بلیت مترو گران می‌شود؟

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه آمار مسافران نسبت به اوایل بهمن ۱۰ درصد افزایش یافته است، گفت: جهت پیشگیری از انتقال کرونا در مترو، شهروندان سفرهایشان را مدیریت کنند.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۲۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 20 February 2021
|
9999 بازدید
|
۴

به گزارش تابناک، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره آمار مسافران متروی پایتخت اظهار داشت: طی روزهای اخیر نسبت به اوایل ماه پیش ۱۰ درصد به آمار مسافران مترو افزوده شد و روزانه یک میلیون ۱۰۰ هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح غربالگری کرونا در مترو یا دریافت کدملی جهت خرید کارت بلیت مترو در حال انجام است، گفت: اینکه تاکنون چند نفر مبتلا به کرونا از این طریق شناسایی شده اطلاعی ندارم و آمار را از ستاد مقابله با کرونای تهران پیگیر خواهم شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ادامه با اشاره به اینکه علی‌رغم بحران اقتصادی و کاهش آمار مسافران، جابجایی شهروندان را در خطوط مختلف با تمام ظرفیت انجام داده‌ایم، گفت: برای اینکه هزینه‌ها را جبران کنیم نیاز به کمک دولت از طریق اجرای مصوبات مربوطه هستیم.

نوبخت گفت: یک سال از شیوع کرونا می‌گذرد و طی این یک سال، مداوم ضدعفونی قطارهای مترو انجام گرفته و مشکلی در این راستا نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه فعلا افزایش نرخ بلیت مترو نداریم، گفت: شهروندان سفرهای خود را از طریق مترو مدیریت کنند، چرا که قادر نیستیم ظرفیت قطارهای مترو را افزایش دهیم و در صورت بی‌توجهی شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خطر ابتلا به کرونا وجود دارد، بنابراین جهت رعایت فاصله اجتماعی،‌ مدیریت سفر توسط شهروندان حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
حمل نقل عمومی درون شهری باید از شهرداری جدا و به یک سازمان دولتی مستقل تبدیل شود این را شهرداری جناب آقای حناچی با سواستفاده هایش از درآمدهای حمل و نقل عمومی تهران به خوبی نشان داد.
درآمد حمل و نقل عمومی درون شهری باید صرفا صرف توسعه خود حمل و نقل عمومی شود نه پرداخت حقوق کارکنان شهرداری. حمل و نقل عمومی محل جبران کسری بودجه نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
هزینه بی کفایتی مدیران را مردم پرداخت می کنند. چرا باید مترو در عمق 30 متری زمین احداث شود؟ هزینه های احداث، تعمیر و نگهداری پله های برقی را مردم باید بپردازند. کسانی که محل خطوط مترو را ترسیم هیچ چیز، مطلقا هیچ چیز درمورد شهرسازی نمی دانند. خطوط مترو تهران یک چیز می گوید: کسی می خواهد بگوید «من می گویم مردم باید از کجا به کجا بروند!!!»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
آهسته و پیوسته مثل همه کالاها و اجناس و خدمات !!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خسته نباشی
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟