۵ برد و یک باخت ایران در آغاز کشتی آزاد قهرمانی جهان

کد خبر: ۱۰۷۹۶۶۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 02 October 2021
|
6879 بازدید

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در اسلو پایتخت نروژ آغاز شد و در روز نخست این رقابت ها، رحمان عموزاد در ۶۱، یونس امامی در ۷۴، حسن یزدانی در ۸۶ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برابر رقبای خود صف آرایی می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد در مبارزه نخست مقابل گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه مقابل توشیهیرو هاسگاوا قهرمان امید‌های جهان از ژاپن رفت و در حالی که تا اواخر کشتی پنج بر سه پیش بود، در نهایت 9 بر 5 بازنده شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول مقابل بایامبادورج انخبایار از مغولستان ۱۲بر ۲ پیروز شد. وی در دومین مبارزه مقابل نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۹ از قزاقستان با نتیجه قاطع ۱۲ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

امامی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان با ناداوری مغلوب این کشتی گیر شده بود. امامی در یک چهارم نهایی به مصاف آوتاندی کنچادزه از گرجستان می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان سباستین جزیرزانسکی از لهستان و عظمت دولت بیکوف از قزاقستان رفت که حریف قزاق بود. یزدانی در همان سه دقیقه نخست با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد. دیوید تیلور از آمریکا و جدی‌ترین رقیب یزدانی نیز در سمت دیگر جدول حضور دارد و در صورت راهیابی به فینال به مصاف هم می‌روند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف خرامیانکوف از بلاروس رفت و ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور سوم با برنده کشتی میان دسی از کانادا و گویازدوفسکی از آمریکا مبارزه می‌کند.

 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟