سیرجانی‌ها خسته نمی‌شوند؟

نامه‌های عجیب گل‌گهر؛ تکذیب تراکتور و مس بعداز نفی گابنی‌ها

کد خبر: ۱۰۹۳۱۲۰
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 14 December 2021
|
6395 بازدید

بعد از تکذیب نامه ای که گفته می شد در خصوص استعلام بازیکن گل‌گهر از فدراسیون فوتبال گابن ارسال شده روند تکذیب نامه های مرتبط با این باشگاه در داخل کشور هم ادامه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته خبری تحت عنوان امضای یک نامه از جانب چند باشگاه لیگ برتری در ماجرای بازیکن گابنی باشگاه گل‌گهر منتشر شد که بر اساس آنها برخی باشگاه‌ها تلویحا با صدور حکم به سود شاکیان پرونده(استقلال، پیکان و سپاهان) و علیه گل‌گهر مخالفت کرده بودند.
سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال و فغانپور معاون حقوقی پیکان این نامه را غیر متعارف و حتی بدعتی در فوتبال ایران دانستند چرا که باشگاه‌هایی که نامشان در این نامه مطرح بوده در این پرونده ذینفع نیستند و ورود اشخاص غیر مرتبط به پرونده ای که در حال رسیدگی است شائبه انگیز به نظر می رسد.

نامه‌های عجیب گل‌گهر؛ تکذیب تراکتور و مس بعداز نفی گابنی‌ها

با این وجود امروز مشخص شد دو باشگاه مس رفسنجان و تراکتور تبریز که نام‌شان ازجمله باشگاه‌های امضا کننده نامه مطرح شده بود این موضوع را اساسا تکذیب کرده اند و اصلا چنین نامه ای از سوی مدیران این دو باشگاه به امضاء نرسیده است.

جالب اینجاست که حتی صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم شب گذشته در نهایت صراحتا تایید نکرد که چنین نامه ای را به امضا رسانده و به نظر می رسد تنها امضا کننده نامه در نهایت خود باشگاه گل‌گهر بوده که البته فعلا باید از موضع و مستندات خودش در راستای اثبات صحت نامه قبلی ارسال شده از جانب فدراسیون فوتبال گابن تلاش کند.
بر این اساس به نظر می رسد بعد از نامه گابن در ماجرای باگناما سایر نامه‌‎هایی که در حمایت از گل‌گهر در این پرونده منتشر می شود نیز در حال تکذیب شدن است تا مشخص شود همچنان تلاش های یک گروه خاص در پس پرده برای سرپوش گذاشتن بر این ماجرا ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات