بازدید 4637

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰/ نوسان اندک دلار در صرافی‌های بانکی

فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد نوسان محدود شاخص ارزی در صرافی‌های بانکی و مجاز بودند. این در حالی است که نرخ رسمی انواع ارز نیز امروز توسط بانک مرکزی اعلام شد که بر اساس آن، نرخ ۲۰ ارز کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ 02 November 2021

فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد نوسان محدود شاخص ارزی در صرافی‌های بانکی و مجاز بودند. این در حالی است که نرخ رسمی انواع ارز نیز امروز توسط بانک مرکزی اعلام شد که بر اساس آن، نرخ ۲۰ ارز کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (سه شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۶۳۱۸ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۶۸۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز دوشنبه، ۲۸ تومان گران‌تر شده است.


همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۳۰۳۹۵ تومان از مردم خریداری و در مقابل با افت ۹۳ تومانی نسبت به روز کاری قبل، به نرخ ۳۱۰۰۹ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی امروز (سه‌شنبه یازدهم آبان ماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۰ ارز کاهش و ۲۱ ارز افزایش یافته است. نرخ ۵ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۷ هزار و ۴۴۱ریال و یورو ۴۸ هزار و ۶۷۷ریال ارزش‌گذاری شد. بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۶هزار و ۱۲۷ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۹۳۳ریال، کرون نروژ ۵هزار و ۲ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۵۴۳ریال، روپیه هند ۵۶۲ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹هزار و ۲۰۱ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۶۴۰ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶ هزار و ۷۸۱ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج هزار و ۳۹۷ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ریال ارزش‌گذاری شد.  

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۹۹۶ریال، دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۲۱۶ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۲۹ریال، لیر ترکیه ۴ هزار و ۴۱۴ریال، روبل روسیه ۵۹۰ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۷ریال، لیر سوریه ۱۷ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۶۴۰ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۱۵۳ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۸هزار و ۹۸۵ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۸۰ریال، کیات میانمار ۲۴ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۹۱۴ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۱۷ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۲۱۲ریال تعیین شد.  

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۶۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۶ هزار و ۱۵۴ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۱۸ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۶۵۷ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۲۳ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۷۱ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۶ریال، افغانی افغانستان ۴۶۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۱۵۳ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۵۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۳۹ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۲ریال قیمت خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات