به گزارش پایگاه خبری تابناک، شیوع کرونا و تمایل مشتریان به استفاده از خدمات دیجیتال، باعث شده تا همه کاربران و مشتریان هر روز بیش از پیش در انتظار خدمات جدید و نوین نظام بانکی به ویژه به شکل غیرحضوری باشند.
ارائه بسیاری از محصولات جدید بانک ملی ایران، از جمله ربات آلفا، تسهیلات مسکن، بام سازمانی و شرکتی، سککوک، کیف پول، برداشت خودکار و BTM ، سامانه ۶۰ "رمـز یکبـار مصـرف ملـی کـارت"، بانــک آفیســر، دسـتگاه VTM، دسـتگاه CRS، ملـی فانـد، ملـی بـازار، ســکوک، ویــدئو بــام و روبـات آلفـا بخشی از محصولات و خدمات معرفی شده در دورههای قبل ملی شو محسوب می شود که طی سه رویداد «ملی شو» از رضایت مشتریان برخوردار بوده و منجر به معرفی این رویدار به عنوان «برند» بانک ملی شده است.
ارائه با فاصله منظم «ملی شو»های 1 تا 3، از دستاوردهای موثر بانک ملی که توانسته اکثر خدمات این بانک را به شکلی متفاوت زیر یک سقف جمع و ارائه کند، موجب شده تا همگان در انتظار «ملی شو4» باشند تا آخرین تحولات و خدمات جدید این بانک را در نظام نوین بانکی مشاهده کنند.
اما بر اساس آخرین شنیده های غیررسمی، تاخیر بانک ملی در اعلام چهارمین «ملی شو» باعث شده تا زمزمه هایی مبنی بر این شنیده شود که " «ملی شو4» بنا به دلایلی با تاخیر برگزار خواهد شد".
شنیدن این زمزمه ها و شایعات در این زمینه باعث شده است که ؛ همگان منتظر باشند که آیا، شمارش معکوس آغاز به کار «ملی شو 4» این بار بنا به دلایلی خارج از بررسی در نظام بانکی ، به صفر خواهد رسید یا خیر؟