سعيدلو از دستمزد فوتباليست‌ها هم گفت

داريم آيين‌نامه مي‌نويسيم. براي همه جا سهمي عادلانه در نظر خواهيم گرفت. از طريق آيين‌نامه يك درصد عمراني به عمراني و يك درصد جاري به جاري تخصيص داده مي‌شود. استان‌ها هم از اين يك درصد سهم دارند و نحوه تخصيص بودجه به استان‌ها هم در آيين‌نامه ديده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۳ 25 May 2010
|
3297 بازدید
رييس سازمان تربيت بدني گفت: براي تقسيم عادلانه يك درصد از بودجه ورزش در حال تدوين آيين‌نامه هستيم.

علي سعيدلو در گفت‌وگو با ايسنا، به بيان مسايلي پيرامون نحوه تخصص بودجه 5 برابر به بخش‌هاي مختلف و قرارداد بازيكنان فوتبال پرداخت.

* سازمان چه راهكاري براي افزايش بي‌رويه دستمزد فوتباليست‌ها دارد؟ آيا سازمان در نظر دارد براي قراردادها سقف بگذارد؟
- بله، سال قبل هم در اين خصوص صحبت شده بود. بايد هماهنگ شود كه غير متعارف پيشرفت نكند. فدراسيون فوتبال هم بايد به اين مهم توجه كند.

* با توجه به 5 برابر شدن بودجه ورزش اين يك درصد را چگونه بين ورزش همگاني قهرماني و حرفه‌اي تقسيم مي‌كنيد؟
- داريم آيين‌نامه مي‌نويسيم. براي همه جا سهمي عادلانه در نظر خواهيم گرفت. از طريق آيين‌نامه يك درصد عمراني به عمراني و يك درصد جاري به جاري تخصيص داده مي‌شود. استان‌ها هم از اين يك درصد سهم دارند و نحوه تخصيص بودجه به استان‌ها هم در آيين‌نامه ديده خواهد شد.

* در مصاحبه‌هاي گذشته اعلام كرديد كه چندين جلسه براي خصوصي‌سازي استقلال و پيروزي برگزار شده و خصوصي‌سازي اين دو باشگاه در حال پيگيري است سازمان تاكنون چه اقداماتي انجام داده است؟
- در دستور كار قرار دارند كه سازمان خصوصي‌سازي كارهايش را انجام دهد. آنها راهش را بلدند. بايد حساب مالي ، دارايي‌ها تراز مالي و سود و زيانش را در بياورند. مشكلي وجود ندارد. اراده اين است كه اين كار انجام شود.

* اما در اين يك سال هيچ پيشرفتي در خصوصي‌سازي استقلال و پيروزي حاصل نشد؟
- چرا، طرح كار داده شده است. بالاخره كه شركت‌ها را يك شبه واگذار نمي‌كنند. ابتدا بايد كارهايش انجام شود.

* اما گويا اين دو باشگاه در ليست سازمان خصوصي‌سازي نبوده‌اند؟
رييس سازمان خصوصي‌سازي معتقد است چون از نظر مالي اين دو باشگاه مشكل دارند نمي‌توانند در بورس وارد شوند ولي در فرابورس وارد شوند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟