همهگیری کرونا برای بسیاری از کسبوکارهای کوچک آفلاین بینشی خوبی ایجاد کرد.زمانی که مردم در خانه ماندند و اکثر خریدهای خود را بهصورت آنلاین انجام دادند، مشاغل کوچکی که تحول دیجیتال را به تعویق انداختند، خود را در تنگنا قرار دیدند.آیا شما یک صاحب کسبوکار کوچک هستید که اخیراً با راهاندازی یک وبسایت یا فروشگاه اینترنتی تغییر کردهاید؟
اگرچه بازاریابی پولی که مؤثرترین آن PPC است، گزینهای برای بهدستآوردن نتایج سریع و بهصرفه در کنار سئو است، اما نتایج پایدار تنها از طریق سئو و بهینهسازی سایت قابل دستیابی است.باتوجهبه کسبوکارهای کوچک که قبلاً توسط امواج متعدد کرونا آسیبدیدهاند، انتخاب خدمات سئو سایت با قیمت بهصرفه کلید اصلی است.
بهینهسازی موتورهای جستجو در جامعه مدرن امروز بسیار مهم است، زیرا قابلیت جستجوی شما را ایجاد میکند و برند شما را بیشتر نمایان میکند.برای مشاغل کوچک، سئو، مقرونبهصرفهترین استراتژی بازاریابی با مزایای طولانیمدت است، به شرطی که با ارائهدهنده خدمات سئو سایت مناسب کار کنید.
شرکتهایی که خدمات سئو با قیمت بهصرفه را برای کسبوکار کوچک شما ارائه میکنند، برای درک نیازهای خاص شما و ایجاد یک برنامه سئو اختصاصی بر اساس استراتژیهای اثباتشده و آزمایششده زمان صرف میکنند.
البته، هرکسی نظر خود را در مورد معنای واقعی "مقرونبهصرفه" دارد و سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر کسبوکار کوچک شما سالانه چند صد میلیون درآمد دارد، نباید بیش از 5-6 میلیون در ماه خرج سئو کنید، درست است؟
مزایای اصلی سرمایهگذاری بهصرفه مشاغل کوچک در خدمات سئو شامل:
این یک قانون ریاضی ساده است. مشتریان معمولاً وبسایتهای دارای رتبه برتر را بهعنوان منابع اطلاعاتی قابلاعتمادتر و باتجربهتر میدانند. لحظهای که در نتایج جستجو به بالاترین جایگاه ارگانیک برسید، هزاران سرنخ در سراسر ایران و حتی جهان در انتظار شما هستند. علاوه بر این، شانس بیشتری برای فروش بیشتر و رشد کسبوکار خود دارید.
بااینحال، برخی از صاحبان مشاغل کوچک فقط بر روی رتبهبندی تمرکز میکنند و ترجیح میدهند تجربه مشتری را فراموش کنند. به یاد داشته باشید، مهم نیست که چه تعداد کلمه کلیدی را در وبسایت خود قرار میدهید تا توجه بیشتری را به خود جلب کنید، این تجربه است که اهمیت دارد. به قولی تبدیل یک تجربه مثبت به یک تشویق بلند، بهترین نوع تبلیغ است. علاوه بر این، موتورهای جستجو منابع واجد شرایط را برای ارائه بهترین تجربه آنلاین به کاربران، ترجیح میدهند.
سرمایهگذاری در خدمات سئو با قیمت بهصرفه برای مشاغل کوچک، اگر میخواهید با تعداد زیادی از برندها رقابت کنید، ضروری است. همه عناصر سئو، از بهینهسازی کلمات کلیدی، لینکسازی تا بهینهسازی محتوا، بر رقابت شما تأثیر میگذارند. اگر صاحب یک وبسایت بهینه شده باشید، میتوانید کسبوکار خود را در معرض دید مخاطبان محلی و کشوری یا جهانی قرار دهید. سئو به شما فرصتی بینظیر میدهد تا از رقبای خود پیشی بگیرید.
بااینحال، اگر کسبوکار شما درآمدش به حد مطلوبی نیست، همان سرمایهگذاری قطعاً معکوس خواهد بود.بااینوجود، سئو خیلی هم ارزان نیست و این باوری اشتباه است که گفته شده و اگر جایی آن را شنیدید بهتر است از آن جا فرار کنید.
اکنون که در مورد مزیت سئو میدانید، تیم شما میتواند فرایند ایجاد یک بودجه واقعی برای سئو را آغاز کند. چه در حال مدیریت تیم سئوی داخلی خود باشید و چه با یک آژانس همکاری میکنید، میتوانید بودجه سئو را توسعه دهید.
بودجه باتوجهبه آنچه میتوانید برای سئو هزینه کنید شروع میشود.آیا کسبوکار شما کاملاً جدید است؟ ممکن است بخواهید کمپین خود را با بودجهای چند ده میلیونی در داخل سازمانتان مدیریت کنید. با این نوع بودجه، اغلب میتوانید کارهای داخلی بیشتری نسبت به شراکت با یک آژانس سئو در آن محدوده قیمتی انجام دهید. زیرا این مقدار بیشتر برای همکاری با آژانسهای ارزانقیمت است.
اگر درحالرشد هستید و میخواهید گامهای بعدی را برای توسعه بردارید، احتمالاً بتوانید قدمهای بزرگتری بردارید. چرا به دنبال افراد بیشتری نباشید؟ اگر بودجه بیشتری برای کار دارید، منطقی است که با یک شرکت سئو همکاری کنید و از تخصص آنها استفاده کنید.استراتژیهای خود را بهدرستی بودجهبندی و اجرا کنید و سئو برای شما بازگشت سرمایه را به همراه خواهد داشت.
سئو مشتریان را به سمت بیزینس شما هدایت میکند و منجر به فروش قابل اعتمادی میشود که میتوانید آنها را به مشتریان قابلبازگشت تبدیل کنید. در نهایت، سئو شما در درجه اول باید هزینه خود را بپردازد و سپس آنچه که خرج میکنید چندین برابر به شما بازگردد.
سئو یک استراتژی طولانیمدت و مداوم است. شما نمیتوانید انتظار داشته باشید که وبسایت شما یک شبِ در بالای نتایج جستجو ظاهر شود. رتبهبندی صفحات در نتایج جستجو زمان میبرد، به همین دلیل است که کسبوکار شما باید حداقل یک قرارداد ششماهه یا در حالت بهتر یکساله با شرکت سئو موردنظرتان ببندد.
اما یکی از رازهای مهم در استراتژی شما برای خدمات سئو بهصرفه که شرکت موردنظر شما باید انجام دهد، و شما هم از این بخواهید، انتخاب کلمات کم رقابتیتر اما با سرچ متوسط است که تلاش کمتری میخواهد. همچنین با این استراتژی هم زمان حصول نتیجه شما سریعتر میشود و هم قیمت سئو برای شما بهصرفهتر میشود.
1.اعتبار شرکت سئو را بررسی کنید و نمونه کارهای آنها را ببینید.
2.بخش وبلاگ آنها را بررسی کنید تا نقاط قوت آنها را بشناسید و باهویت برندشان آشنا شوید.
3.بررسیهای آنلاین را در مورد آنها بخوانید.
4.از آنها بپرسید که از کدام ابزار استفاده میکنند.
5.کیفیت محتوا را بررسی کنید.
6.قابلیتهای تیم داخلی آنها و متخصصینی که بر روی پروژه شما کار میکنند را بشناسید و آنالیز کنید.
اکنون شما با آگاهی از این موارد برای انتخاب خدمات سئو با قیمت بهصرفه آماده شدهاید و میتوانید بادقت و توجه کافی بودجه موردنظر خودتان را با آگاهی کامل به سئو تخصیص دهید. هرطور که به آن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که سئو واقعاً یک سرمایهگذاری ضروری برای کسبوکار کوچک شما است. شما نمیتوانید انتظار نتایج فوری داشته باشید، اما مطمئناً تأثیر طولانیمدتی بر ترافیک ارگانیک کسبوکار خود خواهید دید.
انتهای رپرتاژ آگهی/