بازدید 5032
۳

تعطیلی ۱۲ مراسم عروسی و عزا در دزفول

مسوول بهداشت محیط دزفول گفت: طی هفته گذشته با حضور بازرسان بهداشتی، ۱۲ مراسم عروسی و عزا تعطیل و میهمانان متفرق شدند.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 09 March 2021

به گزارش تابناک، غلامرضا زادمهر در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزاری این تعداد مراسم در نقاط مختلف و باغ ویلاها زنگ خطر بزرگی است که نشان می‌دهد مردم به هشدارها توجه کافی ندارند.

وی با بیان اینکه بازرسان بهداشتی برخی مراسم را در نیمه‌های شب تعطیل کرده‌اند، گفت: انتظار می‌رود مردم مصوبات ستاد کرونا را جدی بگیرند و آنها را اجرا کنند.

مسوول بهداشت محیط دزفول افزود: با وجود اینکه تالارها از حدود یک سال قبل تعطیل و از نظر اقتصادی متضرر شده‌اند مراسم در باغ ویلاها برگزار می‌شوند.

وی درخصوص اجرای طرح ملی شهید قاسم سلیمانی نیز گفت: این طرح با همکاری وزارت بهداشت و بسیج از نیمه آذرماه و در قالب سه تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی اجرا شده که نقش بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای در این طرح، نظارتی است.

زادمهر اظهارداشت: سه هزار و ۹۶۱ بازدید مشترک در قالب طرح شهید سلیمانی انجام و ۲هزار و ۸۱۷ اخطاریه داده شده است همچنین ۱۸۰ واحد صنفی معادل ۶.۳ درصد از اصناف پلمب شدند.

وی با بیان اینکه موارد فوتی ناشی از کرونا در ۲ هفته اخیر افزایش یافته و ممکن است به پیک خرداد برسیم، افزود: وضعیت شهرستان دزفول از سه هفته پیش قرمز شده و موارد مثبت سرپایی، بستری و فوتی رو به افزایش است.

مسوول بهداشت محیط دزفول گفت: براساس گزارش بازرسان بهداشت، میزان استفاده از ماسک ۵۱ درصد معادل نیمی از جمعیت است در حالی که انتظار ما بالای ۹۵ درصد است.
وی افزود: ۷۵ درصد شاغلان از جمله اصناف و ادارات از ماسک استفاده می‌کنند که این امر نیز نسبت به هفته‌های قبل کاهش یافته است.

زادمهر با بیان اینکه ۵۵ درصد محدودیت‌های کرونایی در دزفول اجرا می‌شوند، از مردم خواست تابع دستورهای ستاد کرونا باشند و پروتکل‌ها را رعایت کنند تا بتوان این ویروس را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت اصناف از ساعت ۲۱ به بعد ممنوع است، افزود: سامانه ۱۹۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی درخصوص تخلفات بهداشتی است.

مسوول بهداشت محیط دزفول گفت: دفع بهداشتی ماسک نیز باید مدنظر باشد چراکه گزارش‌های زیادی از رهاکردن ماسک آلوده در مناطق مختلف شهر رسیده است.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی است و نوع انگلیسی این ویروس در شهرستان مشاهده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
از ما است که برما است
دولت مسامحه میکند فیلم برداری کنید خداوکیلی یارانه همه را قطع کنید این اگر وضع مالی خوبی نداشتند این مراسمات رانمی گرفتند این ها به فکر دیگر هموطن هم نیستند دولت اینقدر این قشر را مورد لطف قرار ندهد به افراد فقیر حاشیه نشین کمک کند
توی همین تهران ساختمان بغلی مراسم تولد گرفته بودن و کوچه پر از ماشین شده بود زنگ زدم ۱۹۰ میگه زنگ بزنید ۱۱۰ بعدش زنگ زدم به ۱۱۰ میگه ما که نمیتونیم مهمونی مردم رو خراب کنیم. نهایتا راضی شد یه ماشین گشت بفرسته و یه گشت توی کوچه زد و رفت و مراسم تا نیمه شب همچنان ادامه داشت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار