صفحه نخست

آی تابناک

تابناک با تو

تابناک جوان

استان ها

صفحات داخلی

محمد‌تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور، گفت: تنها اخباری که توسط ستادها اعلام می‌شود، قابل استناد است بنابراین به سایر اخبار استناد نکنید و صرفا از طریق وزارت کشور اعلام اخبار را دنبال‌کنید.

به گزارش تابناک، محمدتقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات کشور، ضمن تقدیر از حضور مردم در عرصه انتخابات، عنوان کرد: براساس تصمیم ستاد انتخابات اخذ رای تا ساعت ۲۲:۰۰ تمدید شد و در صورت لزوم مجدداً تمدید خواهد شد.

وی افزود: گرمای بیش از حد در بسیاری از استان‌ها را شاهد بودیم. با این حساب امیدوارم همانگونه که تاکنون با سلامت و امنیت رای مردم اخذ شده این امر ادامه پیدا کند.

 

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: تنها اخباری که توسط ستادها اعلام می‌شود، قابل استناد است بنابراین به سایر اخبار استناد نکنید و صرفا از طریق وزارت کشور اعلام اخبار را دنبال‌کنید.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین آمار‌ خارج از کشور توسط وزارت امور خارجه اخذ می‌شود؛ ان‌شالله پس از تجمیع و تایید شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تابناک بهتر از دیگر خبررسانی ها جزئیات اخبار انتخاباتی رو حتی بر خلاف گرایش سیاسی خود اما متعهد به امانت داری منتشر میکنه. مرحبا
ناشناس
|
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
دولت سوم خاتمی خوش امدی
نظر شما
تعداد کاراکترهای مجاز:1200