بازدید 5632

ویدئو پروژکتور چیست :  نیزار کالا

فروشگاه معتبر و آنلاین نیزار کالا ( نیزا کالا سابق ) از بزرگترین مجموعه های فروش آنلاین ویدئو پروکتور با مناسب ترین قیمت در برترین برندهای دنیا می باشد، که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند .
کد خبر: ۱۰۴۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 25 April 2021

ویدئو پروژکتور از سری تجهیزات الکترونیکی است که قابلیت بزرگنمایی تصاویر، تا چند برابر اندازه واقعی آن ها را دارد و اغلب استفاده آن منحصر به آموزش و نمایش فیلم  می باشد، این وسیله الکترونیکی از دو قسمت عدسی و لامپ تشکیل شده که امکان بزرگ نمایی تصاویر و انتقال آن ها را به صفحه نمایش سفید و یا نقره ای می دهد، علاوه بر این می توان تصاویر ویدئو پروژکتور را بر روی سقف، دیوارها و تخته وایت برد و هر سطحی که درخشان و صاف باشد با وضوح بالا نمایش داد. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد تمامی تصاویر دیجیتالی ضبط شده را با استفاده از ویدئو پروژکتور می توان بر روی صفحه نمایش پارچه ای و پلاستیکی به اشتراک گذاشت، امروزه به دلیل استفاده این محصولات برای نمایش اسناد و فایل های آموزشی از آن به عنوان دیتا پروژکتور نیز یاد می شود، که در صنعت آموزش و رسانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به یکی از ارکان بسیار مهم در آموزش تبدیل شده است.

قیمت ویدئو پروژکتور با توجه به وضوح تصاویر، کیفیت و میزان روشنایی آن تعیین می شود، و با مراجعه به مجموعه های معتبر و آنلاین نظیر فروشگاه اینترنتی نیزا کالا می توان انواع ویدئو پروژکتور باکیفیت را با مناسب ترین قیمت ممکن انتخاب کرده و خریداری نمود، این مرکز با عرضه انواع ویدئو پروژکتورهای باکیفیت و بادوام به صورت مستقیم و بی واسطه و ارسال فوری محصولات خود به سراسر کشور توانسته در کاهش قیمت ویدئو پروژکتور جیبی و دیگر تجهیزات الکترونیکی اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید، و در شمار مجموعه های مطرح و محبوب واردات و فروش ویدئو پروژکتور قرار بگیرد.

ویدئو پروژکتور چیست :  نیزار کالا

انواع ویدئو پروژکتور و کاربرد آن ها

ویدئو پروژکتور هم مانند دیگر تجهیزات الکترونیکی در بخش نمایشی و صدا و تصویر از تنوع تولید بسیار بالایی برخوردار است، و روز به روز به قابلیت های آن در زمینه افزایش کیفیت و وضوح تصاویر افزوده می شود. این محصولات دیجیتالی بیسشترین کاربرد را در زمینه آموزش و سرگرمی دارند و بسته به روش تصویر سازی و کیفیت آن در گروه های مختلف قرار می گیرند. امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا و دورکاری موسسات و شرکت های بزرگ تجاری استفاده از ویدئو پروژکتور در همایش های علمی، تجاری، صنعتی، جلسات و نشست های هیئت مدیره، تبلیغات و غیره راه پیدا کرده است و استفاده از این دستگاه دیجیتالی در پیشبرد اهداف سازمان ها به یک ضرورت انکار ناپذیر مبدل شده است.

از انواع ویدئو پروژکتور و کاربرد آن ها می توان به به ویدئو پروژکتور جیبی که به پیکو هم معروف هستند، ویدئو پروژکتور خانگی و ویدئو پروژکتور چند رسانه ای یا چند کاربره اشاره کرد، تفاوت این محصولات تنها در کیفیت تولید، ابعاد و روشنایی تصویر است. ویدئو پروژکتور جیبی همان طور که از نام آن ها نیز پیداست در ابعاد بسیار کوچک طراحی و تولید می شوند و به راحتی می توان آن ها را از محلی به محل دیگر جابجا کرد از مهمترین قابلیت های این پروژکتورها کار با سیستم اندروید، قابلیت وای فای، پورتusb،باطری باکیفیت، رزولوشن بالا، قابلیت پخش اسناد، تصاویر، فیلم  و غیره اشاره کرد، معمولا قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل تکنولوژی پیچیده ساخت این دستگاه ها قدری بالاتر از مدل های خانگی و چند رسانه رسانه ای می باشد. ویدئو پروژکتور خانگی: تمامی ویدئو پروژکتورهای در بازار را می توان در این گروه قرار داد، این پروژکتورها دارای شدت روشنایی بین 2000 تا 2500 لومن و رنج زوم اپتیکال بسیار قوی می باشند، این دستگاه های دیجیتالی در دو کیفیت FULL HD و 4K عرضه می شوند و از تمامی تکنولوژی های روز دنیا پشتیبانی می کنند. ویدئو پروژکتور چند رسانه ای: این محصولات معمولا همه کاره اند و از مهمترین قابلیت های آن ها می توان به قابلیت جابجایی به دلیل وزن کم، کیفیت بالای تصاویر، درصد روشنایی آن ها در حدود 4500 لومن و حتی بیشتر می باشد و به دلیل کیفیت بالای تصویر سازی اغلب طرفداران بسیار زیادی دارد.

فروشگاه معتبر و آنلاین نیزار کالا ( نیزا کالا سابق ) از بزرگترین مجموعه های فروش آنلاین ویدئو پروکتور با مناسب ترین قیمت در برترین برندهای دنیا می باشد، که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند و  در تمام دوران فعالیت خود در این حوزه همواره توانسته با پیگیری مشتریان و عمل به تعهدات خود، اعتبار بسیار بالایی در این بازار پر مخاطب کسب نماید، و توجه متقاضیان خرید ویدئو پروژکتور جیبی را به خود جلب نماید.

ویدئو پروژکتور چیست :  نیزار کالا

تکنولوژی تصویر سازی در ویدئو پروژکتور

همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد، ویدئو پروژکتور یک دستگاه دیجیتالی است که از آن به منظور بزرگنمایی تصاویر، فیلم و عکس استفاده می شود که در این راستا از فناوری های مختلفی استفاده شده است. تکنولوژی تصویر سازی در ویدئو پروژکتور وابسته به کمیت هایی از قبیل نوع عدسی و لامپ دستگاه می باشد، که باعث شده این دستگاه ها برحسب نوع تکنولوژی در دسته های LCD، DLP و LED  قرار بگیرند.

امروزه استفاده از تکنولوژی LED که به معتی دیود ساطع کننده نور است جایگزین روش های قدیمی تر شده است، در این روش تمرکز دستگاه برای نمایش فیلم و داده ها بر روی منبع نور می باشد، و تصاویر از کیفیت و کنتراست بالاتری برخوردار هستند. این تجهیزات دیجیتالی از نظر کاربرد و کیفیت و وضوح تصاویر از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و استفاده از آن ها امروزه در تمامی نهادهای خصوصی و دولتی، موسسات آموزش عالی، مدارس هوشمند و غیره لازم و ضروری است.

نکات مهم خرید ویدئو پروژکتورمناسب

نکات مهم خرید ویدئو پروژکتور مناسب مانند یک راهنمای بسیار خوب و جامع به افرادی که در میان تنوع بسیار بالای این محصولات سردرگم شده اند، کمک می کند، که از مهمترین موارد آن می توان به امکان سنجی اولیه مشتریان اشاره کرد، به این معنی که افراد بودجه و انتظاراتی که از دستگاه ویدئو پروژکتور، وضوح تصاویر و کاربرد آن را دارند، را مشخص نمایند و سپس امکانات دستگاه را نظیر قابلیت وای فای، امکان اتصال به سیستم عامل اندروید، قابلیت جابجایی، درصد روشنایی تصویر، رابط USB و غیره را بررسی نمایند و مناسب ترین دستگاه را با توجه به نیاز خود خریداری نمایند. فاکتورهایی نظیر درصد زوم اپتیکال، شدت نور و وضوح تصاویر از سری مواردی هستند که کیفیت تصاویر را مشخص می کنند، به عنوان مثلا درصد زوم اپتیکال کمک می کند در صورتیکه دستگاه دور از پرده نمایش قرار گرفته است، کیفیت تصاویر را بالاتر برد. فروشگاه اینترنتی و تخصصی نیزا کالا از معتبرترین مجموعه های عرضه کننده انواع ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور خانگی و ویدئو پروژکتور چند کاربره در برندها و کیفیت های مختلف می باشد، و با مراجعه به وب سایت آن و مشاهده مشخصات فنی و اطلاعات محصولات می توان مناسب ترین ان ها را انتخاب کرده و سفارش داد.

فروش ویدئو پروژکتور ارزان و باکیفیت

مجموعه فروشگاهی نیزا کالا از معتبرترین مراکز فروش ویدئو پروژکتور ارزان و باکیفیت در برترین برندهای دنیا به همراه گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا می باشد که همواره با ارسال محصولات خود در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

ویدئو پروژکتور چیست :  نیزار کالا

متقاضیان خرید انواع ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل با مراجعه به سایت فروشگاهی نیزار کالا ( نیزا کالا سابق ) می توانند در میان تنوع بسیار بالای این محصولات، مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آنها با تمامی تعهدات شرکتی اقدام نمایند.

https://nizakala.com/

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری