اخبار رسمی را صرفا از طریق ستادها دنبال کنید

محمد‌تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور، گفت: تنها اخباری که توسط ستادها اعلام می‌شود، قابل استناد است بنابراین به سایر اخبار استناد نکنید و صرفا از طریق وزارت کشور اعلام اخبار را دنبال‌کنید.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ 28 June 2024

به گزارش تابناک، محمدتقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات کشور، ضمن تقدیر از حضور مردم در عرصه انتخابات، عنوان کرد: براساس تصمیم ستاد انتخابات اخذ رای تا ساعت ۲۲:۰۰ تمدید شد و در صورت لزوم مجدداً تمدید خواهد شد.

اخبار رسمی را از طریق ستادها دنبال کنید

وی افزود: گرمای بیش از حد در بسیاری از استان‌ها را شاهد بودیم. با این حساب امیدوارم همانگونه که تاکنون با سلامت و امنیت رای مردم اخذ شده این امر ادامه پیدا کند.

 

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: تنها اخباری که توسط ستادها اعلام می‌شود، قابل استناد است بنابراین به سایر اخبار استناد نکنید و صرفا از طریق وزارت کشور اعلام اخبار را دنبال‌کنید.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین آمار‌ خارج از کشور توسط وزارت امور خارجه اخذ می‌شود؛ ان‌شالله پس از تجمیع و تایید شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
دولت سوم خاتمی خوش امدی
تابناک بهتر از دیگر خبررسانی ها جزئیات اخبار انتخاباتی رو حتی بر خلاف گرایش سیاسی خود اما متعهد به امانت داری منتشر میکنه. مرحبا
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات