جای دو عضو هیات رئیسه ، دو فرد گمنام گذاشتند!

پنهان‌کاری عجیب تاج در ثبت قانونی فدراسیون فوتبال

از ما استعلام گرفتند که چه کسانی مشکل مالیاتی ندارند. چون من سال ۸۳ عضو غیر موظف شرکتی بودم، این شرکت با اینکه تسویه حساب مالیاتی‌اش را انجام داده بود نام من هنوز در لیست بدهی‌های مالیاتی باقی مانده است ولی من رسیدگی کردم و به آقایان گفتم که من مشکل مالیاتی ندارم
کد خبر: ۱۰۲۵۰۸۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ 01 January 2021
|
14607 بازدید
|
۱

تخلفات تجاری، کیفری و حقوقی در مسیر ثبت قانونی فدراسیون فوتبال در ثبت شرکت‌ها در آستانه انتخابات باردیگر مطرح شده و به سوژه رسانه ها به عنوان یکی دیگر از تخلفات دوران تاج ، جلب توجه کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از تخلفات آشکار در ثبت فدراسیون فوتبال، اعلام نام دو فرد ناشناس به عنوان عضو هیات رئیسه به جای محمود شیعی و محمود اسلامیان است. اتفاقی که تاکنون توسط فدراسیون افشا نشده و حتی در مجمع این نهاد که متولی امور فدراسیون است نیز اعلام نشده است. مسئولان فدراسیون در این سال‌ها هیچ گاه سخنی از این اتفاق و چرایی آن بیان نکرده‌اند.


پنهان‌کاری عجیب تاج در ثبت قانونی فدراسیون فوتبال

نکته این جاست که مقامات مسئول در فدراسیون فوتبال در روند ثبت شرکت‌های فدراسیون فوتبال به جای اعضای هیات رئیسه فدراسیون، دو نام غیر منتخب را در فهرست موسسان قرار می‌دهند که گفته می‌شود از کارمندهای فدراسیون فوتبال هستند.

بعد از گذشت مدت‌ها و درز اطلاعات به رسانه‌ها، شیعی درباره این تخلف گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواستند این فدراسیون را ثبت کنند. از ما استعلام گرفتند که چه کسانی مشکل مالیاتی ندارند. چون من سال ۸۳ عضو غیر موظف شرکتی بودم، این شرکت با اینکه تسویه حساب مالیاتی‌اش را انجام داده بود نام من هنوز در لیست بدهی‌های مالیاتی باقی مانده است ولی من رسیدگی کردم و به آقایان گفتم که من مشکل مالیاتی ندارم. چون پروسه ثبت فدراسیون فوتبال به عنوان شرکت طولانی بود، دو نام دیگر به جای نام من و اسلامیان قرار دارند که با صحبت‌هایی که با تاج داشتیم، گفت که نامه زده‌اند تا نام من دوباره ثبت شود.

با این حال، با وجود تغییرات زیاد در ترکیب هیات رئیسه و رفتن مهدی تاج، هنوز هیچ تحولی در اسناد و مدارک فدراسیون فوتبال در ثبت شرکت‌ها به وجود نیامده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دلیل اینکه ریاست محترم قوه قضائیه پرونده های متعدد اختلاس وخلافکاریهای مهدی تاج و ورود به متون و ماهیت قرارداد های صوری متعددی که وی با خیلی ها منعقد کرده و پول زیادی به جیب زده است رسیدگی نمی نمایند چیست ؟
جناب آقای رئیسی لطفا دلیل عدم رسیدگی به پرونده های تخلفات متعدد و اختلاس ها وسوء استفاده های مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال را به ملت ایران که در فقر وتنگنا قرار دارد ودم بر نمیآورد گزارش دهید . این شخص هنوز هم دست از سر فدراسیون برنمیدارد جون اطمینان پیدا کرده که کسی جلو دار او نخواهد بود .
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟