آزادی دو گروگان از چنگ آدم‌رباها

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان و شهرستان فنوج دو گروگان پس از پنج روز از چنگال آدم‌ربایان آزاد رها شدند.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۴۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 05 May 2021
|
5799 بازدید

به گزارش تابناک، سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان و شهرستان فنوج در جنوب استان دو گروگان پس از پنج روز از چنگال آدم‌ربایان آزاد رها شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به دستگیری عامل اصلی این اقدام خشن، گفت: دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری در پی یک اختلاف مالی و ربایش دو مرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو از یکی از استان‌های همجوار و انتقال افراد گروگان گرفته شده توسط آدم‌ربایان به شهرستان فنوج، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان و شهرستان فنوج قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در نهایت افراد گروگان گرفته شده با عملیات ضربتی پلیس صحیح و سالم آزاد و عامل اصلی این اقدام دستگیر شد و تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر عوامل این اقدام خشن همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟