بازدید 8363
۳
جنگ سرنوشت ساز برنده نداشت

کامبک ذوب‌آهن ۱۰نفره در دقیقه ۹۱ دوئل بقا با سایپا

کد خبر: ۱۰۶۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 05 July 2021

هفته بیست‌و‌ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا آغاز شد و حساس ترین بازی فصل برای تعیین تیم های سقوط کننده به تساوی انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین دیدار از هفته بیست‌و‌ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا از ساعت 19:40 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا امیرعلی صادقی در دقیقه 59 سایپا را پیش انداخت، اما در دقایق پایانی این بازی (دقیقه 1+90) وحید محمدزاده با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند.

با این تساوی شاگردان مجتبی حسینی و فراز کمالوند با 23 امتیاز در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول باقی ماندند.

کامبک ذوب‌آهن ۱۰نفره در دقیقه ۹۱ دوئل بقا با سایپا

قضاوت این دیدار را علی صفایی بر عهده داشت که در دقیقه 11 این مسابقه در صحنه‌ای جنجالی شهاب گردان را به دلیل خطا روی حسین مالکی از زمین بازی اخراج کرد. در ادامه این صحنه گردان در اعتراض به تصمیم داوران، به سمت کمک داور چهارم حمله‌ور شد و او را هل داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یا شما فوتبال نمی بینی یا نمی دونی کامبک چیه. ذوب آهن کامبک نزد تابی جون از شکست گریخت.
در بازی قبلی پرسپولیس با گلگهر آقای گل محمدی با رفتار مشابه کردان به همه حمله می کرد و دعوا و سر و صدا کاری کرد که داور خطای پنالتی را بیرون از محوطه اعلام کند و طبق معمول به کمک داوران سه امتیاز مفت به پرسپولیس تقدیم کردند
دمش گرم .هر کسی دیگه بود داور را ...............
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات