رییس کمیته‌هایی که خیال رهاکردن فدراسیون را ندارند

کد خبر: ۱۰۴۰۲۲۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ 12 March 2021
|
5689 بازدید

دوره گذشته فدراسیون فوتبال بیش از ۱۰روز است که تمام شده اما روسای برخی کمیته ها خیال دل کندن از میز و اتاق خود را ندارند و همچنان به آن چسبیده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون در روز دهم اسفندماه و انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون، انتظار می رفت که ضمن تعریف ساختار جدید برای فدراسیون توسط اعضای مجمع، روسای کمیته های مختلف هم در این سالها خدمات خاصی به فوتبال نکرده اند از سمت خود استعفا کنند تا مدیران توانمندی ریاست کمیته ها را برعهده بگیرند اما نه تنها تا این لحظه هیچ استعفایی در فدراسیون صورت نگرفته که هیچ( البته نبی از دبیرکلی و علوی از چهار پست مدیریت دپارتمان روابط عمومی، مدیر حوزه ریاست، مدیر رسانه ای تیم ملی و سخنگویی فدراسیون استعفا کردند) بلکه اشخاصی همچون فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران همچنان مثل سابق در حال فعالیت هستند و گزینش داوران برای بازیهای مختلف لیگ همچنان توسط ایشان صورت می گیرد!

حتی همانطور که در خبرها اعلام شد برخی از این افراد در مراسم تودیع و معارفه فدراسیون، یادبود هم دریافت کردند اما همچنان در جایشان نشسته اند. باید دید تغییرات در فدراسیون فوتبال چه زمانی اتفاق می افتد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟