آخرین باری که شیراز سفر رفتم سال 76 بود، اون موقع معروف بودن به رانندگی خیلی بد و عدم توجه به قوانین رانندگی، فکر نمیکنم طی این سالها تغییر چندانی داشتن.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
شما الان کجای ایران ساکنی ؟
ناشناس
||
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
هیچ جای ایران و تو هیچ شهری از ایران خوب رانندگی نمیکنند
فرهنگ و سواد رانندگی در ایران بسیار پایین است
ربطی به این شهر و اون شهر هم نداره
مشکل ریشه ای و اساسی است
ناشناس
||
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
شما کجا تشریف داری؟! فقط تو شیراز بد رانندگی میکنن؟! مثلاً کجای ایران خوب رانندگی میکنن که شیراز معروف بوده به بد رانندگی کردن
یک دیدگاه افراطی در ایران وجود دارد که ماشین لوکس ایمنی بالایی دارد/استانداردها و نقاط قوت ایمنی این نوع خودروها عالی هست ولی نه برای تصادفات شدید/انتظار راننده ایرانی از این خودروها متوازن نیست و واقعا خودرویی که در اذهان به خاطر چاخان ها شکل می گیرد هنوز تولید نشده است.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
اگر با یک خودروی مرسدس بنز با سرعت 200 کیلومتر به دیوار بتنی بکوبی، هیچ فرق چندانی نداره با اینکه با یک پراید با سرعت 120 کیلومتر به همان دیوار بکوبی، نتیجه به احتمال زیاد مرگ سرنشین های هر 2 خودروست. سرعت زیاد بلای جان بسیاری از ایرانی ها شده
ناشناس
||
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
فعلاْ که میبینی با شدیدترین تصادف ممکن هنوز اتاق سالمه و قطعاْ راننده سالم است
درهیچ خیابانی در شیراز محدودیت سرعت وجود ندارد و بی مهابا میرانند هیچکسی هم کنترل نمیکند.درکنارکرونا جنون سرعت و آلودگی صوتی هم درد را سه چندان کرده است.اگرکادردرمانی بجای مداوا به کنترل سرعت بپردازند تاثیرات خیلی بهتری روی سلامتی شیرازیها خواهد داشت
به ستون های اتاق و سقف دقت کنید. سالم هستند. اگر سرنشینان کمربند بسته باشند ، بعلت اینکه اتاق این خودرو لوکس و ایمن تقریبا سالم باقی مانده و البته این خودرو مجهز به چندین ایربگ هم هست ، سرنشینان صدمه چندانی ندیده اند. اگر یک خودروی وطنی چنین تصادفی کرده بود ، سقف و ستون ها و اتاق بطور کلی منهدم شده بود و سرنیشان خود را کشته بود.