کاربردهای پنل پیام کوتاه برای مشاغل

از مهمترین کاربردهای پنل پیام کوتاه می‌توان به ارتباط با مشتریان برای مشاغل اشاره کرد تا بازاریابی پیامکی خود را بهتر انجام دهند و به مشاغل کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را گسترش دهند و همچنین، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بازاریابی بهتری نسبت به مشتریان خود داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۹۴۰۰۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ 20 September 2023
|
2376 بازدید

از مهمترین کاربردهای پنل پیام کوتاه می‌توان به ارتباط با مشتریان برای مشاغل اشاره کرد تا بازاریابی پیامکی خود را بهتر انجام دهند. پنل پیامک انبوه به مشاغل کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را گسترش دهند و همچنین، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بازاریابی بهتری نسبت به مشتریان خود داشته باشند.

کاربردهای پنل پیام کوتاه برای مشاغل

پنل اس ام اس چیست؟

امروزه، برندها با دسترسی به مخاطبان از طریق پنل پیامکی به دنبال افزایش بازدید و جذب مشتری هستند. پنل اس ام اس به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد پیامک‌های انبوه سفارشی و شخصی‌سازی ‌شده را در عرض چند دقیقه ارسال کنند.

در دهه‌های گذشته، برندها از پیامک برای اطلاع رسانی به مشتریان خود در مورد محصولات، خدمات، پیشنهادات، سفارش‌ها و موارد دیگر استفاده می‌کردند. پیامک به یک راه اصلی برای ارتباط کسب و کارها با مشتریان خود تبدیل شده است.

ارسال پیام‌های فردی به هر مشتری به صورت دستی بسیار خسته‌کننده است و از این‌رو، امروزه شرکت‌ها از پنل پیامکی برای ارسال پیام به صورت انبوه استفاده می‌کنند. برای اطلاع از کاربردهای ارسال اس ام اس انبوه و راهنمای خرید پنل پیامک با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

آموزش کار با کاربرد پنل اس ام اس در کسب و‌کار

کاربرد اس ام اس در کسب و کارها، بازاریابی و ارتباط با مشتریان را متحول کرده است. در ادامه چند نمونه از کاربردهای پنل اس ام اس در کسب و کار را برای شما شرح داده‌ایم:

1.     بازاریابی پیامکی در کسب و کارها

کسب و کار‌ها از پیام‌های کوتاه با ارسال محتوای تبلیغاتی، مناسبت‌های دارای تخفیف و موارد دیگر، مستقیما به دستگاه‌های تلفن همراه مصرف‌کنندگان برای افزایش فروش استفاده می‌کنند. علاوه بر این، کسب و کارها با استفاده از پلتفرم‌های پیام کوتاه، روند جمع‌آوری داده‌ها را از طریق نظرسنجی پیامکی آسان می‌کنند.

2.     ارسال اعلان‌ها، اطلاعیه‌ها و یادآوری‌ها از طریق پیام کوتاه

استفاده از سامانه پیامکی روشی عالی برای ارسال اعلان‌ها و یادآوری‌ها به مشتریان است. به عنوان مثال؛ هنگامی که مشتریان سفارشی را ثبت می‌کنند، می‌توانند یک پیام کوتاه در زمانی که سفارششان پردازش شد و پیامی دیگر برای زمان تحویل سفارششان، به صورت خودکار دریافت کنند. همچنین، رزرو بلیط یا هتل یا به‌روز‌رسانی‌ها را می‌توان با یادآوری از طریق پیامک انجام داد.

مشتریان، اس ام اس‌های مهم خود را به موقع دریافت می‌کنند و می‌خوانند. مشتریان از دریافت پیام‌های اعلان مانند "سفارش شما با موفقیت ارسال شد" استقبال می‌کنند و کسب‌وکارها زمان کمتری را برای رسیدگی به درخواست‌های مشتری خود صرف خواهند نمود.

3.     ارسال پیشنهادات و مناسبت‌های تخفیف ‌دار ویژه از طریق پیامک

ارسال پیامک روشی آسان برای ارسال کدهای تخفیف به مشتریان است. سهولت دسترسی مستقیم به کدهای تخفیف در تلفن همراه، بدون نیاز به کوپن فیزیکی همراه با لینک خرید، روند انتخاب محصول توسط مشتری را آسان و او را به خرید ترغیب می‌کند. از سوی دیگر، دریافت تخفیف در ازای اولین خرید می‌تواند انگیزه بزرگی برای مشتریان باشد و باعث  ثبت نام تعداد زیادی نیز شود.

4.     پشتیبانی از مشتری با پیام کوتاه

بسیاری از شرکت‌ها، پشتیبانی مشتری از طریق پیام کوتاه را در سیستم کسب و کار خود می‌گنجانند؛ اینگونه پشتیبانی از مشتری، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا به چندین مشتری به صورت همزمان پاسخگو باشند و چندین درخواست را به طور همزمان مدیریت کنند.

در صورت نیاز، مشتریان می‌توانند به تماس‌های صوتی برای مشکلات روی آورند. این مدل پشتیبانی با استفاده از پیامک می‌تواند کارایی مرکز تماس شرکت را بدون استخدام نیروی اضافی افزایش دهد.

5.     احراز هویت دو مرحله‌ای در SMS

در کسب و کار، حفاظت از داده‌های مشتری بسیار مهم است. اجرای احراز هویت دو مرحله‌ای از طریق پیامک، فرآیند ورود مشتری را آسان‌تر و به تکمیل و تأیید سفارش کمک می‌کند و خطرات دسترسی به اطلاعات مشتری توسط اشخاص غریبه را به حداقل می‌رساند. این رویه امنیتی پیامکی نسبت به استفاده از رمز عبور ثابت، ایمن‌تر بوده و هنگام تأیید هویت یک فرد، امنیت اطلاعات فرد را افزایش می‌دهد.

6.     ارسال پیام گروهی در ارتباطات تجاری

پنل‌های پیام کوتاه به مشاغل این امکان را می‌دهند که از پیام‌های مشابه گروهی به سه یا چند کارمند استفاده کنند. این نوع ارتباطات با پیام کوتاه در زمانی که  یک رویداد مهم در کسب و کار شما در حال اتفاق است، می‌تواند سودمند باشد.

راهنمای خرید پنل پیامک

کاربردهای پنل پیام کوتاه برای مشاغل

اگر به دنبال استفاده از وب سرویس پیامکی هوشمند هستید، 3 نکته زیر را قبل از خرید پنل پیامک خود را در نظر بگیرید.

  1. نیاز خود را بشناسید!

شما باید ترافیک پیامک خود را در شش ماه گذشته تجزیه و تحلیل کنید و قبل از رسیدن به ارقام نهایی، ترافیک ارسال پیامک در آینده را نیز مد نظر قرار دهید. هنگامی که حجم ترافیکی پیامک‌های شما محاسبه شد، پنل پیامکی خود را از بین بسته‌های معرفی شده ارائه دهنده سامانه پیامکی انتخاب کنید.

  1. پشتیبانی پس از فروش را ارزیابی کنید!

اطمینان حاصل کنید که از شرکت حرفه‌ای مجهز و آموزش دیده فروش سامانه پیامکی خرید می‌کنید که می‌توانند پشتیبانی پس از فروش خوبی را به شما ارائه دهند. همچنین، روند خرید پنل پیامکی مناسب را بررسی کنید. بررسی بخش‌های مختلف یک ارائه دهنده سرویس پیامکی به شما کمک می‌کند تا آن تیم را ارزیابی کنید.

  1. هزینه‌های پیامک را بررسی کنید!

وقتی مقایسه‌ها را انجام دادید، بودجه خود را در نظر بگیرید. دو پنل پیامکی را نمی‌توان فقط با یک نسخه نمایشی بصری مقایسه کرد. عملکرد هر یک از آن‌ها نیز مهم است. در بین پنل‌ها با توجه به عملکرد، به هزینه‌ها نیز توجه کنید.

پنل پیامک فراپیامک

کاربردهای پنل پیام کوتاه برای مشاغل

شرکت فراپیامک ارائه دهنده سامانه پیامکی است که با توجه به نیاز مخاطب چهار مدل بسته پیامکی با امکانات متنوع ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با مراجعه به آدرس https://farapayamak.ir از میان بسته‌های اقتصادی و کاربردی فراپیامک، بسته مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای خرید بهتر می‎‌توانید از مشاوران ما نیز کمک بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب ها
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟