بازدید 13039
۱

قیمت دلار در بازار امروز دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰/ دلار قد کشید

فعالان ارزی در سومین روز هفته، شاهد افزایش نرخ خرید و فروش دلار و یورو در بازار بودند. این در حالی است که امروز نرخ رسمی انواع ارز نیز توسط بانک مرکزی اعلام شد که بر اساس آن  نرخ ۱۵ ارز کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 01 November 2021
فعالان ارزی در سومین روز هفته، شاهد افزایش نرخ خرید و فروش دلار و یورو در بازار بودند. این در حالی است که امروز نرخ رسمی انواع ارز نیز توسط بانک مرکزی اعلام شد که بر اساس آن  نرخ ۱۵ ارز کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (دوشنبه دهم آبان ماه ۱۴۰۰) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۶۲۹۱ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۶۸۲۲ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز یکشنبه، ۱۹۱ تومان گران‌تر شده است.


همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۳۰۴۸۶ تومان از مردم خریداری و در مقابل با رشد ۳۳۹ تومانی نسبت به روز کاری قبل، به نرخ ۳۱۱۰۲ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی امروز (دوشنبه دهم آبان ماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۵ ارز کاهش و ۲۲ ارز افزایش یافته است. نرخ ۹ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۷ هزار و ۴۹۸ ریال و یورو ۴۸ هزار و ۵۶۹ ریال ارزش‌گذاری شد. بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۸۸۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۸۹ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۷۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۵۲۷ ریال، روپیه هند ۵۶۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۹۳۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۴۶۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶ هزار و ۸۴۵ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج هزار و ۳۹۹ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۹۰۷ ریال، دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۱۲۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۵۷ ریال، لیر ترکیه ۴ هزار و ۳۷۳ ریال، روبل روسیه ۵۹۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۵۶۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۰۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۰۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۸۲ ریال، کیات میانمار ۲۵ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۸۷۰ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۹۱ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۲۴۵ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۶۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۶ هزار و ۲۰۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۴۲ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۷۴۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۳۹ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۹۱ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۶۰ ریال، افغانی افغانستان ۴۶۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۳۵۶ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و۸۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۳۷ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۳ ریال قیمت خورد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ماشاالله دلار قدش بلند هست. قد کشید تو این قیمت ها معنی نداره
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات