دوربین دوال گوشی‌های شیائومی برای عکاسی حرفه‌ای

دوربین یکی از قطعات جذاب گوشی های هوشمند به حساب می آید، و قابلیت هایی که امروزه به این دوربین ها اضافه شده، برای طرفداران عکاسی جالب توجه است.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۷۱
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 11 July 2021
|
25447 بازدید

دوربین یکی از قطعات جذاب گوشی های هوشمند به حساب می آید، و قابلیت هایی که امروزه به این دوربین ها اضافه شده، برای طرفداران عکاسی جالب توجه است. یکی از این ویژگی های فوق العاده، دوربین دوال است که بین افرادی که به عکاسی علاقه مند هستند، طرفدار زیادی دارد.این قابلیت، دقت عمل بالا و عملکرد فوکوس بهتری به خصوص در نور کم دارد، اما متاسفانه این ویژگی دوربین، بر روی قیمت گوشی تاثیرگذار است. اگر دوست دارید عکس هایی با کیفیت بالا ثبت کنید، و دنبال گوشی شیائومی با دوربین فوق العاده هستید، من در این مقاله می خواهم لیستی از بهترین دوربین های گوشی شیائومی را بررسی کنم. گوشی Xiaomi  در لیپک با قیمت های متفاوتی وجود دارد، قبل از خرید، حتما قیمت و امکانات لیست این مقاله را بررسی کنید، و بعد تصمیم بگیرید.

دوربین دوال گوشی های شیائومی برای عکاسی حرفه ای

1.   گوشی Xiaomi Redmi Pro 128 GB

ردمی پرو با دوربین دوال 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی با قابلیت های پاناروما، HDR و فوکوس لمسی، یکی از گوشی های رده پایین شیائومی است و به طور کلی با این گوشی عکس های شفاف و با کیفیت بالایی می توانید ثبت کنید. و فیلم برداری، با کیفیت FULL HD نیز از قابلیت های دیگر دوربین آن می باشد و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد، همچنین از حافظه جانبی microSD تا 256 گیگ پشتیبانی می کند. صفحه نمایشگر 5اینچی، Full HDآمولد و باتری 4050 میلی آمپر ساعت، از ویژگی های این گوشی است. باتری دستگاه، عملکرد قابل قبولی دارد و خیال شما تا 6 ساعت از بابت باتری راحت خواهد بود، همچنین قدرت این گوشی از پردازنده مدیاتک Helio X25 10 هسته ای تامین می شود.

2.   گوشی شیائومی mi8 pro

گوشی می 8 یکی دیگر از مدل های شیائومی با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی فوق العاده با قابلیت دوال فوکوس خودکار است، که هنگام فوکوس،سرعت و دقت بیشتری را به اجسام اختصاص می دهد، و می 8 پرو به لرزشگیر 4 محوره نیز مجهز است که لرزش دست و حرکت را هنگام عکاسی، کم می کند، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 و تراشه گرافیکی آدرنو 630، عملکرد بالایی به دستگاه داده است، و شما شاهد یک نمایشگر 6 اینچی سوپر آمولد هستید که از HDR10 پشتیبانی می کند. باتری 3000میلی آمپر ساعتی گوشی، تا یک روز دوام می آورد. اگر قصد خرید گوشی دارید، لیپک ، بزرگترین فروشگاه متنوع دیجیتالی، کلیه برندهای گوشی و لوازم جانبی را به صورت یکپارچه با قیمت های استثنایی قرار داده است.

دوربین دوال گوشی های شیائومی برای عکاسی حرفه ای

3.   گوشی Xiaomi Redmi S2

این گوشی به دوربین دوال 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز مجهز است، همچنین شما در این گوشی شاهد دوربین قدرتمند سلفی 16 مگاپیکسلی هستید. کیفیت فیلمبرداری ردمی اس2، کاملا FullHD و سرعت آن 30 فریم بر ثانیه است. از قابلیت های دیگر دوربین، فوکوس اتوماتیک،لمسی، ردیاب خودکار چهره را می توان اشاره کرد . نمایشگر ردمی اس 2، 5 اینچی از نوع IPS LCD است. و از دیگر ویژگی های جذاب این گوشی پردازنده 8 هسته ای ابرقدرت اسنپدراگون 625 است، که عملکرد قدرتمندی به دستگاه می بخشد، پردازشگر گرافیکی آدرنو 506، نیز کارهای روتین را راه می اندازد. این مدل دارای 3 و 4 گیگابایت رم است و می توانید در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی خریداری کنید.

4.   گوشی Xiaomi Redmi Note 7

ردمی نوت 7 به یک دوربین  قدرتمند 48 مگاپیکسلی دوال با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز، مجهز است. این دوربین با 5 مگاپیکسل سنسور تشخیص عمق، عکاسی را برای شما لذت بخش تر از همیشه می کند. گوشی 48 مگاپیکسلی با قیمتی که دارد، کاربرانش را متعجب و سورپرایز کرده است، چون شیائومی، قیمت مناسب گوشی را فدای کیفیت آن کرده است و شما در ساخت این گوشی هیچ گونه کم کاری را مشاهده نمی کنید، نمایشگر دستگاه، 6 اینچی و  Full HDاست که شیائومی از پنل IPS LCD در آن استفاده کرده است. و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری، کاملا شارژدهی امیدوارکننده ای دارد. شیائومی ردمی نوت 7 از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 660 نیرو می گیرد. این گوشی، معنای ارزان قیمتی را به گونه ای دیگر ترجمه می کند، زیرا قابلیت هایی فراتر از انتظار، به کاربر می دهد.

دوربین دوال گوشی های شیائومی برای عکاسی حرفه ای

5.   گوشی شیائومی Xiaomi Redmi Note10

این گوشی مانند دیگر مدل های اشاره شده، به دوربین دوال مجهز نیست، اما دوربین فوق العاده ای دارد که می خواستم حتما به آن اشاره ای کنم زیرا دوربین گوشی های شیائومی هیچ وقت شما را مایوس نمی کند، شیائومی ردمی نوت 10، نیز به دوربین واید 48 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با عمق سنج 2 مگاپیکسلی مجهز است. از ویژگی های برتر دوربین، قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز را می توان نام برد. ردمی نوت 10 با نمایشگر 6 اینچی آمولد و نرخ نوسازی 60 هرتزی، از پرفروش ترین گوشی های بازار ایران به حساب می آید. یکی دیگر جذابیت های این گوشی، تراشه ، اسنپدراگون 678 است که با پردازنده گرافیکی دستگاه با آدرنو 612 کار می کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات