر شعور فهم این قضیه و اهمیت کار معلمها رو ندارید بیخودی اظهار نظرهای بی فکر و منطق نکنید لطفا
ناشناس
|
China
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من 28 سالمه و مال همین نسل! یادم نمیره زمانی که معلم پرورشی کلاس منو چسبوند سینه ی تخته سیاه با کف پاش بعد از یک سری کلمات که الان یادم نمیاد چنان سیلی ای به صورتم زد که هنوز یادم نرفته. حالا واسه ی چی؟ جونکه زمانی که وارد کلاس داشت عوض بلند شدن از جام داشتم با بغل دستیم حرف می زدم! این از معلم پرورشی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خودشم پرورشی بوده :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نمیدونی چه لذتی داره کتک زدن بچه های زبون نفهم.
اگر باهات اون رفتار رو نمیکرد الآن این نمیشدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
28 سال؟ مال این نسل؟ حداقل مال دو نسل قبلی
ناشناس
| China |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59
ممنون که به من گفتی زبون نفهم! از کجای نظرم این رو فهمیدی نمیدونم ولی ظاهرا شما همون معلم هستید!
ناشناس 12:00
منظورم اینه که 50-60 سالم نیست که فکر کنید رمونه اون موقع فرق میکرده. یه آدم 28 ساله 12-13 سال قبل سر کلاس درس می نشسته که چنین برخوردی رو جشیده و این به نطرم چندان به زمان دور مخصوصا دو نسل قبل بر نمی گرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از اونجا که از فیلتر شکن استفاده میکنی فهمیدم .... !!
خخخخخ
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
...حضرات ناشناس ار ادبیات بخش پاسخ ها پیداست معلم پرورشی تون روتون خوب کار نکرده و بهتره دوباره برگردید مدرسه هاتون....زیر نظر معلم جان پرورشی باشید یه مدتی...خوش میگذره....
ناشناس
| China |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 14:12
سطح آی کیو در حد ستاره ی دریایی
هرکسی که بتونه فارسی حرف بزنه لزوما ایران نیست! الان قرن 21 ولی شما ظاهرا در دوران پارینه سنگی به سر میری! الان دیگه مطمئن شدم خود همون معلمی ار بس که بی سوادی
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59 متاسفم که تو سادیسم داری!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59 واقعا شما برای جامعه خطرناکین و متاسفم که چطوری آموزش و پرورش شما ها را استخدام میکنه!!!! چرا تست های روانی بدو استخدام از شما نمی گیرن؟!!!!
ناشناس
| China |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
انگل هایی مثل شما فقط هوا رو کثیف میکنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حداقل یادت نمیره که بزرگتر که اومد جایی باید بلند بشی به پاش
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
هر انکه جور اموزگار نبیند . به جفای روزگار گرفتار اید(سعدی)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
اونی که گفته نمیدونی چه لذتی داره کتک زدن بچه های زبون نفهم.
محمد رسولي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تحقيق شده. در غالب موارد معلمين مقصر هستند. معلمي كه به بچه ي متعصب فحش مادر ميده! قابل انتظار است كه دانش اموز با غيرت به او حمله كنه. معلمي كه سواد جواب دادن به سوال غير درسي دانش اموز را نداره ولي همون دانش آموز اهل مطالعه را تحقير ميكنه و ... افسوس. اينم از جامعه ي فرهنگي ما !
پاسخ ها
کتک خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من 29 سالمه و تا امروز فکر میکردم معلمهای بعد از نسل من دیگه .... ! متاسفم و برای بچه هامون نگران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
واقعا برای بچه هایی که تربیت کرده اید باید هم نگران باشید.
مهدی‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پدر که تو باشی باید برا بچه هات نگران باشی....
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برادرمن کجا تحقیق شده
نام محقق لطفاً...
مستند نمی تونی حرف بزنی خوب نزن مگه مریضی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
توی خونه به بچه ها حداکثر آزادی رو میدن و تربیت تعطیل، اونوقت معلم باید همه کاستی ها رو جبران کنه و عصبانی هم نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
جناب کتک خورده،
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برای این اموزش و پرورش باید گریست --خواهان برخورد با این نا معلم و حتی اخراج ایشان از اموزش و پروش هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ولی خودمونیم. عجب ساتانچیکویی زد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ایشون معلم ما بود این فیلم ماله استان ...مدرسه ی .... آقای...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک. من همون معلم توی فیلم هستم. با توجه به زاویه فیلمبرداری و ردیف دوم بودن فیلمبردار فهمیدم که فیلمبردار کیه. فردا میرم سر کلاس و دهن اون بچه رو سرویس میکنم !!!
خخخخخخ
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 12:03 اگه همین ساتانچیکو را بیرون مدرسه به معلم زدن نیاید بشینه مثل بچه ها گریه کنه !!!! اونوقت خیلی براش زشته!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 12:03 انشالله به بچه شما هم ساتانچیکو می زنن
رضا ادیبان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
وقتی سیستم آموزشی به لحاظ هم تامین معیشتی معلمان و هم انتخاب و گزینش درست آنها مشکل داشته باشه و در نهایت نظارت درستی در این زمینه وجود نداشته باشه آخر سر باید کلاس آموزشی تبدیل به کلاس رزم و کاراته بشه و در نهایت آخر باید گفت دانش آموزانی با انرِژی پویا تبدیل به دانش آموزی با بازده پایین و مشکلات روانی زیاد میشه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشکلات مال همه است نه فقط برای بعضی از معلم های دیوانه و روانی که اینطوری برخورد می کنند.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مهدی خان مشکلات مالی معلمان یعنی اصلا وجود نداره آموزش پرورش بدترین وزارت خانه در بین وزرات خانه هاست.
بزرگمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مهدی جان آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
چقدر روی تربیت بچه ها نظارت هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حرف دهنتتو بفهم مهدی چندین مورده به معلمان عزیز توهین می کنی خجالت بکش بی ادب لا اقل اولین معلمت پدر و مادرت بوده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
یقینا آثار این عمل به نحوی در کارکرد و رفتار این دانش آموز در آینده بروز خواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 22:28،حق با شماست.ولی ما هم که مال دوره قبل و با ادب بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 00:43 ،آقایی که تو فیلمه روانی نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک میدونم که تو هم مزدوری و الان که معلمان حقشون رو مطالبه میکنن از این دست مقالات راه انداختی تا فرافکنی کنی
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برو بابا سرخوش
کتک خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
راست بگو ... چی زدی ؟؟!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دقیقا درست میفرمایید
sam
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلمان حقشونو میخوان؟حالت خوبه؟
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک واقعا مزدور است
مرسی که گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم ها باید درمان روانی بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
باید برای درمان روانی معلم های کشورمون بودجه درنظر گرفته بشه . اگه نشه درآینده کشورمون به پرخاشگرترین کشور تبدیل خواهدشد و دودش تو چشم همه میره
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناککککککککککککککککککککک!!!

راست میگن؟ تو مزدوری ؟ زودباش موضعت رو مشخص کنا.....
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این حقوق از سرتون هم زیاده،امثال این معلم را باید زندانی کرد تا برای بقیه عبرت بشه!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اخه نادون حق معلم چه ربطی به این عمل دیوانه بار داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک تا احمدی نژاد رو کار بود چاپلوسی اون میکرد حالا چاپلوسی روحانی رو میکنه که حق و حقوق معلمارو ندن.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مزدوریش از روز روشنتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس |13:43 - 1393/12/08 پدر و مادرت هم روان درمانی بشن بد نیست آدم ناحسابی چرا به همه ی معلم ها توهین می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
شير را بچه همي ماند به او
تو به پيغمبر چه مي‌ماني، بگو
حیف اسم زیبای مهدی ! اصلا برازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
این همه حقوق و مزایا دارن.دیگه چی می خوان که عقده هاشونو سر بچه مردم خالی می کنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 13:40 راست می گه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس02:02 چرا به والدین کسی توهین می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
حالت خوب نیس یا تو هم به اصطلاح معلمی!!!!
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک. سوال اینه که شما از چه چیزی دفاع میکنی و هدف قشنگت از این کارها چیه.؟
جواب شما اینه که یک و نیم میلیون فرهنگی دیگه به سایت شما سر نزنن و تبلیغ کنن که این اتفاق بیفته البته خیلی زیرکانه.
و در ضمن دیگه هم به شخص مورد نظر رای ندهند یکی مثل خود من که الان فهمیدم اشتباه کردم.
سعی کنید هدف درستی داشته باشید نه بد کردن ما پیش بقیه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چی می گی تو برادر من - از جوابت معلومه تو هم از همون معلم های ...... هستی
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فرهنگی !!! ما از شما ها چی داریم ؟؟ داروهای اعصابی که سالهاست میخوریم و دیگه از درمانمون نا امیدیم... خودکشی کنیم خودت میگی چقدر ضعیف بودن ! اما شماها ما را با رفتارتان از زندگی متنفر کردین ...
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آقای مهدی و ستم دیده.
من اگه نظر بالا رو نوشتم معتقدم همه لیاقت اون چیزی رو دارن که دارن. من نباید برم دنبال مسائل اعتراضی نسبت به تبعیض و معیشت و غیره... اگه جامعه که شماها باشید میفهمیدید و به بچه ها و آموزش دهندگان انها بها می دادید به جای ما شما می رفتید اعتراض می کردید....
در ضمن من المپیادی بودم دارای مدرک دکترا از دانشگاه تهران و مسلط به زبان خارجی اما من رو گذاشتن برای کلاس اول ک داستان بگم به عزیزان بعضا بسیار باهوش و ظالب علم شما. مثل من زیادن توی سازمان اما .....
شما باید به خودتون بگید چی میگی برادر من.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اوهههه ، آقای فرهنگی تحصیل کردست !! فقط میخواستی همینو بگی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نه بابا ؟
بچه ها ! آقای فرهنگی تخصیلات داره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پس بشینین از حق و حقوق دم نزنین که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آقای فرهنگی ..... خفه نشی با تحصیلاتت
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فرهنگی یعنی ...تو سرت
منننننن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اوه اوهههه هوهه
vs
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اقای فرهنگی چطور مسیجهایی که در مواقع خاص اا میاد همه خالص میشوید ولی اکنون رنگ عوض میکنید .اضافه حقوق برا چی ؟ برا اون تحریفات ؟ همینم زیاده نصفش .تابناک جان لطفا منتشر کن .تازه جالب اینجاست انگ مزدور هم میزنن به تابناک ااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
مهدی خوب گوش کن معلوم شد که معلم ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
حق با مهدیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
فرهنگی جان دلیل نمیشه بچه مردمو بزنی.
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ضمن محکوم کردن هرگونه خشونت نسبت به هرکس به ویژه کودکان.از کسانی که به دنبال بهانه میگردن تا زحمات معلمان رازیرسوال ببرند وبه تخریب انها بپردازند خواهش میکنم خودشان یک ساعت بیایند ویک کلاس دبیرستان را اداره کنند کلاسهای که دانش اموزان با چاقو ؛قمه؛زنجیر؛اسپری فلفل و...حاضر میشوند.معلمانی که احساس امنیت نمی کنند وبا این حقوق بخورو نمیر باید تاوان مشکلات تربیتی خانواده ها وجامعه را هم بپردازند.
پاسخ ها
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به هرچی معلمه منفی بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشکل اقتصادی داری؟ نمی تونی یا حوصله نداری با دانش آموزان سر و کله بزنی؟ خب برادر برو سراغ شغل دیگه. اصلا تو همون آموزش و پرورش برو کادر اداری. دلیل نمی شه مثل بروس لی بچه مردم را لت و پار کنی. هر چند که اگر نجابت همین بچه ها نبود نشونت می دانند یه من ماست چقدر کره داره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم در صورت دیدن تخلف باید دانش آموز رو از کلاس بیرون بندازه یا ناظم مدرسه رو خبر کنه . کسی حق برخورد فیزیکی نداره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر حقوق بخور و نمیری داری اینو هم بدون شغل معلمی یکی از آسون ترین شغل هاست.هروقت هم که حال ندارید درس نمیدید یا یه جوری راحت میپیچونید.شما با یه کارگر قابل قیاس نیستید چون اون واقعا سختی میکشه.درود به شرف هرچی کارگر زحمت کشه
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشکل اقتصادی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس 14:24 - 1393/12/08 معمولاً آدم ها وقتی فاقد چیزی هستند زیاد آن را به زبان می آورند.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
موضوع چه ربطی داره به کتک زدن دانش آموزها؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس حرفات نشون دهنده جهل و بی سوادیته.... مشکل مملکتم افرادی مثل شماست....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چیزی که من تو این فیلم دیدم مظلومیت دانش آموز و وحشی گری معلمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس13:54 ،آخه این بچه که مظلوم بود سرشو انداخته بود پایین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک این چه موجی هست راه انداختی؟ مدتیه ضد معلم می نویسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه اینا معلمند تابناک جان 20 ساعت ضد معلم بنویس!

متاسفم برات نشناس که به این موجودات عقده ای می گی معلم
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه اینا معلمند تابناک جان 20 ساعت ضد معلم بنویس!

متاسفم برات نشناس که به این موجودات عقده ای می گی معلم
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چون اینها معلم نیستن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همه رو برق ميگيره معلمو تابناك. مشكل از اينه
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
معلم ها بهتر است رفتارهای زننده خود را اصلاح کنند. نه فرار به جلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
مشکل از معلماس
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟