بازدید 7894
جهانگیری:

ملت ایران قدردان از خودگذشتگی‌های ارتش است

معاون اول رییس جمهور در پیامی به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن روز ارتش را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ 17 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن روز ارتش را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
فرارسیدن ٢٩ فروردین؛ روز ارتش، روز پایمردی‌ها و فداکاری‌های ارتشیان سرافراز؛ این حافظان مرز‌ها و تمامیت ارضی کشور و مدافعان امنیت ایران عزیز را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارجمند ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‌گویم.
ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه عرصه‌ها برای اقتدار ایران و نظام و خدمت به ملت بزرگ ایران پیشرو و پیشگام بوده است.
ارتش با خلق حماسه‌های ماندگار در دوران دفاع مقدس، پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، عمل به وصایای امام راحل و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه خدمت رسانی به مردم در بحران‌های سخت همچون سیل و زلزله و نمونه اخیر آن در مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیده است.
بدون تردید ملت قدرشناس ایران به فرزندان غیور و پرتلاش خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌بالد و قدردان خدمات و از خودگذشتگی‌های آنان است.
از خداوند بزرگ سعادت و سربلندی و توفیق روز افزون ارتش جمهوری اسلامی ایران را در مسیر پرافتخار حراست و حفاظت از آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر