بازدید 3739

افزایش موارد بستری بیماران کرونایی در آمریکا

در آمریکا نرخ بستری شدن بیماران کرونایی در ماه گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 18 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی سی ان ان، بار دیگر شمار موارد بستری بیماران کرونایی در آمریکا افزایش یافت.

این گزارش می افزاید نرخ بستری شدن بیماران کرونایی در بیمارستان‌های آمریکا در ماه گذشته بیش از ۵۰ درصد بود.

سانجای گوپتا، خبرنگار بخش پزشکی این شبکه تلویزیونی گفت: اگر نگاهی به نقشه آمریکا داشته باشید به خوبی می‌توانید دو نکته را از این موضوع درک کنید. ما هنوز شاهد شیوع قابل توجه کرونا هستیم. شاید موارد ابتلا ملایم‌تر باشد، اما هنوز ۱۹ میلیون نفر در آمریکا واکسینه نشده اند و همین موضوع مایه نگرانی است. در رابطه با اینکه جامعه از چه میزان ایمنی در برابر کرونا برخوردار است باید به میزان شیوع ویروس نگاه کنیم. موارد بستری شدن افراد رو به افزایش است. اگرچه ایمنی وجود دارد، اما هنوز این موضوع کافی نیست.

وی افزود: هنوز افراد زیادی با وجود واکسینه شدن به شدت بیمار می‌شوند. در هر روز به طور متوسط حدود ۱۳۰۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند. در مدت یک سال ۴۰۰ هزار نفر جان باخته اند. این میزان همچنان رو به افزایش است. سیاست‌های مقابله با بیماری باید تغییر کند. اما به این نکته توجه کنید که باید با موارد ملایم ابتلا همانند موارد سخت ابتلا برخورد شود. او گفت: باید بگویم که آنفولانزا در آمریکا سالیانه جان ۶۰ هزار نفر را می‌گیرد. این موضوع ناخوشایند است. پیش از همه گیری کرونا در آمریکا، تنها نیمی از بزرگسالان واکسن آنفولانزا می‌زدند. اما در رابطه با کرونا ما هنوز به این آمار و ارقام نزدیک نیستیم. ما در حال حاضر شاهد بستری شدن ۶۷ هزار نفر در بیمارستان‌ها هستیم. اگر نگاهی به این موضوع داشته باشید نیمی از این افراد واکسینه نشده اند. شما می‌توانید به آمار افراد واکسینه شده در برابر افراد واکسینه نشده نگاهی داشته باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات