بازدید 7311

دادستان‌تهران:با اخلالگران اقتصادی و ارزی برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در مجموعه دادستانی تهران با کلیه مفسدان و برهم زدگان نظم اقتصادی و ارزی کشور برخورد می‌شود و مواظب هستیم که آن بخش صنعتی و تولیدی دچار آسیب نشود و این سیاست و رویکرد در قوه قضائیه به طور هم‌زمان دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 03 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از پاکدشت، علی القاصی‌مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در قوه قضائیه بر اساس وظایفی که قانون بر عهده ما نهاده شده است، به دلیل مطالبه‌گری و نظارتی که در مسیر تولید، صنعت موانع و مشکلاتی که است رفع کنند، بازخواست و مطالبه‌گری را دنبال می‌کنیم و هم از جهت اینکه اعتقاد ما بر این است که تعطیل شدن یک واحد تولیدی و خدشه به تولید یک کارخانه و یا شرکت، ما این را به معنای تولید پروانه در دستگاه قضایی می‌دانیم.

وی گفت: وقتی می‌بینیم یک واحد تولیدی با تعداد کارگر کم دچار رکود و بیکاری می‌شود خروجی آن را در دستگاه قضایی می‌بینیم، لذا امروز دستگاه قضایی تمام اهتمام خود را بر این داشته که تلاش کند موانع و مشکلاتی که وجود دارد پیگیری و دنبال شود که چرخه تولید دچار آسیب نشود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ادامه داد: یکی از راه‌های حمایت از تولیدکننده و صنعتگر برخورد با فساد و مقابله با مفسدان و کسانی که با استفاده از موقعیت و رانت است دنبال می‌شود که موانعی بر سر راه تولیدکننده نباشد.

القاصی‌مهر بیان کرد: در کنار برخورد با فساد که امروز در قوه قضائیه به طور جدی در دستور کار است و دنبال می‌شود ما هم در مجموعه دادستانی تهران با کلیه مفسدان و برهم زدگان نظم اقتصادی و ارزی کشور برخورد می‌شود و مواظب هستیم که آن بخش صنعتی و تولیدی دچار آسیب نشود و این سیاست و رویکرد در قوه قضائیه به طور همزمان دنبال می‌شود.

وی افزود: عمده مشکلات امروز در جلسه‌ای که مطرح شد مربوط به اقدامات دستگاه‌های اجرایی در بحث خدماتی که باید به این‌ها بدهند بود که بعضاً برخی‌ها گلایه‌مند بودند و ما بر اساس وظیفه‌ای که در دستگاه قضایی داریم حتماً درخواست‌های تولیدکنندگان عزیز را دنبال خواهیم کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر