کشته شدن ۶ نفر در حادثه تیراندازی انگلیس

رسانه‌های انگلیس گزارش داده‌اند در جریان یک تیراندازی در شهر «پلیموت» انگلیس دست‌کم ۶ نفر کشته شدند.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۴۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 13 August 2021
|
5699 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما‎، رسانه دولتی «بی‌بی‌سی» گزارش داد، در حادثه شهر «پلیموت» انگلیس دست‌کم ۶ نفر از جمله فرد مظنون کشته شده‌اند. درباره انگیزه‌های ضارب هنوز اظهارنظری انجام نشده است.

پایگاه خبری روزنامه دیلی‌تلگراف دقایقی بعدتر نوشت فرد مظنون به انجام این تیراندازی کشته شده است.

«جانی مرسر»، نماینده شهر «پلیموث» انگلیس در توییتر نوشت این حادثه تروریستی نیست. او از مردم خواسته آرامش خودشان را حفظ کنند.

«پریتی پاتل»، وزیر کشور انگلیس این تیراندازی را شوکه‌کننده خواند و از مردم خواست آرامش خودشان را حفظ کرده و به دستورات پلیس عمل کنند.

یکی از شاهدان عینی که در منطقه نزدیک به محل وقوع این حادثه زندگی می‌کند به بی‌بی‌سی گفته است: «اول صدای فریاد شنیدم و بعد تیراندازی شد- همان اول کار سه یا چهار تیر شلیک شد.»

وی در ادامه گفت: «در این موقع بود که ضارب با لگد به درب یک منزل خارج شد و بعد شروع به تیراندازی به صورت تصادفی کرد... همین‌طور که داشت می‌دوید و از آن خانه دور می‌شد تیر شلیک می‌کرد.»

منابع خبری هنوز به انگیزه‌های ضارب اشاره‌ای نکرده‌اند.

خبرگزاری رویترز نوشته، انگلیس از لحاظ قتل مسلحانه در پایین‌ترین رتبه‌ها در دنیا قرار دارد و تیراندازی‌های کور در این کشور بسیار نادر است.

در گزارش رسانه‌های انگلیسی تا لحظه تنظیم این خبر به چگونگی کشته شدن ضارب اشاره‌ای نشده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟