بازدید 11343

ماجرای فروش ۴۵میلیاردی تیم شهرخودرو و خواسته ۱۵میلیاردی حمیداوی

کد خبر: ۱۰۳۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 07 March 2021

انتقال امتیاز باشگاه شهر خودرو به مالک جدید با مبلغ ۴۵ میلیارد تومان تکذیب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که فرهاد حمیداوی برای انتقال امتیاز شهر خودرو به هیات فوتبال خراسان ۱۵ میلیارد پول نقد خواسته و استانداری خراسان هم قصد دارد در صورت اصرار حمیداوی به دریافت پول نقد، پرونده شهر خودرو را به کمیته تعیین صلاحیت استان ببرد و حمیداوی به دلیل بدهی های سنگین مالی رد صلاحیت کند، شایعه شد یک مشتری ۴۵ میلیارد تومانی برای امتیاز این تیم پیدا شده اما منابع آگاه فروش ۴۵ میلیارد تومانی سهام باشگاه شهر خودرو را تکذیب می کنند.

سرنوشت شهر خودرو همچنان نا معلوم است. بازیکنان این تیم بعد از آن که شنیدند حمیداوی امتیاز شهر خودرو را واگذار می کند و دوران بلاتکلیفی و بی پولی آنها تمام می شود، یک پیروزی با ارزش مقابل پیکان به دست آوردند اما دوباره شایعه هایی درباره امتیاز تیم به گوش می رسد. امروز شایعه شد برای شهر خودرو مشتری 45 میلیارد تومانی پیدا شده که این شایعه بی ارتباط به خواسته حمیداوی نیست. حمیداوی اعلام کرده 15 میلیارد تومان نقد می گیرد و امتیاز را واگذار می کند اما بدهی های باشگاه به حدی سنگین است که هیات فوتبال نمی تواند پول نقد به مالک بدهکار باشگاه بدهد.

در همین خصوص باشگاه خبرنگاران مدعی شد در حالی که امروز گفته می ‌شد باشگاه شهر خودرو با مبلغ 45 میلیارد تومان به مالک جدید به فروش رسیده است، اما این خبر تکذیب شد. یکی از مدیران باشگاه شهر خودرو ضمن تکذیب این مطلب گفت: واگذاری باشگاه شهر خودرو به مالک جدید صحت ندارد و هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است. حمیداوی مالک باشگاه تا پایان وقت اداری فردا فرصت دارد امتیاز این باشگاه را واگذار کند تا درباره فروش امتیاز باشگاه تصمیم گرفته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر