بازدید 9312
۲

پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: امسال به دولت تکلیف می‌کنیم از محل فروش شرکت‌های دولتی و سهام ۹۰ هزار میلیارد تومان در اختیار تأمین اجتماعی قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 02 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالرضا مصری در گفتگو با خبر ۲۱ سیما افزود: متأسفانه سال خوبی برای بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی نبود و دولت که مرجع تصمیم گیری برای بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی است تبعیض بسیار زیادی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی قائل شد.

وی با بیان اینکه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی اعضای دولت هستند گفت: حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری از منابع دولت تأمین می‌شود، اما دولت یک ریال به سازمان تأمین اجتماعی برای هزینه هایش کمک نمی‌کند و حتی بدهی‌های خود را به این سازمان نیز نمی‌پردازد.

مصری افزود: تورم‌های ۴۵ درصدی به همه مردم تحمیل شده است و تبعیض و ظلمی که درباره بیمه شدگان تأمین اجتماعی و بازنشستگان آن شد به هیچ عنوان قابل پذیرش و فهم نیست.

وی گفت: در قانون برنامه ششم، دولت مکلف بود سالی ۲۰ درصد از بدهی‌های خود را به سازمان تأمین اجتماعی بپردازد.

مصری افزود: اکنون حدود ۵۰ میلیون نفر از مردم تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که امیدواریم دولت همکاری کند و این تبعیض برداشته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
تمام دارایی های دولت رو که فروختید پس سرمایه تان برای اینده چیست ؟
برادر من کی سهام میخره دولت کاری کرد که کسی سهام را مفت هم نمیخره بورس را کردن کوره پولسوزی از جیب سهامداران برداشتند ریختند جیب دولت حقوقی ها و رانت خواران
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان